Eikö miehet oikeasti näe asioita?
Ainahan vitsaillaan, että miehet eivät huomaa tai löydä mitään. Esim. jääkaapista eivät löydä ketsuppia tai huomaa, että roskis on täynnä.
Minunkin mieheni käyttäytyy noin, mutta luulin, että kyllä hän oikeasti näkee asiat, mutta nähtävästi ei näe. Laitoin aamulla ison kirkasvärinen lapun jääkaapissa aivan keskellä olevaan astiaan. Lappu hyökkäsi silmilleni, koska tällaisia ei tavallisesti jääkaapissa ole ja lappu tosiaan oli ihan keskellä ja katsotaan päin.
Mies kävi jääkaapilla aamulla ja töiden jälkeen, eikä muka nähnyt sitä. Miten voi olla näkemättä?
Eikö siis muka oikeasti näe muutakaan, jonka mielestäni vain valitsee olla huomaamatta? K
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, etten enää löydä erästä videota, missä asia esitettiin hauskasti.
Alussa nainen kertoi jekuttavansa miestään piilottamalla asioita. Sitten se piilottaminen olikin sitä, että vaimo siirsi ketsuppia jääkaapissa, hammastahnaa kylpyhuoneessa ja kaukosäädintä olohuoneessa parikymmentä senttiä.
Minäkin näin videon missä mies ensin piilotti esineen jota nainen käyttää enemmän, esimerkiksi silitysraudan. Sitten se kysyy missä se on kun ei löydä sitä ja nainen närkästyneenä tulee näyttämään "etkö sä tollo" ja kas, ei se olekaan siellä missä nainen luuli sen olevan.
Niin? Eihän se ollut säilytyspaikassa.
Vitsi on siinä ettei mies tiedä säilytyspaikkaa, vaikka näkisi sen päivittäin.
Nainenhan siirteli asioita esimerkissäsi.
hihihi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa tuli joskus roskapussista hirvee riita. Heitti sen eteisen kulmaan ja minun pitäs sit aamulla huomata ja viedä se roskiin. No en huomaa sitä ikinä. Lähden töihin ja pussi jää siihen. Vaimo oli varma, että mä valehtelen etten huomaa sitä. No en valehtele.
Lopulta tultiin sopimukseen että jättää sen pussin sitä ulko ovea vasten, siten että se kaatuu kun avaan oven. Nyt on mennyt roskapussi roskiin.
Oota kun vaimo tulee vaihdevuosi-ikään ja hän alkaa kyseenalaistaa asioita. Häntä tulee ärsyttämään ihan s*atanssti se että aikuiselle miehelle pitää manageroida se roskapussi siihen oven eteen. Opettele hyvissä ajoin huomaamaan milloin se pussi on täynnä jo siellä kaapissa. Laita uusi tyhjä pussi tilalle.
Enkä sano tätä v*ttuillakseni. Se että mies auttaa kotitöissä on eri kuin että mies tekee kotitöitä.
Näin. Kuten eräs somettaja kerran sanoi:
En auta vaimoa kotitöissä. *Pitkä hiljaisuus*
Sillä minun asiani ei ole auttaa, vaan tehdä kotitöitä yhtä paljon, sillä minäkin asun täällä.
Somettaja varmasti muisti sitten että naisen velvollisuus on tuoda talouteen 50% rahasta ja käyttää työpaikalla aikaa yhtä paljon kuin mies.
En tiedä somettajista mutta kyllä Suomessa naiset käy ihan täyttää päivää töissä noin niinkuin keskimääräisesti. Ei täällä hirveästi kotirouvia ole.
Täysi päivä julkisella sektorilla on lyhyempi kuin yksityisellä. Lisäksi lomat ovat pidemmät eikä lauantait kuluta lomapäiviä.
Miehet tekevät enemmän kokonaistyöaikaa, naiset polkevat jalkaa ja vaativat miehiä tekemään vieläkin enemmän.
Lapsettomalla pariskunnalla voin tämän ymmärtää, että miehen ja naisen voisi odottaa tekevän yhtä pitkää päivää, mutta miten tuon olisi tarkoitus toimia lapsiperheessä? Meilläkin mies tekee pitkää päivää ja tienaa kaksi kertaa mua enemmän. Mä taistelen kokoajan, ettei mun miinustunnit menisi sen alimmaisrajan alle, kun miehellä ne plussatunnit on varmaan menneet jo sen ylärajan yli. Mun on pakko lopettaa työt neljältä ja hakea lapsi tarhasta, kun ei sitä voi sinne jättää. Sen jälkeen tehdään ruokaa ja syödään, tehdään kotitöitä ja vietetään vähän aikaa yhdessä. Mies tulee kotiin yleensä tuntia ennen kuin laitetaan lapsi nukkumaan ja hän saa tehdä sen. Kai mä voisin lapsen haettuani istuttaa sen telkkarin eteen joku valmisruoka edessään ja jatkaa töitä, mutta en kyllä näe mitään järkeä siinäkään.
Omasta kokemuksesta sanon, että pikkulapsiperheissä miehet tekee pitkää päivää ihan vaan sen takia, että lyhyempää päivää tekevät naiset mahdollistaa sen. Kiitokseksi saa vielä paskaa niskaan siitä, ettei tee tarpeeksi töitä.
Omasta kokemuksestasi yleistät siis asian koskemaan kaikkia miehiä.
Joka on sitten päinvastaista mitä tilastokeskus kertoo.
Melkoista, oletko ajatellut tutkijaksi ryhtymistä?
Miksi nainen ei saa vietyä roskapussia roskikseen vaan uhriutuu ettei mies vie sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kanssa tuli joskus roskapussista hirvee riita. Heitti sen eteisen kulmaan ja minun pitäs sit aamulla huomata ja viedä se roskiin. No en huomaa sitä ikinä. Lähden töihin ja pussi jää siihen. Vaimo oli varma, että mä valehtelen etten huomaa sitä. No en valehtele.
Lopulta tultiin sopimukseen että jättää sen pussin sitä ulko ovea vasten, siten että se kaatuu kun avaan oven. Nyt on mennyt roskapussi roskiin.
Oota kun vaimo tulee vaihdevuosi-ikään ja hän alkaa kyseenalaistaa asioita. Häntä tulee ärsyttämään ihan s*atanssti se että aikuiselle miehelle pitää manageroida se roskapussi siihen oven eteen. Opettele hyvissä ajoin huomaamaan milloin se pussi on täynnä jo siellä kaapissa. Laita uusi tyhjä pussi tilalle.
Enkä sano tätä v*ttuillakseni. Se että mies auttaa kotitöissä on eri kuin että mies tekee kotitöitä.
Sillä minun asiani ei ole auttaa, vaan tehdä kotitöitä yhtä paljon, sillä minäkin asun täällä.
Somettaja varmasti muisti sitten että naisen velvollisuus on tuoda talouteen 50% rahasta ja käyttää työpaikalla aikaa yhtä paljon kuin mies.
No tietenkin. Niinhän kaikki tekevätkin, jos tilanne ei muuta vaadi?
Mikä tilanne vaatisi?
Sairaus, perhesyyt. Nehän koskevat molempia sukupuolia.
Yleisin syy sille että nainen jättää miehen: mies sairastuu
Toiseksi yleisin: mies jää työttömäksi
Tällä inisijällä ei ole naista eikä työtä. Eikä kokemusta perheestä toisena aikuisena osapuolena ja jonkun vanhempana.
Ja se on ihan hänen oma vikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä somettajista mutta kyllä Suomessa naiset käy ihan täyttää päivää töissä noin niinkuin keskimääräisesti. Ei täällä hirveästi kotirouvia ole.
Täysi päivä julkisella sektorilla on lyhyempi kuin yksityisellä. Lisäksi lomat ovat pidemmät eikä lauantait kuluta lomapäiviä.
Miehet tekevät enemmän kokonaistyöaikaa, naiset polkevat jalkaa ja vaativat miehiä tekemään vieläkin enemmän.
Lapsettomalla pariskunnalla voin tämän ymmärtää, että miehen ja naisen voisi odottaa tekevän yhtä pitkää päivää, mutta miten tuon olisi tarkoitus toimia lapsiperheessä? Meilläkin mies tekee pitkää päivää ja tienaa kaksi kertaa mua enemmän. Mä taistelen kokoajan, ettei mun miinustunnit menisi sen alimmaisrajan alle, kun miehellä ne plussatunnit on varmaan menneet jo sen ylärajan yli. Mun on pakko lopettaa työt neljältä ja hakea lapsi tarhasta, kun ei sitä voi sinne jättää. Sen jälkeen tehdään ruokaa ja syödään, tehdään kotitöitä ja vietetään vähän aikaa yhdessä. Mies tulee kotiin yleensä tuntia ennen kuin laitetaan lapsi nukkumaan ja hän saa tehdä sen. Kai mä voisin lapsen haettuani istuttaa sen telkkarin eteen joku valmisruoka edessään ja jatkaa töitä, mutta en kyllä näe mitään järkeä siinäkään.
Omasta kokemuksesta sanon, että pikkulapsiperheissä miehet tekee pitkää päivää ihan vaan sen takia, että lyhyempää päivää tekevät naiset mahdollistaa sen. Kiitokseksi saa vielä paskaa niskaan siitä, ettei tee tarpeeksi töitä.
Juurikin näin. Tsemppiä. Itse olen jo selvinnyt pikkulapsiajasta ja nyt kipuilen kun urani ja tuloni eivät ole samaa tasoa mieheni kanssa. Elämän vaatimukset lapsiperheessä on naiselle kohtuuttomat. Lapsettomassa huushollissa ihan yks fuckin hailee kuka sen roskapussin vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa nainen kertoi jekuttavansa miestään piilottamalla asioita. Sitten se piilottaminen olikin sitä, että vaimo siirsi ketsuppia jääkaapissa, hammastahnaa kylpyhuoneessa ja kaukosäädintä olohuoneessa parikymmentä senttiä.
Minäkin näin videon missä mies ensin piilotti esineen jota nainen käyttää enemmän, esimerkiksi silitysraudan. Sitten se kysyy missä se on kun ei löydä sitä ja nainen närkästyneenä tulee näyttämään "etkö sä tollo" ja kas, ei se olekaan siellä missä nainen luuli sen olevan.
Niin? Eihän se ollut säilytyspaikassa.
Vitsi on siinä ettei mies tiedä säilytyspaikkaa, vaikka näkisi sen päivittäin.
Nainenhan siirteli asioita esimerkissäsi.
hihihi
Mutta miehen olisi luullut tietävän, missä esinettä säilytetään, hih hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas sherlock. Sitä lapsiarkea ei pyöritetä minkään tilastokeskuksen lukujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin videon, jossa sanottiin, että miehet keskimäärin kiinnittävät huomionsa vain juuri siihen, mitä katsovat, eivätkä huomaa näköalueen reunoilla olevia asioita. Naiset taas huomaavat enemmän reunoilla olevia asioita.
En sitten tiedä, onko totta.
Selittäisi sen miksi miehille sattuu niin paljon enemmän liikenneonnettomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen väite tuo, että miestä voi vaatia auttamaan kotitöissä vain, jos nainen tuo kotiin yhtä paljon rahaa.
Siis tarkoittaako se sitä, että mies on kotonaan kuin vuokranantaja, ja nainen pelkkä vuokralainen?
Vai tarkoittaako se sitä, että kotitöillä ei ole mitään arvoa, ja nainen voi siksi lopettaa milloin tahansa niiden tekemisen ilman erillistä ilmoitusta?
Eihän mies auta kotitöissä, mies tekee oman osansa.
Jos se on 50%, nainen varmasti tekee oman osansa talouden ja palkkatyön suhteen. Miehellä on oikeus odottaa että sekin on 50%
Jos heillä on erilaiset työt, mies ei voi odottaa yhtään mitään.
Jos mies on lääkäri ja vaimo sairaanhoitaja, ja mies odottaa vaimon tuovan yhtä paljon rahaa kotiin, silloin vaimo joutuu ottamaan toisen työn, jolloin kumpikaan ei tee kotitöitä. Niinkö?
Itse olen aina ajatellut niin että varskin lapsiperheessä se tärkein ja rajallisin resurssi on yleensä aika. Jos kumpikin tekee täyttä työpäivää niin silloin luonnollisesti myös ne kotihommat jaetaan tasan. Jos toinen tekee 3 päivän työviikkoa niin silloin tällä on tietysti enemmän aikaa myös niille kotihommille. Jos toinen tekee 10 tuntista päivää jatkuvasti niin sitten täytyy tuoda sen verran rahaa taloon että se toinen voi tehdä lyhyempää piävää, tai voidaan ottaa ostopalveluita avuksi. jne.
Palkat sinänsä eivät ole niin olennaisia vaan "työpanos". Toki eletään suu säkkiä myöten eli elintasoon ne palkat tietysti vaikuttaa.
Tietenkään palkat ei ole olennaisia enää kun miehet tienaa enemmän eikä naiset ota huonommin tienaavaa parisuhteeseen.
Silloin on todella helppo huudella ettei tuolla ole väliä.
Olet totaalisen väärässä Niihin aikoihin kun tavattiin olin lukiopudokas joka teki kaikenlaisia sekalaisia hanttihommia varastoilla, jakeluautokuskina, postissa, sairaalan pesulassa, kaupassa jne mitä nyt milloinkin sai. Vaimo taas teki IT-puolen homia ja tienasi 2-3 sen mitä minä. Tuossa välissä kävin opiskelemassakin enkä saanut kuin pelkän opintotuen ja satunnaista keikkaa välillä., vaimo luonnollisesti maksoi kuluista enemmän Vasta paljon myöhemmin päästiin palkoissa tasoihin. On tosiaan helppo huudella kun on eri kanteilta tässä jo ehtinyt asiaa katsella - tosin siinä pisteessa ei olla koskaan oltu että tienaisin vaimoani merkittävästi enemmän.
Milläs eväillä itse huutelet? Ei taida olla vaimoa, eikä ehkä töitäkään?
Kultapieni, puhumme massoista ja tilastoista, emme sinusta yksilönä.
Ja tuo provoiluyritys on koominen. Emme ole myöskään puhumassa minusta täällä.
Pitäisiköhän sinun pyytää vaikka jotain aikuista avuksi kun tuntuu tuo luetun ymmärtäminen loppuvan sinulta kesken?
Tai olen itseasiassa sen verran hövelillä päällä että autan itse:
Tuolla aiempi viesti viesti alkaa "Itse olen aina ajatellut ... ", se vähän niin kuin implikoi että tässä on jolltain tavalla henkilökohtaista mielipidettä ja/tai kokemusta tulossa.
Siihen sitten joku tolvana (sinä?) vastasi että hellppo huudella kun miehet tienaa enemmän.
Ja nyt kun sinulle (samalle tolvanalle) huomautettiin että tässä tapauksessa (konteksti liittyy siihen aiempaan viestiin ,kuten keskusteluissa yleensä on tapana) näin ei todellaakaan ollut, niin alat hellyyttävästi kullittelemaan ja selittelemään että tässähän puhuttiin nyt ihan eri asiasta.
Tsemppaa vähän.
Eka kommentti oli asiallinen ja paikkaansa pitävä, mutta se poistettiin. Kaikki keskustelut ovat aina tällaisia tyhjänpäiväisiä, kun kaikki pitää olla yhdenmielistä. Miettikää vähän omaatteko narsistisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunkin kannattaisi vähän treenata sun argumentaatiotaitoja, jos et pysty parempaan kuin ad hominen hyökkäykseen...
Kertoisitko vaikka ihan periaatteellisella tasolla, miten tuon yhtälön olisi tarkoitus toimia? Tee vaikka sellainen työlista sekä miehelle että naiselle, jossa molemmille tulee yhdeksän tunnin työpäivät ja kotitöille ja lastenhoidolle tulee molemmille yhtä pitkät ajat. Arvostaisin sitä mieheni kanssa, kun molemmilta loppuu tunnit päivästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on laajempi näkökenttä, olen kuullut.Ehkä siksi huomio ei kohdistu yksityiskohtiin.
Toisaalta metsästävä mies näkee sen maisemaan sulautuvan hirven, mitä kumppani ei näe. Tämän olen vierestä todistanut.
No onko se kumppani siellä metsällä vaan seurana vai myös metsästäjänä? Sitä näkee, mitä etsii. Jos kumppania ei hirvet kiinnostanut, mutta sienet sitäkin enemmän, niin kumpikin voi ihmetellä, miksi toinen ei näe hirveä/sieniä.
Kumppanini ei ollut metsällä, vaan auton ratissa.
Hän näki hirven tiheän metsän reunassa, kun ajoimme ohi (ainakin 80km tuntivauhtia, ehkä kovempaakin).
Minä en nähnyt kuin puskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen väite tuo, että miestä voi vaatia auttamaan kotitöissä vain, jos nainen tuo kotiin yhtä paljon rahaa.
Siis tarkoittaako se sitä, että mies on kotonaan kuin vuokranantaja, ja nainen pelkkä vuokralainen?
Vai tarkoittaako se sitä, että kotitöillä ei ole mitään arvoa, ja nainen voi siksi lopettaa milloin tahansa niiden tekemisen ilman erillistä ilmoitusta?
Eihän mies auta kotitöissä, mies tekee oman osansa.
Jos se on 50%, nainen varmasti tekee oman osansa talouden ja palkkatyön suhteen. Miehellä on oikeus odottaa että sekin on 50%
Jos heillä on erilaiset työt, mies ei voi odottaa yhtään mitään.
Jos mies on lääkäri ja vaimo sairaanhoitaja, ja mies odottaa vaimon tuovan yhtä paljon rahaa kotiin, silloin vaimo joutuu ottamaan toisen työn, jolloin kumpikaan ei tee kotitöitä. Niinkö?
Itse olen aina ajatellut niin että varskin lapsiperheessä se tärkein ja rajallisin resurssi on yleensä aika. Jos kumpikin tekee täyttä työpäivää niin silloin luonnollisesti myös ne kotihommat jaetaan tasan. Jos toinen tekee 3 päivän työviikkoa niin silloin tällä on tietysti enemmän aikaa myös niille kotihommille. Jos toinen tekee 10 tuntista päivää jatkuvasti niin sitten täytyy tuoda sen verran rahaa taloon että se toinen voi tehdä lyhyempää piävää, tai voidaan ottaa ostopalveluita avuksi. jne.
Palkat sinänsä eivät ole niin olennaisia vaan "työpanos". Toki eletään suu säkkiä myöten eli elintasoon ne palkat tietysti vaikuttaa.
Tietenkään palkat ei ole olennaisia enää kun miehet tienaa enemmän eikä naiset ota huonommin tienaavaa parisuhteeseen.
Silloin on todella helppo huudella ettei tuolla ole väliä.
Olet totaalisen väärässä Niihin aikoihin kun tavattiin olin lukiopudokas joka teki kaikenlaisia sekalaisia hanttihommia varastoilla, jakeluautokuskina, postissa, sairaalan pesulassa, kaupassa jne mitä nyt milloinkin sai. Vaimo taas teki IT-puolen homia ja tienasi 2-3 sen mitä minä. Tuossa välissä kävin opiskelemassakin enkä saanut kuin pelkän opintotuen ja satunnaista keikkaa välillä., vaimo luonnollisesti maksoi kuluista enemmän Vasta paljon myöhemmin päästiin palkoissa tasoihin. On tosiaan helppo huudella kun on eri kanteilta tässä jo ehtinyt asiaa katsella - tosin siinä pisteessa ei olla koskaan oltu että tienaisin vaimoani merkittävästi enemmän.
Milläs eväillä itse huutelet? Ei taida olla vaimoa, eikä ehkä töitäkään?
Kultapieni, puhumme massoista ja tilastoista, emme sinusta yksilönä.
Ja tuo provoiluyritys on koominen. Emme ole myöskään puhumassa minusta täällä.
Pitäisiköhän sinun pyytää vaikka jotain aikuista avuksi kun tuntuu tuo luetun ymmärtäminen loppuvan sinulta kesken?
Tai olen itseasiassa sen verran hövelillä päällä että autan itse:
Tuolla aiempi viesti viesti alkaa "Itse olen aina ajatellut ... ", se vähän niin kuin implikoi että tässä on jolltain tavalla henkilökohtaista mielipidettä ja/tai kokemusta tulossa.
Siihen sitten joku tolvana (sinä?) vastasi että hellppo huudella kun miehet tienaa enemmän.
Ja nyt kun sinulle (samalle tolvanalle) huomautettiin että tässä tapauksessa (konteksti liittyy siihen aiempaan viestiin ,kuten keskusteluissa yleensä on tapana) näin ei todellaakaan ollut, niin alat hellyyttävästi kullittelemaan ja selittelemään että tässähän puhuttiin nyt ihan eri asiasta.
Tsemppaa vähän.
Tuossa harhaisessa ylemmyydentunnossasi vaikutat kyllä hyvin epäkohteliaalta ja epämielyttävältä ihmiseltä. Tämä ei nyt liity tilastokeskuksen (vääristelemiisi) lukuihin eikä mielipiteeseeni miehistä yleensä, vaan nimenomaan sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nähnyt sellaisia videoita missä mies piilotta pippelin naisen pimppiin
Kyllä ne näkee mutta eivät välitä. Jos vaan jättää tekemättä jne. niin sinä teet. Miksi siis vaivautua. Hikihän siinä tulee.
Miehet myös valehtelee. Helpolla, tulee ihan luonnostaan. Valehtelevat koska siten pääsee helpommalla (muista, sinä teit jo sen mitä tehtävää oli) ja koska valhe on se mitä naiset haluaa kuulla. Mieluummin valhe kuin todellinen syy eli ettei miestä oikeasti kiinnosta paskan vertaa. Sinä, nainen, teet miehen elämästä helpompaa tarjoamalla täyshoidon ja seksiä päälle.
Tässä parisuhteen ruma todellisuus. Sinkkuus on ratkaisu. Seukata voin mutta ei ikinä enää yhteiseen osoitteeseen. Seukkailullekin on todella korkea kynnys.
Mitä tahansa että pääsee haukkumaan muita. Varsinkin vastakkaista sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne näkee mutta eivät välitä. Jos vaan jättää tekemättä jne. niin sinä teet. Miksi siis vaivautua. Hikihän siinä tulee.
Miehet myös valehtelee. Helpolla, tulee ihan luonnostaan. Valehtelevat koska siten pääsee helpommalla (muista, sinä teit jo sen mitä tehtävää oli) ja koska valhe on se mitä naiset haluaa kuulla. Mieluummin valhe kuin todellinen syy eli ettei miestä oikeasti kiinnosta paskan vertaa. Sinä, nainen, teet miehen elämästä helpompaa tarjoamalla täyshoidon ja seksiä päälle.
Tässä parisuhteen ruma todellisuus. Sinkkuus on ratkaisu. Seukata voin mutta ei ikinä enää yhteiseen osoitteeseen. Seukkailullekin on todella korkea kynnys.
Erittäin hyvin onnistut tuomaan esille sen tosiseikan ettei yksikään nainen ole vaivan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin videon, jossa sanottiin, että miehet keskimäärin kiinnittävät huomionsa vain juuri siihen, mitä katsovat, eivätkä huomaa näköalueen reunoilla olevia asioita. Naiset taas huomaavat enemmän reunoilla olevia asioita.
En sitten tiedä, onko totta.
Tästä syystä pimppikin on keskellä kroppaa
Höpö höpö teitä miesten laiskan ja itsekkään käytöksen puollustelijoita.
Kyllä mies näkee ja huomaa asioita, mutta hän ei vaan välitä.
AP tapauksessa mies ei vaan välitä hänestä.