Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia psykoterapiasta?

Vierailija
15.10.2011 |

Onko täällä ketään kenellä olisi kokemusta psykoterapiasta? Olen itse hakeutunut terapeutille nyt ensimmäistä kertaa ja aloittamassa prosessia. Taustalla vaikea lapsuus alkoholistiperheessä ja haluaisin karistaa tätä painolastia elämästäni. Olen innoissani mutta myös hyvin peloissani siitä mitä on edessä. Haluaisin kuulla kokemuksia jos niitä täältä löytyisi :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuotta käynyt ja olen vieläkin yhtä hullu. 

Vierailija
42/43 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että en lähtenyt heti. Kadun sitä, että en tehnyt valitusta silloin, kun ensimmäinen hälytyskello soi. Kadun sitä, että annoin terapeutin aseman ja koulutuksen ohittaa oman intuitioni. Sivuutin vaistoni, koska uskoin auktoriteettiin ja tähän koulutukseen.

Valitus kuuluu tehdä aina, kun rajat rikkoutuvat. Vaikka ajattelisit, ettei sillä ole vaikutusta. On sillä. Se jää järjestelmään. Ja joskus juuri se joka vaikuttaa kun ihmiset valittavat rohkeasti.

Minä uskoin valheeseen, että asiat paranevat puhumalla. Totuus oli, että minua manipuloitiin luottamaan ihmiseen, jonka toiminta oli alusta asti pielessä. Nyt valitus on tehty. Olisin vain toivonut, että olisin tehnyt sen aiemmin. 

Nyt ehkä saattaa olla jo liian myöhäistä, mutta omapahan ainakin dokumentoitu, että minkälaista hoitoa olen saanut ja mikä oma kokemukseni on asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti hyviä työntekijöitä, mutta yhtälailla niitä huonoja. Ne huonommat ovat ajautuneet alalle omien ongelmiensa vuoksi. Osalla on isoja ongelmia ja vääristyneitä toimintamalleja omassa elämässään. Miten voisi silloin auttaa toisia? En usko siihen ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän