Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

😥 Siis mitä rikollista Mette Marit on tehnyt?

Vierailija
20.03.2026 |

En ymmärrä miksi häntä syyllistetään? Hän ei ole tiettävästi eikä todistettavasti tehnyt mitään näistä: ei tappanut, ei käyttänyt väkivaltaa, ei solvannut, ei varastanut, ei kavaltanut, ei käyttäytynyt epäkunnioittavasti, ei agiteerannut, ei jättänyt ketään heitteille eikä myynyt sexiä! 

 

Miksi siis maailmanlaajuinen ajojahti? Jokainen ihminen tekee virheitä, kukaan ei ole täydellinen, mutta töppäilyt ja virheet ei tarkoita, että olisi rikollinen. Päinvastoin Mette on uhri kuten monet muutkin naiset. Jeffrey on rikollinen ja kaverinsa Andrew myös.

Hävetkää toimittajat, myös suomalaiset!

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaalliset ovat julkisuuden henkilöitä. Heille ei lain mukaan (Suomen laki) kuulu samanlaista yksityisyyttä kuin taviksille. Kuninkaallisten toimintaa saa arvostella, koska kuningashuone käyttää julkisia varoja JA edustaa maata kansainvälisesti. Mette-Marit ja hänen raikulipoikansa Marius ovat yhdessä aiheuttaneen niin paljon haittaa Norjan hoville, että monarkia voi päättyä tähän. 

 

Vierailija
282/287 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette on syyllistynyt useisiin rikoksiin ja myöntänyt ne itsekin. Huumeiden käyttö nuorena. Todistusaineiston hävittäminen nyt viime vuosina. Mette alkoi siivota asuntoa kun hän sai tiedon, että poliisi tutkii Mariuksen rikoksia. Täysjärkinen nainen olisi pitänyt näppinsä irti todistusaineistosta. Jos raikulipoika saa linnatuomion niin ei siihen kuole. Ehkä poika oppii jotain. Perseily ainakin loppuu siksi aikaa kun poika on lukkojen takana. Äiti voi istua yksin kotona ja pohtia, miten meni noin niin kuin omasta mielestä tuo lapsen kasvatus. 😝

 

Mette on voinut syyllistyä myös pahempiin rikoksiin kuin mitä itse myönsi. Hän yrittää nyt leikkiä katuvaa naista ja itkee tekoitkua. Kun vähän tunnustaa (myöntää hävittäneensä todistusaineistoa) niin hölmö kansa uskoo, että tuo oli PAHINTA mitä Mette on puuhastellut. Minä en usko. Tähän mennessä julki tulleet asiat ovat jäävuoren huippu. Uskaltaako edes Norjan poliisi ruveta tutkimaan äävuoren todellista kokoa? Veden pinnan alla voi uiskennella niin isoja kaloja (petoja) että niitä ei kannata häiritä.

Mette saattaa suojella myös Hakonia, eihän prinssi ole voinut olla tietämätön noista puuhista. Sillä tavalla Mette ja Haakon pitävät myös vanhan kuningasparin ruodussa. Tuossa voi todella piillä paljon enemmän.

Vaikea sanoa miten tuo hullunmylly päättyy. Mette ja Marius keittivät kunnon sopan. Sopassa on niin paljon sattumia, ettei kattilaa haluta hämmentää.

 

Norjan vanha kuningaspari tuskin elää kovin pitkään. Tai no kuningatar ehkä menee vielä 10 vuotta, mutta kuningas on toinen jalka haudassa. Ehtiikö hän nähdä Norjan monarkian tuhon? Kansa vaatii jo Haakonille avioeroa, koska Mette ei ole sopiva kuningattareksi. 

 

Haakon kovasti puolusti Metteä ennen häitä, mutta puolustaako nyt? Lentääkö vaimo pihalle? Onko moraalisesti oikein potkia Mette ulos hovista, jos terveysongelmat (keuhkosairaus) ovat yhtä vakavia kuin mitä suurelle yleisölle kerrotaan? Mette kyllä uhriutuu ja vastustaa avioeroa. Mihin sitä hovista lähtisi, kun voi lokkeilla siellä elämänsä loppuun asti.

 

Ainoa kunniallinen tapa saada Mette ulos hovista on se, että hän joutuu laitoshoitoon (hengityskone) eikä tule elävänä takaisin. Suoraan sanottuna olisin aika hämmästynyt jos Mette "tekee prinsessa Dianat" eli joutuu onnettomuuteen, joka oli enemmän tai vähemmän järjestetty. 

Ei Haakon Metteä jätä. Ennemmin luopuu vaikka kruunusta. 

Toivottavasti Haakon luopuu kruunusta. Hän ei pysty kasvattamaan itselleen palleja ja selkärankaa. Tähän mennessä hän on ollut munaton, selkärangaton hölmö. Sellaisena myös pysyy. Tuskin edes osaa ottaa täyttä vastuuta omista virheistään. Itse hän valitsi huonon vaimon ja sitten vielä piilotteli, puolusteli ja vähätteli vaimonsa sekoiluita. Vaimon äpärälapsi aiemmasta suhteesta (huumeidenkäyttäjien ja tuomittujen rikollisen kanssa) on kuin kirsikka kakun päällä. Äpärälapsesta tuli samanlainen kuin Meten aiemmat poikaystävät. Narkkari, väkivaltainen, elämäntaparikollinen. Hänelle tarjottiin paras mahdollinen lapsuus Norjan hovin jäsenenä, mutta hän paskoi kaiken. You can't fix stupid. 

En seurannut oikeudenkäyntiä, joten en tiedä mikä tuomio sieltä. Varmaa on, että pelkuri uhriutuu aina. Hän vetää esiin kaikki nyyhkytarinat ja uhrikortit mitä vaan keksii. Päihdeongelmat, mielenterveysongelmat, karu lapsuus Norjan hovissa (etuoikeutettu elämä ahdistaa niin kovasti), äidin ex-miesystävien vaikutus (narkkareita, vankilakundeja, väkivaltaisia). Tärkein uhrikortti on toki äidin sairaus. Poika kyllä tiesi jo 15 vuotta sitten, että äiti on sairas. Poika ei piitannut äidin hyvinvoinnista edes sen vertaa, että olisi käyttäytynyt järkevästi ja noudattanut lakia. 

Karma tuli kylään Norjan hoviin. Karma saapui kohtalokkaan naisen (femme fatale) muodossa ja Haakon toivotti hänet tervetulleeksi. Sitä saa mitä tilaa, Hölmö-Haakon. Luulin että brittien oma hovi-idiootti (prinssi Harry) on epätavallisen tyhmä kun lankeaa Meghanin paskapuheisiin. Mutta nyt löytyi vielä tyhmempi mies. Haakonille kelpaa vaimoksi narkkari, kyläpyörä ja vankilakundien ex-tyttöystävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette on syyllistynyt useisiin rikoksiin ja myöntänyt ne itsekin. Huumeiden käyttö nuorena. Todistusaineiston hävittäminen nyt viime vuosina. Mette alkoi siivota asuntoa kun hän sai tiedon, että poliisi tutkii Mariuksen rikoksia. Täysjärkinen nainen olisi pitänyt näppinsä irti todistusaineistosta. Jos raikulipoika saa linnatuomion niin ei siihen kuole. Ehkä poika oppii jotain. Perseily ainakin loppuu siksi aikaa kun poika on lukkojen takana. Äiti voi istua yksin kotona ja pohtia, miten meni noin niin kuin omasta mielestä tuo lapsen kasvatus. 😝

 

Mette on voinut syyllistyä myös pahempiin rikoksiin kuin mitä itse myönsi. Hän yrittää nyt leikkiä katuvaa naista ja itkee tekoitkua. Kun vähän tunnustaa (myöntää hävittäneensä todistusaineistoa) niin hölmö kansa uskoo, että tuo oli PAHINTA mitä Mette on puuhastellut. Minä en usko. Tähän mennessä julki tulleet asiat ovat jäävuoren huippu. Uskaltaako edes Norjan poliisi ruveta tutkimaan äävuoren todellista kokoa? Veden pinnan alla voi uiskennella niin isoja kaloja (petoja) että niitä ei kannata häiritä.

Mette saattaa suojella myös Hakonia, eihän prinssi ole voinut olla tietämätön noista puuhista. Sillä tavalla Mette ja Haakon pitävät myös vanhan kuningasparin ruodussa. Tuossa voi todella piillä paljon enemmän.

Vaikea sanoa miten tuo hullunmylly päättyy. Mette ja Marius keittivät kunnon sopan. Sopassa on niin paljon sattumia, ettei kattilaa haluta hämmentää.

 

Norjan vanha kuningaspari tuskin elää kovin pitkään. Tai no kuningatar ehkä menee vielä 10 vuotta, mutta kuningas on toinen jalka haudassa. Ehtiikö hän nähdä Norjan monarkian tuhon? Kansa vaatii jo Haakonille avioeroa, koska Mette ei ole sopiva kuningattareksi. 

 

Haakon kovasti puolusti Metteä ennen häitä, mutta puolustaako nyt? Lentääkö vaimo pihalle? Onko moraalisesti oikein potkia Mette ulos hovista, jos terveysongelmat (keuhkosairaus) ovat yhtä vakavia kuin mitä suurelle yleisölle kerrotaan? Mette kyllä uhriutuu ja vastustaa avioeroa. Mihin sitä hovista lähtisi, kun voi lokkeilla siellä elämänsä loppuun asti.

 

Ainoa kunniallinen tapa saada Mette ulos hovista on se, että hän joutuu laitoshoitoon (hengityskone) eikä tule elävänä takaisin. Suoraan sanottuna olisin aika hämmästynyt jos Mette "tekee prinsessa Dianat" eli joutuu onnettomuuteen, joka oli enemmän tai vähemmän järjestetty. 

Ei Haakon Metteä jätä. Ennemmin luopuu vaikka kruunusta. 

Toivottavasti Haakon luopuu kruunusta. Hän ei pysty kasvattamaan itselleen palleja ja selkärankaa. Tähän mennessä hän on ollut munaton, selkärangaton hölmö. Sellaisena myös pysyy. Tuskin edes osaa ottaa täyttä vastuuta omista virheistään. Itse hän valitsi huonon vaimon ja sitten vielä piilotteli, puolusteli ja vähätteli vaimonsa sekoiluita. Vaimon äpärälapsi aiemmasta suhteesta (huumeidenkäyttäjien ja tuomittujen rikollisen kanssa) on kuin kirsikka kakun päällä. Äpärälapsesta tuli samanlainen kuin Meten aiemmat poikaystävät. Narkkari, väkivaltainen, elämäntaparikollinen. Hänelle tarjottiin paras mahdollinen lapsuus Norjan hovin jäsenenä, mutta hän paskoi kaiken. You can't fix stupid. 

En seurannut oikeudenkäyntiä, joten en tiedä mikä tuomio sieltä. Varmaa on, että pelkuri uhriutuu aina. Hän vetää esiin kaikki nyyhkytarinat ja uhrikortit mitä vaan keksii. Päihdeongelmat, mielenterveysongelmat, karu lapsuus Norjan hovissa (etuoikeutettu elämä ahdistaa niin kovasti), äidin ex-miesystävien vaikutus (narkkareita, vankilakundeja, väkivaltaisia). Tärkein uhrikortti on toki äidin sairaus. Poika kyllä tiesi jo 15 vuotta sitten, että äiti on sairas. Poika ei piitannut äidin hyvinvoinnista edes sen vertaa, että olisi käyttäytynyt järkevästi ja noudattanut lakia. 

Karma tuli kylään Norjan hoviin. Karma saapui kohtalokkaan naisen (femme fatale) muodossa ja Haakon toivotti hänet tervetulleeksi. Sitä saa mitä tilaa, Hölmö-Haakon. Luulin että brittien oma hovi-idiootti (prinssi Harry) on epätavallisen tyhmä kun lankeaa Meghanin paskapuheisiin. Mutta nyt löytyi vielä tyhmempi mies. Haakonille kelpaa vaimoksi narkkari, kyläpyörä ja vankilakundien ex-tyttöystävä. 

Eihän tuo Norjan kuningashuoneen kannalta hyvältä näytä. Paljon on piiloteltu, salattu ja siloteltu ihan Haakonin ja ilmeisesti myös kuningasparin tietäen. Nyt haetaan poikaa vapaaksi kotiarestiin ja tuomiosta tullaan valittamaan korkeimpiin oikeusasteisiin. Jos niiden prosessien vaatiman ajan poika istuu vangittuna, se tullaan vähentämään tuomiosta. Yksityisiin syihin vetoaminen, ettei lehdistö saisi kirjoittaa oikeussalin tapahtumista, kertoo omaa kieltään kuningashuoneen vallankäytöstä vapaata mediaa kohtaan. Kuitenkin hovi on koko ajan korostanut Mariuksen olevan yksityishenkilö, kansalainen Marius, joka ei nauti kuninkaallisen statuksen antamaa suojaa, eikä ole tilivelvollinen tekemisistään. Yleensä nämä oikeudenkäynnit ja tuomion julistaminen ovat joko tai, en ole nähnyt normirikollisten puolustusta lievempiin tuomioihin tai syyttömyyteen nähnyt tehtävän samalla tavalla. Kyllä minun silmissäni Norjan kuninkaallisten maine on nyt vedetty  kölin alta.

Vierailija
284/287 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mette-Marit ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Mainehaittoja tullut ystävyydestä Epsteiniin ja hörhöpojan vuoksi, mutta eihän hän toki rikollinen ole.   Märtha Louise on sekopää, mutta hän on nyt loitolla muutettuaan Norjasta pois poppamiehensä  kanssa.   Lähti kreivin aikaan, muuten hovin elämä olisi vielä enemmän kriisissä. Ei hänkään kriminaali ole.   Marius on,  ainoa tuosta porukasta. 

Vierailija
285/287 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette-Marit ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Mainehaittoja tullut ystävyydestä Epsteiniin ja hörhöpojan vuoksi, mutta eihän hän toki rikollinen ole.   Märtha Louise on sekopää, mutta hän on nyt loitolla muutettuaan Norjasta pois poppamiehensä  kanssa.   Lähti kreivin aikaan, muuten hovin elämä olisi vielä enemmän kriisissä. Ei hänkään kriminaali ole.   Marius on,  ainoa tuosta porukasta. 

Mette on syyllistynyt moniin rikoksiin, jäänyt kiinni ja tunnustanut. Norjan hovi panikoi ja yrittää nyt levittää narratiivia, jonka mukaan Mette onkin "viaton uhri" tai "parhaansa yrittänyt päihdeongelmainen perheenäiti". Todella noloa ja kömpelöä imagonhallintaa. Mette paskoi oman imagonsa jo ennen häitä, koska myönsi olevansa huumerikollinen (ostanut, myynyt, käyttänyt huumeita). Viime vuosina Mette on jäänyt kiinni todistusaineiston tuhoamisesta (sähköpostien deletointi, fyysisen todistusaineiston hävittäminen) ja poliisille valehtelusta. Jos Mette olisi tavis, hänet olisi jo tuomittu vankilaan. 


Mistä tämä sinun Meten puolesta uhriutuminen johtuu? Et voi väittää omia harhojasi (Meten viattomuus) todeksi. Etkä voi väittää omia tunteitasi Meten tunteiksi. Yrität vain pakkomielteisesti kieltää tosiasiat. Niin siinä käy, kun hovihullu trolli vajoaa liian syvälle omiin fantasioihinsa.  

Vierailija
286/287 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avunanto rikokseen on myös rikos. Mette antoi Mariukselle rahaa huumekauppaan ja maksoi vielä lahjuksia, joilla pyrittiin estämään rikostutkinta ja hiljentämään uhrit. Siis kaikki ne uhrit, joita Marius on pahoinpidellyt, raiskannut, vainonnut, uhkaillut, mustamaalannut, yms.

Vaatii suurta rohkeutta, että uhri uskaltaa kertoa poliisille Mariuksen väkivallasta. Koko kuningasperhe hyökkää heti uhrin kimppuun ja leimaa uhrin valehtiljaksi. "Ahne nuori nainen, joka haluaa vain pilata Mariuksen maineen ja saada hyvät rahat."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
287/287 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään jokainen aloitus keuhkosiirrosta keskusteluineen poistetaan, < https://yle.fi/a/74-20232141 >, aivan kuin olisi epäasiallista arvioida sitä nopeutta, jolla sopivat keuhkot tulivat tarjolle, tavallista paljon nopeammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan