đ„ Siis mitĂ€ rikollista Mette Marit on tehnyt?
En ymmÀrrÀ miksi hÀntÀ syyllistetÀÀn? HÀn ei ole tiettÀvÀsti eikÀ todistettavasti tehnyt mitÀÀn nÀistÀ: ei tappanut, ei kÀyttÀnyt vÀkivaltaa, ei solvannut, ei varastanut, ei kavaltanut, ei kÀyttÀytynyt epÀkunnioittavasti, ei agiteerannut, ei jÀttÀnyt ketÀÀn heitteille eikÀ myynyt sexiÀ!
Miksi siis maailmanlaajuinen ajojahti? Jokainen ihminen tekee virheitÀ, kukaan ei ole tÀydellinen, mutta töppÀilyt ja virheet ei tarkoita, ettÀ olisi rikollinen. PÀinvastoin Mette on uhri kuten monet muutkin naiset. Jeffrey on rikollinen ja kaverinsa Andrew myös.
HÀvetkÀÀ toimittajat, myös suomalaiset!
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NiinpÀ. Onko kukaan huomannut, ettÀ puolustajia on kovin vÀhÀn, tuskin lainkaan.
Ei hÀntÀ rikoksesta syytetÀ, koska ei ole tehnyt mitÀÀn lain vastaista.
Miksi sitten hÀntÀ kuulustellaan kuin rikollista?
HÀnellÀ on nyt kahdenlaista mainehaittaa eli bonusprinssi ja Epstein.
Mette sais olla rauhassa mitÀ ikinÀ onkaan jos ei olisi tuleva kuningatar. Se siinÀ koko hommassa mÀttÀÀ. Kuningattaren pitÀisi nykyÀÀn olla pÀÀllepÀin ok. Kulissit kunnossa.
Miksi sitten Mette Maarit lÀhetteli Epsteinille useita viestejÀ joissa hÀn kertoi ikÀvöivÀnsÀ tÀtÀ. Mette myös kritisoi Norjaa ja työtÀÀn kruununprinsessana tylsÀksi.
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ. Jos ei saa olla missÀÀn tekemisissÀ tuomitun seksuaalirikollisen kanssa, minkÀ vuoksi Stubb golffaa Trumpin kanssa?
Koska hÀn nyt sattuu olemaan Suomen presidentti ja Trump on USA:n vaaleilla valittu presidentti, joten se kuuluu hÀnen virkavelvollisuuksiinsa.
Raivo Mette-Maritia kohtaan on suhteetonta, mutta kyllÀ hÀnen tekemiset ja tietÀmiset pitÀÀ kumminkin kunnolla selvittÀÀ.
HÀnen tapaus on vÀhÀn samankaltainen kuin Marko Ahtisaaren. Molemmilla on kaveri tai lÀheisen oloinen bisneskumppani, joka on Epsteinin sisÀpiiristÀ. SillÀ tavalla ilmeisesti heidÀt paimennettiin Epsteinin luo.
Nyt poliisin pitÀisi saada nuo kertomaan mitÀ tietÀvÀt, mutta vaikuttaa siltÀ ettÀ kukaan ei puhu. Toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ.
Eikö se ollut vÀhintÀÀnkin vÀÀrin ettÀ MM siivosi ennen poliisien tuloa poikansa kÀmpÀstÀ kaikki vÀhÀnkin epÀillyttÀvÀn. Onko todistusaineiston tuhoamimen laillista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ. Jos ei saa olla missÀÀn tekemisissÀ tuomitun seksuaalirikollisen kanssa, minkÀ vuoksi Stubb golffaa Trumpin kanssa?
Koska hÀn nyt sattuu olemaan Suomen presidentti ja Trump on USA:n vaaleilla valittu presidentti, joten se kuuluu hÀnen virkavelvollisuuksiinsa.
Ei taida missÀÀn lukea ettÀ pakko golfata jenkkipressan kanssa. YmmÀrrÀn kumminkin miksi niin tekee. Onneksi ei sentÀÀn Putinin kanssa golfaa.
Oletan, ettÀ vuotanut valtion salaisia tietoja jollekin pilipalihurmurille hormonipÀissÀÀn.
Kannattaa aina luottaa 100% siihen hurmuriin, joka saa vaon kostumaan, ja tehdÀ jÀrkeviÀ valintoja elÀmÀssÀ
Mette on tuhma tyttö, joka ei tule edes elÀmÀÀn sairautensa takia vanhaksi. MitÀ lie pössytellyt keuhkoihinsa.
MistĂ€ ne kiltimmĂ€t pojat/miehet olisivat voineet löytÀÀ ja saada Metten kaltaisen j Ă€ n n Ă€ prinsessan? đ„șđđ
Vierailija kirjoitti:
Mette sais olla rauhassa mitÀ ikinÀ onkaan jos ei olisi tuleva kuningatar. Se siinÀ koko hommassa mÀttÀÀ. Kuningattaren pitÀisi nykyÀÀn olla pÀÀllepÀin ok. Kulissit kunnossa.
Ruotsin kuninkaallakin on on menneisyyttÀ. Tietysti hÀnellekin oltiin pitkÀÀn vihaisia, ja vielÀkin moni vÀhÀn pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mette-Marit bonushuumekriminaalin kakaransa kanssa saa kenkÀÀ, muka uhri.... HĂ€n oli jo bonusprinssi mahassaan jossain deittiohjelmassa miestĂ€ hakemassa, tykkĂ€si pahoista pojista đĄ
SÀÀlin Haakonia, mutta voi olla ettÀ kansa ÀÀnestÀÀ pian tasavaltaa ja kuninkaalliset saa mennÀ.
Olet vÀhÀn tyhmÀ, luuletko ettei Haakon tiedÀ Meten menneisyydestÀ? Teot on tehty villissÀ nuoruudessa. Eikö kukaan muu ole muka tehnyt mitÀÀn raflaavaa tai tyhmÀÀ nuoruudessaan?
Mette oli jo kruununprinssin puoliso kun hÀn vehtasi Epsteinin kanssa, oli googlannut tÀmÀn ja sanonut ettÀ ei hyvÀltÀ vaikuta mutta jatkoi silti suhdetta.
Epstein-kansiosta löytyy hÀnestÀ useita mainintoja. Epstein luonnehti metteÀ ystÀvÀlleen ettÀ Mette on kiehtova koska hÀn on "impulsiivinen ja moraaliton".
Mette kutsui useasti EpteiniÀ romantisilla nimillÀ kuten "my love" tai "my sweetheart". Mette oli myös kysynyt onko hÀn ÀitinÀ perv erssi kun hÀn ehdottaa 16v. Pojalleen tietokoneen taustakuvaa jossa on alastomia naisia rannalla.
ErÀs Epsteinin ystÀvÀ oli mm. kysynyt EpsteiniltÀ aikooko Epstein tehdÀ lapsen Mette Maaritin kanssa, mihin Epstein sanoi kieltÀytyneensÀ koska Mette on "total mess" (sekopÀÀ). Mette oli myös yhdessÀ viestissÀ ilmaissut halunsa tuoda juhliin tytön joka haluaa bilettÀÀ epsteinin kanssa ja on "very twisted".
Mariuksen isÀ on yksi Norjan pahanmaineisimpia huumetrokareita ja Meten ja Haakkonin suhde alkoi kun Mette alkoi toimittamaan Haakkonille huumeita. Haakkonin ex-tyttöystÀvÀ oli myös Epteinin kavereita.
Jeesus pelastaa sinutkin, koska et ole mitÀÀn syntiÀ tehnyt. Hallelujaa ja aamen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mette-Marit bonushuumekriminaalin kakaransa kanssa saa kenkÀÀ, muka uhri.... HĂ€n oli jo bonusprinssi mahassaan jossain deittiohjelmassa miestĂ€ hakemassa, tykkĂ€si pahoista pojista đĄ
SÀÀlin Haakonia, mutta voi olla ettÀ kansa ÀÀnestÀÀ pian tasavaltaa ja kuninkaalliset saa mennÀ.
Turhaa sÀÀlit kuninkaallisia.
Kitisee kateellinen tavis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mette-Marit bonushuumekriminaalin kakaransa kanssa saa kenkÀÀ, muka uhri.... HĂ€n oli jo bonusprinssi mahassaan jossain deittiohjelmassa miestĂ€ hakemassa, tykkĂ€si pahoista pojista đĄ
SÀÀlin Haakonia, mutta voi olla ettÀ kansa ÀÀnestÀÀ pian tasavaltaa ja kuninkaalliset saa mennÀ.
Olet vÀhÀn tyhmÀ, luuletko ettei Haakon tiedÀ Meten menneisyydestÀ? Teot on tehty villissÀ nuoruudessa. Eikö kukaan muu ole muka tehnyt mitÀÀn raflaavaa tai tyhmÀÀ nuoruudessaan?
Mette oli jo kruununprinssin puoliso kun hÀn vehtasi Epsteinin kanssa, oli googlannut tÀmÀn ja sanonut ettÀ ei hyvÀltÀ vaikuta mutta jatkoi silti suhdetta.
Epstein-kansiosta löytyy hÀnestÀ useita mainintoja. Epstein luonnehti metteÀ ystÀvÀlleen ettÀ Mette on kiehtova koska hÀn on "impulsiivinen ja moraaliton".
Mette kutsui useasti EpteiniÀ romantisilla nimillÀ kuten "my love" tai "my sweetheart". Mette oli myös kysynyt onko hÀn ÀitinÀ perv erssi kun hÀn ehdottaa 16v. Pojalleen tietokoneen taustakuvaa jossa on alastomia naisia rannalla.
ErÀs Epsteinin ystÀvÀ oli mm. kysynyt EpsteiniltÀ aikooko Epstein tehdÀ lapsen Mette Maaritin kanssa, mihin Epstein sanoi kieltÀytyneensÀ koska Mette on "total mess" (sekopÀÀ). Mette oli myös yhdessÀ viestissÀ ilmaissut halunsa tuoda juhliin tytön joka haluaa bilettÀÀ epsteinin kanssa ja on "very twisted".
Mariuksen isÀ on yksi Norjan pahanmaineisimpia huumetrokareita ja Meten ja Haakkonin suhde alkoi kun Mette alkoi toimittamaan Haakkonille huumeita. Haakkonin ex-tyttöystÀvÀ oli myös Epteinin kavereita.
SinÀ siis uskot kriminaalia, satusetÀÀ, hyvÀksikÀyttÀjÀÀ ja manipuloija EpsteiniÀ, joka tuomittiin monista eri rikoksista vankilaan? Sinussa kytee Epsteinin kaltainen misogyyni ja vÀkivallantekijÀ.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ikinÀ on tehnyt, ihanan kuningattaren saavat norjalaiset tÀstÀ mettestÀ. Haakon saa rinnalleen tasapainoisen (!) kuningattaren ja hÀnen aikaisemmasta "liitostaan" syntyneen pojan. Ihanaa kuninkaallista schaibaa.
Rukoile Jeesusta niin pelastut.
Jos se olis tavallinen norjalaisnainen ketÀÀn ei kiinnoistaisikaan. TiettÀvÀsti rikoksia ei oo tehnyt. Mutta kun tuleva maan kuningatar valehtelee ja viettÀÀ aikaansa pilke silmÀkulmassa moisen rikollisen seurassa,saa kansa ollakin pöyristynyt. Ja vielÀkin salailee ja uhriutuu,ties vaikka löytyis vielÀ lisÀÀ viestejÀ ja salaisia tapaamisia. Kysymys kuuluu: Miksi!?
Vierailija kirjoitti:
Ap on nÀitÀ joille oikean ja vÀÀrÀn raja ei löydy omasta oikeuden ja vÀÀryyden tajusta, joten oikea ja vÀÀrÀ luntataan lakikirjasta. Jos jokin ei ole laissa nimenomaisesti kiellettyÀ, se jokin olisi ap:n ajattelussa ihan ok toimintaa tai jopa suotavaa. No ei ole. Seks uaalirikollisen kanssa kaveeraaminen kuninkaallisena ei ole ok, koska kuninkaallisten on tarkoitus olla roolimalleja ja edustamansa maan kÀyntikortteja maailmalla. Jos eivÀt osaa olla edustavia, miksi heitÀ kenenkÀÀn pitÀisi verorahoilla elÀttÀÀ? SiitÀ tÀssÀ on kysymys ja siksi M-M nyt on pinteessÀ, omien ja lisÀbonuksen myös poikansa tekojen takia.
Miten mÀÀrittelet oikean ja vÀÀrÀn?
Prinsessa Mette on vaaraksi valtiolle. HÀnen uusien ystÀviensÀ taustoja ei Norjassa tutki ja varmista mikÀÀn supo, mikÀ on kÀsittÀmÀtöntÀ. Tuleva kuningatar saa suhailla rikollisten kanssa, miten haluaa. MitÀ tahansa tietoa voi vuotaa puolin ja toisin ja Mette joutua kiristyksen tai uhkailun kohteeksi. Osoittaa, ettÀ monarkia on tullut tiensÀ pÀÀhÀn. Se pitÀisi lopettaa, koska monarkit voivat noin huonosti, ettÀ Mettekin kuikuillut moisen hyhmÀisen ÀijÀnretaleen Epsteinin perÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ. Jos ei saa olla missÀÀn tekemisissÀ tuomitun seksuaalirikollisen kanssa, minkÀ vuoksi Stubb golffaa Trumpin kanssa?
Koska hÀn nyt sattuu olemaan Suomen presidentti ja Trump on USA:n vaaleilla valittu presidentti, joten se kuuluu hÀnen virkavelvollisuuksiinsa.
Ei taida missÀÀn lukea ettÀ pakko golfata jenkkipressan kanssa. YmmÀrrÀn kumminkin miksi niin tekee. Onneksi ei sentÀÀn Putinin kanssa golfaa.
Niinistö pelasi lÀtkÀÀ Putinin kanssa.
Ap on nÀitÀ joille oikean ja vÀÀrÀn raja ei löydy omasta oikeuden ja vÀÀryyden tajusta, joten oikea ja vÀÀrÀ luntataan lakikirjasta. Jos jokin ei ole laissa nimenomaisesti kiellettyÀ, se jokin olisi ap:n ajattelussa ihan ok toimintaa tai jopa suotavaa. No ei ole. Seks uaalirikollisen kanssa kaveeraaminen kuninkaallisena ei ole ok, koska kuninkaallisten on tarkoitus olla roolimalleja ja edustamansa maan kÀyntikortteja maailmalla. Jos eivÀt osaa olla edustavia, miksi heitÀ kenenkÀÀn pitÀisi verorahoilla elÀttÀÀ? SiitÀ tÀssÀ on kysymys ja siksi M-M nyt on pinteessÀ, omien ja lisÀbonuksen myös poikansa tekojen takia.