Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat miehet ei kiinnosta

Vierailija
21.03.2026 |

Ei ole kiinnostaneet mua koskaan ihan jo sen takia, että miehet rupsahtaa paljon aikaisemmin kuin naiset (sekä henkisesti että fyysisesti) eikä voisi vähempää kiinnostaa katsella jotain kärttyistä puolikaljua kurttunaamaa. 

Pidän jotenkin häiriintyneinä niitä nuoria naisia, jotka alkavat suhteeseen ikäloppujen ukkojen kanssa. Ja useinhan sieltä taustalta löytyykin joku lapsuuden turvattomuus, ja uusi isi tarvitaan paikkaamaan sitä ja tuomaan turvallisuuden tunnetta. Aikuinen ehjä ihminen tuo sen turvallisuuden ihan itse itselleen eikä tarvitse mitään ulkopuolista suojelijaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan nuorekas viisikymppinen hopeakettu tyköistuvassa farmariasussaan on kuuminta hottia kyllä.

Ap

Viiskymppinen mieshän nimenomaan on VANHA. Ei meitä kiinnosta.

Kyllä minua ainakin kiinnostaa. 
Ap

Vierailija
22/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta joku ikäloppu 70v pappa,miksi pitäisi keski-ikäistä naista kiinnostaa,kun vielä tulevat ovelle koputtellee ja seuraavat,tämä on tosi,tosin tämä taas poistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, Danny on niin sexy

Vierailija
24/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta joku ikäloppu 70v pappa,miksi pitäisi keski-ikäistä naista kiinnostaa,kun vielä tulevat ovelle koputtellee ja seuraavat,tämä on tosi,tosin tämä taas poistetaan.

Tämä! Joka paikassa riesana ja kiinni! 🙄

Vierailija
25/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan, siksi mulla onkin itseäni 15 vuotta nuorempi mies.  

Vierailija
26/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma 👍

Vierailija
27/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä osa vanhenee nopeasti jo 5-kymppisinä; kärtyisyys, maha kasvaa, mikään alapäässä ei toimi. Ikävää....

Vierailija
28/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes haluu elää kolmekymppiseks asti ja olla sit täynnä kaikkii vaivoja??

Vierailija
29/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut pippaloissa ja hurlumneissa näyttämään tyttölöille passia todistaakseni ikäni. Ovat sitten hieroneet hyvin savuisia silmiään zuh zuh ja nyökänneet hyväksyvästi. Jotkut ovat mennessään puristaneet vanhan miehen roikkuvaa peppua ja hihitelleet.  Koen velvollisuudeksi valistaa etten ole niin nuori kuin miltä näytän. Etten vain syntyisi väärinkäsityksiä!

T: Herra 47.5

Vierailija
30/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt ikis on palanut palstalle 👎🏼👎🏼👎🏼

Ei oo meiän vika et sun mies lähti parikkymppisen thaikun perään

Vierailija
31/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut pippaloissa ja hurlumneissa näyttämään tyttölöille passia todistaakseni ikäni. Ovat sitten hieroneet hyvin savuisia silmiään zuh zuh ja nyökänneet hyväksyvästi. Jotkut ovat mennessään puristaneet vanhan miehen roikkuvaa peppua ja hihitelleet.  Koen velvollisuudeksi valistaa etten ole niin nuori kuin miltä näytän. Etten vain syntyisi väärinkäsityksiä!

Nyt on psykoosit kanooteissa ja penaaleihin on jääneet ketiopinorit. Roikkuva lättäpeppuinen pillifarkkusetä!

Vierailija
32/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mitenkään tavatonta. Sain oman ensimmäisen harmaan hiuksen vasta ollessani 55v. Naiset luulee heittämällä kolmekymppiseksi. Paljastun kun alan puhumaan Remusta, levyraadista ja Spete Spasasesta.

Vierailija
33/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavallaan samassa veneessä. Mua taasen ei kiinnosta vanhat naiset.

Vierailija
34/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mitenkään tavatonta. Sain oman ensimmäisen harmaan hiuksen vasta ollessani 55v. Naiset luulee heittämällä kolmekymppiseksi. Paljastun kun alan puhumaan Remusta, levyraadista ja Spete Spasasesta.

Tsiisu, mitä harhoja sulla on! 🙄

Vierailija
35/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa kaiken ikäiset.

Vierailija
36/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkkejä onnellisista julkkispareista, joissa mies on huomattavasti iäkkäämpi:

Sauli ja Jenni 

Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen 

Jasmine Pajari ja Hjallis Harkimo 

Paavo ja Päivi Lipponen 

Vesa Keskinen ja Jane

Vierailija
37/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä nuorissa testopommeissa sitten kiinnostaa? Oletko joku seksihullu?

Ulkonäkö; kasvot, hampaat, hiukset, ryhti, atleettisuus, hoikkuus. Raikkaat jutut ja optimismi.

Vierailija
38/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus, raikkaus, positiivisuus, hauskuus sekä kestokyky ja innokkuus sängyssä.

Vierailija
39/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus, raikkaus, positiivisuus, hauskuus sekä kestokyky ja innokkuus sängyssä.

Ja hyvät pakarat! Ikääntyneen miehen pakarat on kyllä valtava turn-off.

Vierailija
40/51 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojupymppy kiinnostaa :3