đ„ Siis mitĂ€ rikollista Mette Marit on tehnyt?
En ymmÀrrÀ miksi hÀntÀ syyllistetÀÀn? HÀn ei ole tiettÀvÀsti eikÀ todistettavasti tehnyt mitÀÀn nÀistÀ: ei tappanut, ei kÀyttÀnyt vÀkivaltaa, ei solvannut, ei varastanut, ei kavaltanut, ei kÀyttÀytynyt epÀkunnioittavasti, ei agiteerannut, ei jÀttÀnyt ketÀÀn heitteille eikÀ myynyt sexiÀ!
Miksi siis maailmanlaajuinen ajojahti? Jokainen ihminen tekee virheitÀ, kukaan ei ole tÀydellinen, mutta töppÀilyt ja virheet ei tarkoita, ettÀ olisi rikollinen. PÀinvastoin Mette on uhri kuten monet muutkin naiset. Jeffrey on rikollinen ja kaverinsa Andrew myös.
HÀvetkÀÀ toimittajat, myös suomalaiset!
Kommentit (287)
Se ei mennyt ihme pelastukseen. Terapiaan! Se auttaa ihan kaikessa! Jopa p a s k a jeesus on tÀysin turhaa hullujen ulinaa. Mutta terapia pelastaa!
Vierailija kirjoitti:
Teini-iÀn hormonihuuruissa viestitellyt miehen kanssa, joka voisi antaa hÀnelle "taukoa" kuninkaallisuudesta
Mette ei ollut mikÀÀn teini-ikÀinen vaan hÀnen nuorimmat lapsensa olivat 6 ja 7 vuotiaita silloin, kun Mette hengaili pedofiilin kanssa joka oli tuomittu lapsiin kohdistuvista teoista. Ei ilmeisesti ollut peloissaan omien lastensa turvallisuudesta.
Ei mette mitÀÀn rikollista ole tehnyt, mutta kÀyttÀytynyt erittÀin huonosi. Haukkunut kuninkaalliset hÀÀt, joihin osallistui, valittanut kun kaikki on niin tylsÀÀ jne. Painunut perhelomalta jonkun ukon vieraaksi. HÀnen ainoa työnsÀ olisi olla ihmisiksi ja sekÀÀn ei onnistu.
MikÀ ihmeen motiivi Mette-Maritilla on ollut kaveerata moisen petofiilin kanssa. Selitykset, ettei muka tiennyt Jeffin riko staustasta, ovat tuubaa. 2010-luku ei ollut kivikautta, joten prinssien ja prinsessojen tiedossa on tÀytynyt olla miehen puuhat. Ja jos prinssit ja prinsessat eivÀt itse ole vaivautuneet selvittÀmÀÀn Epsteinin taustoja, niin taatusti avustavat pr-henkilöt ovat tienneet, kannataako kaveerata tyypin kanssa vai ei. Mette-Maritin jÀnnis luonne ja olettamus, ettÀ on kaiken muun ylÀpuolella on nyt osunut omaan nilkkaan.
Sanassa sanotaan: "Se, joka on syytön, heittÀköön ensimmÀisen kiven!" TÀmÀ palsta siis oikein kuhisee syyttömiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sanassa sanotaan: "Se, joka on syytön, heittÀköön ensimmÀisen kiven!" TÀmÀ palsta siis oikein kuhisee syyttömiÀ.
No joopa joo, eipÀ taida tÀmÀn palstan henkilöistÀ monikaan olla korkean profiilin henkilö, joka edustaa maataan ja jonka pitÀisi olla 100% luotettava. Monikaan ei myöskÀÀn varmasti kaveeraa sairaan vÀki valta- ja segsuaalirikollisen kanssa.
HyvÀnen aika. Mette-Marit on Norjan tulevan kuninkaan puoliso. Joten hÀnen moraaliinsa kohdistuu hieman suuremmat vaatimukset, kuin tavis Pirkkoa kohtaan. MM nauttii kansan luottamusta, tai siis nautti, nyt on tukalat ajat edessÀ.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀnen aika. Mette-Marit on Norjan tulevan kuninkaan puoliso. Joten hÀnen moraaliinsa kohdistuu hieman suuremmat vaatimukset, kuin tavis Pirkkoa kohtaan. MM nauttii kansan luottamusta, tai siis nautti, nyt on tukalat ajat edessÀ.
đ„±
Todistusaineiston hÀvittÀminen rikollista suojellakseen ei taida olla laillista? MettehÀn hyökkÀsi siivoamaan Mariuksen kÀmppÀÀ kuultuaan poliisien olevan tulossa.
Vierailija kirjoitti:
HyvÀnen aika. Mette-Marit on Norjan tulevan kuninkaan puoliso. Joten hÀnen moraaliinsa kohdistuu hieman suuremmat vaatimukset, kuin tavis Pirkkoa kohtaan. MM nauttii kansan luottamusta, tai siis nautti, nyt on tukalat ajat edessÀ.
Odotukset eivÀt olleet korkealla, kun MM prinssinsÀ nai. Menneisyys oli yleisesti tiedossa ja lapsikin siitÀ todisteena. KaksikymmentÀ vuotta meni mallikkaasti ja sitten osuikin tuulettimeen oikein kunnolla.
MM ja poikansa Marius ovat surullisia esimerkkejÀ sosiaalisten ongelmien, kuten rikoll isuus, periytymisestÀ. Ei edes valtava luokkahyppÀys alimmasta sosiaaliluokasta ylimpÀÀn mahdolliseen, poistaneet taipumuksia asioiden sotkemiseen. PÀinvastoin, nÀyttÀÀ ettÀ kuvittelivat olevansa suojassa ja saavansa rauhassa perceillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei mette mitÀÀn rikollista ole tehnyt, mutta kÀyttÀytynyt erittÀin huonosi. Haukkunut kuninkaalliset hÀÀt, joihin osallistui, valittanut kun kaikki on niin tylsÀÀ jne. Painunut perhelomalta jonkun ukon vieraaksi. HÀnen ainoa työnsÀ olisi olla ihmisiksi ja sekÀÀn ei onnistu.
Tulee mieleen sosiopatia. Sosiopaatin perusongelma on tylsyyden tunne. HÀn on aina kroonisen tylsistynyt. Hyvin monet sosiopaatit esim. haastatteluissa tuo julki ettÀ he eivÀt voi esim. sietÀÀ tylsien ihmisten seuraa koska he muutenkin elÀvÀt jatkuvassa kamppailussa kroonista tylsistymistÀ vastaan. Siksi jotkut Epsteinit ym. Pervot kiehtovat heitÀ koska he herÀttÀvÀt sosiopaatin aivot henkiin. Yksi syy tylsyydenkokemukseen on ettÀ sosiopaatilla on suppea tunne-elÀmÀ. HÀneltÀ puuttuu vallan esim. empatia, kyky tuntea myötÀtuntoa, katumusta ( huono omatunto- tyyppistÀ katumusta) sÀÀliÀ, syyllisyyttÀ jne. NÀmÀ ovat kuitenkin aika merkittÀvÀ osa ihmisen tunnekokemusta ja voisi jopa sanoa, ettÀ ne erottavat ihmisen elÀimestÀ ja tekevÀt ihmisen elÀmÀstÀ "elÀmÀnmakuisen".
Sosiopaatti ei nÀe mitÀÀn jÀrkeÀ eettisissÀ sÀÀnnöissÀ eikÀ piittaa ihmisten tunteista. HÀn myös nauttii pahanteosta ja kaikesta kielletystÀ. TÀmÀ erottaa hÀnet esim. psykopaatista. Psykopaatille pahanteko on vain vÀline saavuttaa jotain mutta sosiopaatin aivoille se on kuin huume.
Jeffrey Epsteinin ystÀvÀnÀ, tuttavana tai liikekumppanina oleminen on muodostunut erittÀin ongelmalliseksi, koska Epstein oli tuomittu seksuaalirikollinen, joka pyöritti laajaa alaikÀisten tyttöjen hyvÀksikÀyttö- ja ihmiskaupparinkiÀ.
Yle +1
Epsteinin ystÀvÀpiiriin kuuluminen on yhdistetty seuraaviin eettisiin ja maineeseen liittyviin ongelmiin:
Tietoisuus tai osallisuus hyvÀksikÀyttöön: Useiden uhrien mukaan Epsteinin "paratiisisaarella" ja muissa asunnoissa tapahtunut hyvÀksikÀyttö oli laajamittaista ja monien vierailijoiden tiedossa. YstÀvien epÀillÀÀn usein tienneen tai jopa osallistuneen alaikÀisten tyttöjen hyvÀksikÀyttöön.
Hiljainen hyvÀksyntÀ: Vaikka Epstein tuomittiin ensimmÀisen kerran jo vuonna 2008 alaikÀisen houkuttelusta prostituutioon, monet vaikutusvaltaiset henkilöt jatkoivat yhteydenpitoa hÀneen. TÀmÀ on tulkittu uhrien hyvÀksikÀytön hiljaiseksi hyvÀksymiseksi.
Mainehaitta: Epsteinin verkostoon (johon kuuluu poliitikoita, liikemiehiÀ, tieteilijöitÀ ja kuninkaallisia) kuuluminen on aiheuttanut valtavia mainehaittoja ja epÀilyksiÀ henkilöiden moraalista.
Virginia Giuffren todistus: Epsteinin uhriksi itsensÀ ilmoittanut Virginia Giuffre on nimennyt useita korkean profiilin henkilöitÀ, kuten prinssi Andrew'n, ja toivonut heidÀn joutuvan vastuuseen teoistaan.
Ghislaine Maxwellin rooli: Epsteinin rikoskumppanina toiminut Ghislaine Maxwell toimi vÀlittÀjÀnÀ Epsteinin ja tÀmÀn vaikutusvaltaisten ystÀvien vÀlillÀ, ja on vÀittÀnyt, ettÀ monet ystÀvÀt suojeltiin tutkinnalta.
Ilta-Sanomat +8
Lyhyesti sanottuna, Epsteinin ystÀvÀnÀ oleminen on leimattu epÀilyksi siitÀ, ettÀ on tukenut tai katsonut lÀpi sormien alaikÀisiin kohdistunutta törkeÀÀ seksuaalirikollisuutta.
Jeffrey Epsteinin ystÀvÀnÀ, tuttavana tai liikekumppanina oleminen on muodostunut erittÀin ongelmalliseksi, koska Epstein oli tuomittu seksuaalirikollinen, joka pyöritti laajaa alaikÀisten tyttöjen hyvÀksikÀyttö- ja ihmiskaupparinkiÀ.
Yle +1
Epsteinin ystÀvÀpiiriin kuuluminen on yhdistetty seuraaviin eettisiin ja maineeseen liittyviin ongelmiin:
Tietoisuus tai osallisuus hyvÀksikÀyttöön: Useiden uhrien mukaan Epsteinin "paratiisisaarella" ja muissa asunnoissa tapahtunut hyvÀksikÀyttö oli laajamittaista ja monien vierailijoiden tiedossa. YstÀvien epÀillÀÀn usein tienneen tai jopa osallistuneen alaikÀisten tyttöjen hyvÀksikÀyttöön.
Hiljainen hyvÀksyntÀ: Vaikka Epstein tuomittiin ensimmÀisen kerran jo vuonna 2008 alaikÀisen houkuttelusta prostituutioon, monet vaikutusvaltaiset henkilöt jatkoivat yhteydenpitoa hÀneen. TÀmÀ on tulkittu uhrien hyvÀksikÀytön hiljaiseksi hyvÀksymiseksi.
Mainehaitta: Epsteinin verkostoon (johon kuuluu poliitikoita, liikemiehiÀ, tieteilijöitÀ ja kuninkaallisia) kuuluminen on aiheuttanut valtavia mainehaittoja ja epÀilyksiÀ henkilöiden moraalista.
Virginia Giuffren todistus: Epsteinin uhriksi itsensÀ ilmoittanut Virginia Giuffre on nimennyt useita korkean profiilin henkilöitÀ, kuten prinssi Andrew'n, ja toivonut heidÀn joutuvan vastuuseen teoistaan.
Ghislaine Maxwellin rooli: Epsteinin rikoskumppanina toiminut Ghislaine Maxwell toimi vÀlittÀjÀnÀ Epsteinin ja tÀmÀn vaikutusvaltaisten ystÀvien vÀlillÀ, ja on vÀittÀnyt, ettÀ monet ystÀvÀt suojeltiin tutkinnalta.
Ilta-Sanomat +8
Lyhyesti sanottuna, Epsteinin ystÀvÀnÀ oleminen on leimattu epÀilyksi siitÀ, ettÀ on tukenut tai katsonut lÀpi sormien alaikÀisiin kohdistunutta törkeÀÀ seksuaalirikollisuutta.
Tuomitsee . Vahvasti
Niinkuin koko muukin maailma
Vierailija kirjoitti:
Sanassa sanotaan: "Se, joka on syytön, heittÀköön ensimmÀisen kiven!" TÀmÀ palsta siis oikein kuhisee syyttömiÀ.
Britit eivÀt haluakaan kustantaa Andrewille elinikÀistÀ elostelua.
Norjalaiset eivÀt haluakaan kustantaa kaksinaamaiselle kuningattarelle elinikÀisiÀ etuoikeuksia.
Kai he sentÀÀn saavat ilmaista mielipiteensĂ€ asiasta? đžđžđž
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin Fergiekin niin Mette Marit kuskasi lapsiaan tapaamaan Epstein-setÀÀ. MikÀ noita naisia vaivaa??? EsittelevÀt lapsiaan perv. pe dof iilille???
TÀsmÀlleen samaa ihmettelin. Kuka normaaliÀlyinen vanhempi kuskaa lapsiaan miehen luo, jonka suljetulle saarelle lentÀÀ yksityiskone lempinimeltÀÀn Lolita-Express?
YmmÀrrÀn yskÀnne, noitarovio vielÀ puuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin Fergiekin niin Mette Marit kuskasi lapsiaan tapaamaan Epstein-setÀÀ. MikÀ noita naisia vaivaa??? EsittelevÀt lapsiaan perv. pe dof iilille???
TÀsmÀlleen samaa ihmettelin. Kuka normaaliÀlyinen vanhempi kuskaa lapsiaan miehen luo, jonka suljetulle saarelle lentÀÀ yksityiskone lempinimeltÀÀn Lolita-Express?
Epstein oli jÀnnÀmiesten aatelia. MM ja Fergie tosin itsekin haiskahtavat vahvasti jÀnniksille, jotka kaipasivat hovin sÀÀnnöstellyn elÀmÀn vastapainoksi vÀhÀn actionia.
Vierailija kirjoitti:
sehÀn tekaisi itsestÀÀn uhrin, eppstein kuulemma manipuloi. no varmasti teki niin. eppstein oli karismaattinen ja psyko. eppsteinin kanssa oli kuulemma myös niin uhkaava tilanne, ettÀ hÀnen piti soittaa ihan haakonille. no onhan se hauskaa, ettÀ vaimo ja Àiti-ihminen soittaa apua mieheltÀÀn kun yhtÀkkiÀ ei hallitsekaan tilannetta jos eppstein saarella tms. kyllÀhÀn tuolla naisella on selkeÀ kaava jossa hakeutuu nÀitten vaarallisten miesten pariin, se kiihottaa. varmasti saanut kiksejÀ pojankin tempuloinnista.
On pakko myöntÀÀ Epsteinin olleen komea mies, jolle Norjan kruununprinssi hÀvisi parikymmentÀ vuotta sitten mennen tullen. On varmasti tehnyt vaikutuksen kruununprinsessaan. LisÀksi yhteydenpidon alusta jÀÀ kÀsitys, ettÀ se on ollut kruununprinsessa, joka on tehnyt aloitteen ystÀvÀnsÀ avulla. LisÀksi en usko suhteen olleen tÀysin platoninen ystÀvyyssuhde. TiedÀn, ettei kannata nÀitÀ tÀÀllÀ kaivella, Norjan media kaivaa ne esiin kyllÀ.
Se mitÀ itse olen lukenut niin ennen vaaleja nimenomaan MAGA piireissÀ laajalti vaadittiin kovalla ÀÀnellÀ Epstein-tiedostojen julkaisemista. Trump, saadakseen ÀÀniÀ, hyödynsi tÀtÀ MAGA:n vihaa ökyeliittiÀ kohtaan jotka raamatullisesti olivat "hautojen kaltaisia, ulkoisesti puhtainta marmoria mutta sisÀisesti mÀdÀntynyttÀ saastaa" ja joita lait ja oikeus ei koskenut samalla tapaa kuin taviksia ja jotka aina selvisivÀt synneistÀÀn kovalla rahalla ja hyvÀvelikerhojen avulla.
Kuitenkin tultuaan valituksi, Trump kieltÀytyi "jostain syystÀ" etenemÀstÀ prosessissa "kun ei siellÀ ollut kuulemma mitÀÀn erikoista... ". Senaattorit kuitenkin tunsivat painetta avata nuo kansiot koska hekin olivat Trumpin vanavedessÀ lupailleet omille ÀÀnestÀjilleen tehdÀ niin. Joten senaatissa laadittiin erikoislaki ettÀ Epstein-kansiot avataan ja julkaistaan, joten se oli senaatti jonka pÀÀtöksellÀ ne julkaistiin, ei Trump.
Ja kyllÀ! Amerikkalaiset ovat enemmÀn pöyristyneempiÀ ja epÀuskoisempia kuin koskaan! Miksi heidÀn Epstein-törkyilijÀt pÀÀsevÀt kuin koirat verÀjÀstÀ kun Euroopassa jopa prinssit ja prinsessat joutuvat vastaamaan teoistaan??? Andrew ja Fergie ja Petet Mandelson ja Mette Marit jne... Amerikassa Clintonit ja Trumpit, Muskit ja muut, jatkaa kuin ei mitÀÀn. Amerikkalaiset kun ovat aina pitÀneet itseÀÀn kansakuntana jolla on suoraselkÀisyyttÀ ja "munaa" toisin kuin korruptoituneet nössöt eurooppalaiset...