Vanhat miehet ei kiinnosta
Ei ole kiinnostaneet mua koskaan ihan jo sen takia, että miehet rupsahtaa paljon aikaisemmin kuin naiset (sekä henkisesti että fyysisesti) eikä voisi vähempää kiinnostaa katsella jotain kärttyistä puolikaljua kurttunaamaa.
Pidän jotenkin häiriintyneinä niitä nuoria naisia, jotka alkavat suhteeseen ikäloppujen ukkojen kanssa. Ja useinhan sieltä taustalta löytyykin joku lapsuuden turvattomuus, ja uusi isi tarvitaan paikkaamaan sitä ja tuomaan turvallisuuden tunnetta. Aikuinen ehjä ihminen tuo sen turvallisuuden ihan itse itselleen eikä tarvitse mitään ulkopuolista suojelijaa.
Kommentit (51)
Ei minua kiinnosta joku ikäloppu 70v pappa,miksi pitäisi keski-ikäistä naista kiinnostaa,kun vielä tulevat ovelle koputtellee ja seuraavat,tämä on tosi,tosin tämä taas poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta joku ikäloppu 70v pappa,miksi pitäisi keski-ikäistä naista kiinnostaa,kun vielä tulevat ovelle koputtellee ja seuraavat,tämä on tosi,tosin tämä taas poistetaan.
Tämä! Joka paikassa riesana ja kiinni! 🙄
Ei muakaan, siksi mulla onkin itseäni 15 vuotta nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä osa vanhenee nopeasti jo 5-kymppisinä; kärtyisyys, maha kasvaa, mikään alapäässä ei toimi. Ikävää....
Kuka edes haluu elää kolmekymppiseks asti ja olla sit täynnä kaikkii vaivoja??
Olen joutunut pippaloissa ja hurlumneissa näyttämään tyttölöille passia todistaakseni ikäni. Ovat sitten hieroneet hyvin savuisia silmiään zuh zuh ja nyökänneet hyväksyvästi. Jotkut ovat mennessään puristaneet vanhan miehen roikkuvaa peppua ja hihitelleet. Koen velvollisuudeksi valistaa etten ole niin nuori kuin miltä näytän. Etten vain syntyisi väärinkäsityksiä!
T: Herra 47.5
Häiriintynyt ikis on palanut palstalle 👎🏼👎🏼👎🏼
Ei oo meiän vika et sun mies lähti parikkymppisen thaikun perään
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut pippaloissa ja hurlumneissa näyttämään tyttölöille passia todistaakseni ikäni. Ovat sitten hieroneet hyvin savuisia silmiään zuh zuh ja nyökänneet hyväksyvästi. Jotkut ovat mennessään puristaneet vanhan miehen roikkuvaa peppua ja hihitelleet. Koen velvollisuudeksi valistaa etten ole niin nuori kuin miltä näytän. Etten vain syntyisi väärinkäsityksiä!
Nyt on psykoosit kanooteissa ja penaaleihin on jääneet ketiopinorit. Roikkuva lättäpeppuinen pillifarkkusetä!
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitenkään tavatonta. Sain oman ensimmäisen harmaan hiuksen vasta ollessani 55v. Naiset luulee heittämällä kolmekymppiseksi. Paljastun kun alan puhumaan Remusta, levyraadista ja Spete Spasasesta.
Ollaan tavallaan samassa veneessä. Mua taasen ei kiinnosta vanhat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitenkään tavatonta. Sain oman ensimmäisen harmaan hiuksen vasta ollessani 55v. Naiset luulee heittämällä kolmekymppiseksi. Paljastun kun alan puhumaan Remusta, levyraadista ja Spete Spasasesta.
Tsiisu, mitä harhoja sulla on! 🙄
Tässä esimerkkejä onnellisista julkkispareista, joissa mies on huomattavasti iäkkäämpi:
Sauli ja Jenni
Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen
Jasmine Pajari ja Hjallis Harkimo
Paavo ja Päivi Lipponen
Vesa Keskinen ja Jane
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä nuorissa testopommeissa sitten kiinnostaa? Oletko joku seksihullu?
Ulkonäkö; kasvot, hampaat, hiukset, ryhti, atleettisuus, hoikkuus. Raikkaat jutut ja optimismi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus, raikkaus, positiivisuus, hauskuus sekä kestokyky ja innokkuus sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus, raikkaus, positiivisuus, hauskuus sekä kestokyky ja innokkuus sängyssä.
Ja hyvät pakarat! Ikääntyneen miehen pakarat on kyllä valtava turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Pojupymppy kiinnostaa :3
Kyllä minua ainakin kiinnostaa.
Ap