Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat miehet ei kiinnosta

Vierailija
21.03.2026 |

Ei ole kiinnostaneet mua koskaan ihan jo sen takia, että miehet rupsahtaa paljon aikaisemmin kuin naiset (sekä henkisesti että fyysisesti) eikä voisi vähempää kiinnostaa katsella jotain kärttyistä puolikaljua kurttunaamaa. 

Pidän jotenkin häiriintyneinä niitä nuoria naisia, jotka alkavat suhteeseen ikäloppujen ukkojen kanssa. Ja useinhan sieltä taustalta löytyykin joku lapsuuden turvattomuus, ja uusi isi tarvitaan paikkaamaan sitä ja tuomaan turvallisuuden tunnetta. Aikuinen ehjä ihminen tuo sen turvallisuuden ihan itse itselleen eikä tarvitse mitään ulkopuolista suojelijaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkkejä onnellisista julkkispareista, joissa mies on huomattavasti iäkkäämpi:

Sauli ja Jenni 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Jasmine Pajari ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Vesa Keskinen ja Jane

Ja mitenkäs toisinpäin?

Vierailija
42/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkkejä onnellisista julkkispareista, joissa mies on huomattavasti iäkkäämpi:

Sauli ja Jenni 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Jasmine Pajari ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Vesa Keskinen ja Jane

Ja mitenkäs toisinpäin?

Nuo ovat ottaneet vanhan äijän rahan ja vallan takia.

Nuorilla miehillä harvemmin on kumpaakaan, joten eivät ole julkisuuden henkilöitä, kuten nuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan nuorekas viisikymppinen hopeakettu tyköistuvassa farmariasussaan on kuuminta hottia kyllä.

Ap

Viiskymppinen mieshän nimenomaan on VANHA. Ei meitä kiinnosta.

Sinä et ikäänny? Ikäisesi mies on joskus vanha.

Vierailija
45/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset eivät kiinnosta minua pätkän vertaa ap, joten tasoissa ollaan. M52

😅 Taidatkin olla aikuinen mies. 

N50

Vierailija
46/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehen on kykenemättömiä,mitä mä niillä teen?

Vierailija
47/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
48/51 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ääh, riittää jo. Ainakin sadas kerta.

Vierailija
49/51 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut,ettei yli 60 vuotiaasta miestä enää seksi kiinnosta.No ilmankos eläkeläisukot hyppii perässä,minua ei kyllä vanhat kiinnosta,nuoremmat kylläkin.

Vierailija
50/51 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä 59v jolla on naisystävä 25v sanon että onneksi löytyy viisaampiakin nuoria naisia.

Vierailija
51/51 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole minunkaan 25-vuotias naisystävä valittanut vaikka en mikään rikas olekkaan. M80

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi