Vanhat miehet ei kiinnosta
Ei ole kiinnostaneet mua koskaan ihan jo sen takia, että miehet rupsahtaa paljon aikaisemmin kuin naiset (sekä henkisesti että fyysisesti) eikä voisi vähempää kiinnostaa katsella jotain kärttyistä puolikaljua kurttunaamaa.
Pidän jotenkin häiriintyneinä niitä nuoria naisia, jotka alkavat suhteeseen ikäloppujen ukkojen kanssa. Ja useinhan sieltä taustalta löytyykin joku lapsuuden turvattomuus, ja uusi isi tarvitaan paikkaamaan sitä ja tuomaan turvallisuuden tunnetta. Aikuinen ehjä ihminen tuo sen turvallisuuden ihan itse itselleen eikä tarvitse mitään ulkopuolista suojelijaa.
Kommentit (51)
Et sitten uutisia seuraa? Politiikkaa tms?
Sen sijaan nuorekas viisikymppinen hopeakettu tyköistuvassa farmariasussaan on kuuminta hottia kyllä.
Ap
Mikä niissä nuorissa testopommeissa sitten kiinnostaa? Oletko joku seksihullu?
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä nuorissa testopommeissa sitten kiinnostaa? Oletko joku seksihullu?
Omanikäisissä. Terve halu kertoo terveydestä. Ei halusta elää geriatrisen hoitajan elämää omassa kodissaan 😁
Niin. Suomessa osa rupsahtaa. Ehkä hyvä kosteuttaa ihoa.
Miks porukka käyttää aikaa tällaisten kirjottamiseen, lol. "Musta banaani maistuu parhaimmalta ku se on hiukan vihreä, kaikki muu on ihan huonoa". Kyllä, sinulla on lupa omaan makuun. Itse tykkään hyvässä kunnossa olevista 40+- naisista eniten.
Vauva palsta on täynnä vastaavaa jakuttamista jostain "Naiset rupsahtaa 30 jälkeen" tai "miehet haluaa vaan seksiä". Sitte porukka heittää nyrkkejä oikeen intohimolla, niin että näppäimistö irtoaa. En tiedä onko aina ollut tällasta.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan nuorekas viisikymppinen hopeakettu tyköistuvassa farmariasussaan on kuuminta hottia kyllä.
Ap
Ryppyinen iho ja roikkuvat rintalihakset paljastuu kyllä. Osa papoista alkaa peitellä ryppyisiä silmiään huomiolaseilla.
Vierailija kirjoitti:
Miks porukka käyttää aikaa tällaisten kirjottamiseen, lol. "Musta banaani maistuu parhaimmalta ku se on hiukan vihreä, kaikki muu on ihan huonoa". Kyllä, sinulla on lupa omaan makuun. Itse tykkään hyvässä kunnossa olevista 40+- naisista eniten.
Vauva palsta on täynnä vastaavaa jakuttamista jostain "Naiset rupsahtaa 30 jälkeen" tai "miehet haluaa vaan seksiä". Sitte porukka heittää nyrkkejä oikeen intohimolla, niin että näppäimistö irtoaa. En tiedä onko aina ollut tällasta.
En mä tiedä, pitäisi painua nukkumaan, mutta kun tää kevyt läpänheitto kiinnostaa vaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää oli vain vastavoimaa niille samojen jatkuville fantasiateksteille omasta kuvitellusta viehätysvoimasta. Se kumppanihan voi olla ruttuinen, jos itsekin on.
Nuoret naiset eivät kiinnosta minua pätkän vertaa ap, joten tasoissa ollaan. M52
Vierailija kirjoitti:
Ap
Viiskymppinen mieshän nimenomaan on VANHA. Ei meitä kiinnosta.
Mitä järkeä lietsoa tällaista ikärasismia. Vanhemmat miehet sopii meille vanhemmille naisille. Läheisyys kuuluu kaikenikäisille. Peace and love.
Mitähän ap tällä avauksella hait? Julkaisit sitten tällaisen tiedotteen? Ja sitten..?
Uskoisin, että tunne on vilpittömästi molemminpuolinen.
Hyvää kevään jatkoa,
Vanha mies
Wow, AP, ai ettäkö ihmiset, niin naiset kuin miehet, hakeutuvat parisuhteisiin hakeakseen turvaa ja tukea elämässä? Eihän tällainen nyt käy päinsä!
No sit sä voit esim. olla rupeamatta suhteeseen vanhojen miesten kanssa. Se taas, mitä muut ihmiset tekevät, ei hirveästi kuulu sulle. Vanhat naiset ja vanhat homot usein tykkää. Satunnaisesti nuoretkin.
Onneksi aikuiset ihmiset eivät kysy ap:lta lupaa siihen, keiden kanssa he haluavat olla, oli ikäero sitten mikä tahansa.
Ok