Miksi suomalaiset eivät hyväksy suomenkiellä kotimaisesti sitä että mitä ihminen on?
Onko suomenkieli niin vaikeaa kotimaisesti että me ei voida selittää sitä mitä ihminen on?
Pitääkö minun olla niin "rikas" ihminen että minun pitää ostaa oma internet sivu ja tehdä oma vauva foorumi jotta voin selittää ja selättää muille sen että mitä ihminen on?
Kiitos!
Kommentit (18)
Opettele ensin kirjoittamaan suomen kielta ja tee aloitus vasta sitten, ok?
Sepustuksessasi ei ole päätä eikä häntää
Kun nyt ensin oppisit kirjoittamaan sitä suomen kieltä.
Jotain ilmeisesti kysyit. Yhtään en kyllä tiedä mitä.
Sulla on selvästi psykoosi, hae apua terveydenhoidosta.
Nyt on niin sekavaa settiä, että suosittelen hakeutumaan hoitoon ap.
gesera-nesera spämmääjän uusinta hottia tämä
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mitä se ihminen siis on? 🤔
Sinun pitää kysyä siltä kellä on valtuudet vauva foorumin arkistoon missä on kaikki poistetut aloitukset ja kommentit
"Eihän ne muuten tietäisi mikä ihminen on eikä ne osaisi poistaa niitä aloituksia jos niitä ei oltaisi kerrattu jo tänne"
...ja minun pitää kerrata sen minkä oon jo kerrannut?
Kyl nyt vähä haiskahtaa äitien vit-tuil-ta
Ap
Eiköhän ne ip-osoitteesta näe kuka oot, jos ei oo nimimerkkiä 😃
Vierailija kirjoitti:
Sä oot woke
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen suomenkieli tietää pahaa! ... "Tervettuloa perkaamaan!" "Mutta vain terveenä ja terveellisesti"... kalat ovat hengettömiä...
Koska kaikki tarvotsevat ihmelääke terapiaa kaikkiin vaivoihinsa! Jopa lapsuuden vaivat lähtee! Jeesuskin on turha p a s k a terapian rinnalla! Menkää terapiaan!
Nyt on ap:n teksti niin huonoa suomea, ettei saa selvää asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki tarvotsevat ihmelääke terapiaa kaikkiin vaivoihinsa! Jopa lapsuuden vaivat lähtee! Jeesuskin on turha p a s k a terapian rinnalla! Menkää terapiaan!
Ei liike-energian ihminen oikein selity tuolla, tuolla selittyy liike-aineen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ap:n teksti niin huonoa suomea, ettei saa selvää asiasta.
Minä en usko siihen
Vierailija kirjoitti:
Tosi huolestuttavaa ihminen etsii sitä mitä ihminen on, apua, tosi huolestuttavaa. ohhuhh... mitä absoluuttista blaa...blaa...blaa... paskaa, kauheeta paskaa! Kuolkaa paskaanne i-di-oot-tit!
Ap
Kiitos jokaisesta yksittäisestä alanuolituksesta, tämä on siunattu kiitos!
Ap