Lue keskustelun säännöt.
Appelsin: vegaanit (Abreau) tuhoavat Suomen huoltovarmuuden!
20.03.2026 |
https://www.is.fi/uutiset/art-2000011893511.html
Kun sota/maapallon rajat sulkeva pandemia tulee, syövätkö Abreau ja muut vegaanit sitten koivun oksia tai multaa?
Suomen maaperästä suurin osa soveltuu ainoastaan ruohon ja rehun kasvattamiseen. Siksi Suomessa on aina eletty ja säilytty hengissä vain eläintalouden turvin. Suomen maaperä ei ole muuttunut kuitenkaan yhtään sen hedelmällisemmäksi kuin mitä se oli nälkävuosinakaan, vaikka vegaanista aatetta kannattavat niin tykkäävätkin kuvitella.
Kommentit (201)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huoltovarmuudesta jos ollaan huolissaan, järviin voisi myös istuttaa enemmän kaloja.