Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

đŸ˜„ Siis mitĂ€ rikollista Mette Marit on tehnyt?

Vierailija
20.03.2026 |

En ymmĂ€rrĂ€ miksi hĂ€ntĂ€ syyllistetÀÀn? HĂ€n ei ole tiettĂ€vĂ€sti eikĂ€ todistettavasti tehnyt mitÀÀn nĂ€istĂ€: ei tappanut, ei kĂ€yttĂ€nyt vĂ€kivaltaa, ei solvannut, ei varastanut, ei kavaltanut, ei kĂ€yttĂ€ytynyt epĂ€kunnioittavasti, ei agiteerannut, ei jĂ€ttĂ€nyt ketÀÀn heitteille eikĂ€ myynyt sexiĂ€! 

 

Miksi siis maailmanlaajuinen ajojahti? Jokainen ihminen tekee virheitÀ, kukaan ei ole tÀydellinen, mutta töppÀilyt ja virheet ei tarkoita, ettÀ olisi rikollinen. PÀinvastoin Mette on uhri kuten monet muutkin naiset. Jeffrey on rikollinen ja kaverinsa Andrew myös.

HÀvetkÀÀ toimittajat, myös suomalaiset!

Kommentit (287)

Vierailija
41/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap on nĂ€itĂ€ joille oikean ja vÀÀrĂ€n raja ei löydy omasta oikeuden ja vÀÀryyden tajusta, joten oikea ja vÀÀrĂ€ luntataan lakikirjasta. Jos jokin ei ole laissa nimenomaisesti kiellettyĂ€, se jokin olisi ap:n ajattelussa ihan ok toimintaa tai jopa suotavaa.  No ei ole. Seks uaalirikollisen kanssa kaveeraaminen kuninkaallisena ei ole ok, koska kuninkaallisten on tarkoitus olla roolimalleja ja edustamansa maan kĂ€yntikortteja maailmalla. Jos eivĂ€t osaa olla edustavia, miksi heitĂ€ kenenkÀÀn pitĂ€isi verorahoilla elĂ€ttÀÀ? SiitĂ€ tĂ€ssĂ€ on kysymys ja siksi M-M nyt on pinteessĂ€, omien ja lisĂ€bonuksen  myös poikansa tekojen takia. 

Vierailija
42/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NiinpÀ. Onko kukaan huomannut, ettÀ puolustajia on kovin vÀhÀn, tuskin lainkaan.

Ei hÀntÀ rikoksesta syytetÀ, koska ei ole tehnyt mitÀÀn lain vastaista.

Miksi sitten hÀntÀ kuulustellaan kuin rikollista?

HĂ€nellĂ€ on nyt kahdenlaista mainehaittaa eli bonusprinssi ja Epstein. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mette sais olla rauhassa mitÀ ikinÀ onkaan jos ei olisi tuleva kuningatar. Se siinÀ koko hommassa mÀttÀÀ. Kuningattaren pitÀisi nykyÀÀn olla pÀÀllepÀin ok. Kulissit kunnossa.

Vierailija
44/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi sitten Mette Maarit lÀhetteli Epsteinille useita viestejÀ joissa hÀn kertoi ikÀvöivÀnsÀ tÀtÀ. Mette myös kritisoi Norjaa ja työtÀÀn kruununprinsessana tylsÀksi.

Vierailija
45/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ. Jos ei saa olla missÀÀn tekemisissÀ tuomitun seksuaalirikollisen kanssa, minkÀ vuoksi Stubb golffaa Trumpin kanssa?

Koska hÀn nyt sattuu olemaan Suomen presidentti ja Trump on USA:n vaaleilla valittu presidentti, joten se kuuluu hÀnen virkavelvollisuuksiinsa.

Vierailija
46/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Raivo Mette-Maritia kohtaan on suhteetonta, mutta kyllÀ hÀnen tekemiset ja tietÀmiset pitÀÀ kumminkin kunnolla selvittÀÀ.

HÀnen tapaus on vÀhÀn samankaltainen kuin Marko Ahtisaaren. Molemmilla on kaveri tai lÀheisen oloinen bisneskumppani, joka on Epsteinin sisÀpiiristÀ. SillÀ tavalla ilmeisesti heidÀt paimennettiin Epsteinin luo.

Nyt poliisin pitÀisi saada nuo kertomaan mitÀ tietÀvÀt, mutta vaikuttaa siltÀ ettÀ kukaan ei puhu. Toivottavasti olen vÀÀrÀssÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö se ollut vÀhintÀÀnkin vÀÀrin ettÀ MM siivosi ennen poliisien tuloa poikansa kÀmpÀstÀ kaikki vÀhÀnkin epÀillyttÀvÀn. Onko todistusaineiston tuhoamimen laillista?

Vierailija
48/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ. Jos ei saa olla missÀÀn tekemisissÀ tuomitun seksuaalirikollisen kanssa, minkÀ vuoksi Stubb golffaa Trumpin kanssa?

Koska hÀn nyt sattuu olemaan Suomen presidentti ja Trump on USA:n vaaleilla valittu presidentti, joten se kuuluu hÀnen virkavelvollisuuksiinsa.

Ei taida missÀÀn lukea ettÀ pakko golfata jenkkipressan kanssa. YmmÀrrÀn kumminkin miksi niin tekee. Onneksi ei sentÀÀn Putinin kanssa golfaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oletan, ettÀ vuotanut valtion salaisia tietoja jollekin pilipalihurmurille hormonipÀissÀÀn.

Kannattaa aina luottaa 100% siihen hurmuriin, joka saa vaon kostumaan, ja tehdÀ jÀrkeviÀ valintoja elÀmÀssÀ

Vierailija
50/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mette on tuhma tyttö, joka ei tule edes elÀmÀÀn sairautensa takia vanhaksi. MitÀ lie pössytellyt keuhkoihinsa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistĂ€ ne kiltimmĂ€t pojat/miehet olisivat voineet löytÀÀ ja saada Metten kaltaisen j Ă€ n n Ă€ prinsessan? đŸ„ș👉👈

Vierailija
52/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette sais olla rauhassa mitÀ ikinÀ onkaan jos ei olisi tuleva kuningatar. Se siinÀ koko hommassa mÀttÀÀ. Kuningattaren pitÀisi nykyÀÀn olla pÀÀllepÀin ok. Kulissit kunnossa.

Ruotsin kuninkaallakin on on menneisyyttÀ. Tietysti hÀnellekin oltiin pitkÀÀn vihaisia, ja vielÀkin moni vÀhÀn pettynyt.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mette-Marit bonushuumekriminaalin kakaransa kanssa saa kenkÀÀ, muka uhri.... HĂ€n oli jo bonusprinssi mahassaan jossain deittiohjelmassa miestĂ€ hakemassa, tykkĂ€si pahoista pojista 😡

SÀÀlin Haakonia, mutta voi olla ettĂ€ kansa ÀÀnestÀÀ pian tasavaltaa ja kuninkaalliset saa mennĂ€. 

Olet vÀhÀn tyhmÀ, luuletko ettei Haakon tiedÀ Meten menneisyydestÀ? Teot on tehty villissÀ nuoruudessa. Eikö kukaan muu ole muka tehnyt mitÀÀn raflaavaa tai tyhmÀÀ nuoruudessaan?

Mette oli jo kruununprinssin puoliso kun hÀn vehtasi Epsteinin kanssa, oli googlannut tÀmÀn ja sanonut ettÀ ei hyvÀltÀ vaikuta mutta jatkoi silti suhdetta.

Epstein-kansiosta löytyy hĂ€nestĂ€ useita mainintoja. Epstein luonnehti metteĂ€ ystĂ€vĂ€lleen ettĂ€ Mette on kiehtova koska hĂ€n on "impulsiivinen ja moraaliton". 

Mette kutsui useasti EpteiniĂ€ romantisilla nimillĂ€ kuten "my love" tai "my sweetheart". Mette oli myös kysynyt onko hĂ€n Ă€itinĂ€ perv erssi kun hĂ€n ehdottaa 16v. Pojalleen tietokoneen taustakuvaa jossa on alastomia naisia rannalla. 

ErÀs Epsteinin ystÀvÀ oli mm. kysynyt EpsteiniltÀ aikooko Epstein tehdÀ lapsen Mette Maaritin kanssa, mihin Epstein sanoi kieltÀytyneensÀ koska Mette on "total mess" (sekopÀÀ). Mette oli myös yhdessÀ viestissÀ ilmaissut halunsa tuoda juhliin tytön joka haluaa bilettÀÀ epsteinin kanssa ja on "very twisted".

Mariuksen isĂ€ on yksi Norjan pahanmaineisimpia huumetrokareita ja Meten ja Haakkonin suhde alkoi kun Mette alkoi toimittamaan Haakkonille huumeita.  Haakkonin ex-tyttöystĂ€vĂ€ oli myös Epteinin kavereita.

Jeesus pelastaa sinutkin, koska et ole mitÀÀn syntiÀ tehnyt. Hallelujaa ja aamen!

Vierailija
54/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mette-Marit bonushuumekriminaalin kakaransa kanssa saa kenkÀÀ, muka uhri.... HĂ€n oli jo bonusprinssi mahassaan jossain deittiohjelmassa miestĂ€ hakemassa, tykkĂ€si pahoista pojista 😡

SÀÀlin Haakonia, mutta voi olla ettĂ€ kansa ÀÀnestÀÀ pian tasavaltaa ja kuninkaalliset saa mennĂ€. 

Turhaa sÀÀlit kuninkaallisia.

Kitisee kateellinen tavis.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mette-Marit bonushuumekriminaalin kakaransa kanssa saa kenkÀÀ, muka uhri.... HĂ€n oli jo bonusprinssi mahassaan jossain deittiohjelmassa miestĂ€ hakemassa, tykkĂ€si pahoista pojista 😡

SÀÀlin Haakonia, mutta voi olla ettĂ€ kansa ÀÀnestÀÀ pian tasavaltaa ja kuninkaalliset saa mennĂ€. 

Olet vÀhÀn tyhmÀ, luuletko ettei Haakon tiedÀ Meten menneisyydestÀ? Teot on tehty villissÀ nuoruudessa. Eikö kukaan muu ole muka tehnyt mitÀÀn raflaavaa tai tyhmÀÀ nuoruudessaan?

Mette oli jo kruununprinssin puoliso kun hÀn vehtasi Epsteinin kanssa, oli googlannut tÀmÀn ja sanonut ettÀ ei hyvÀltÀ vaikuta mutta jatkoi silti suhdetta.

Epstein-kansiosta löytyy hĂ€nestĂ€ useita mainintoja. Epstein luonnehti metteĂ€ ystĂ€vĂ€lleen ettĂ€ Mette on kiehtova koska hĂ€n on "impulsiivinen ja moraaliton". 

Mette kutsui useasti EpteiniĂ€ romantisilla nimillĂ€ kuten "my love" tai "my sweetheart". Mette oli myös kysynyt onko hĂ€n Ă€itinĂ€ perv erssi kun hĂ€n ehdottaa 16v. Pojalleen tietokoneen taustakuvaa jossa on alastomia naisia rannalla. 

ErÀs Epsteinin ystÀvÀ oli mm. kysynyt EpsteiniltÀ aikooko Epstein tehdÀ lapsen Mette Maaritin kanssa, mihin Epstein sanoi kieltÀytyneensÀ koska Mette on "total mess" (sekopÀÀ). Mette oli myös yhdessÀ viestissÀ ilmaissut halunsa tuoda juhliin tytön joka haluaa bilettÀÀ epsteinin kanssa ja on "very twisted".

Mariuksen isĂ€ on yksi Norjan pahanmaineisimpia huumetrokareita ja Meten ja Haakkonin suhde alkoi kun Mette alkoi toimittamaan Haakkonille huumeita.  Haakkonin ex-tyttöystĂ€vĂ€ oli myös Epteinin kavereita.

SinÀ siis uskot kriminaalia, satusetÀÀ, hyvÀksikÀyttÀjÀÀ ja manipuloija EpsteiniÀ, joka tuomittiin monista eri rikoksista vankilaan? Sinussa kytee Epsteinin kaltainen misogyyni ja vÀkivallantekijÀ.

Vierailija
56/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ ikinÀ on tehnyt, ihanan kuningattaren saavat norjalaiset tÀstÀ mettestÀ. Haakon saa rinnalleen tasapainoisen (!) kuningattaren ja hÀnen aikaisemmasta "liitostaan" syntyneen pojan. Ihanaa kuninkaallista schaibaa.

Rukoile Jeesusta niin pelastut.

Vierailija
57/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos se olis tavallinen norjalaisnainen ketÀÀn ei kiinnoistaisikaan. TiettÀvÀsti rikoksia ei oo tehnyt. Mutta kun tuleva maan kuningatar valehtelee ja viettÀÀ aikaansa pilke silmÀkulmassa moisen rikollisen seurassa,saa kansa ollakin pöyristynyt. Ja vielÀkin salailee ja uhriutuu,ties vaikka löytyis vielÀ lisÀÀ viestejÀ ja salaisia tapaamisia. Kysymys kuuluu: Miksi!?

Vierailija
58/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on nĂ€itĂ€ joille oikean ja vÀÀrĂ€n raja ei löydy omasta oikeuden ja vÀÀryyden tajusta, joten oikea ja vÀÀrĂ€ luntataan lakikirjasta. Jos jokin ei ole laissa nimenomaisesti kiellettyĂ€, se jokin olisi ap:n ajattelussa ihan ok toimintaa tai jopa suotavaa.  No ei ole. Seks uaalirikollisen kanssa kaveeraaminen kuninkaallisena ei ole ok, koska kuninkaallisten on tarkoitus olla roolimalleja ja edustamansa maan kĂ€yntikortteja maailmalla. Jos eivĂ€t osaa olla edustavia, miksi heitĂ€ kenenkÀÀn pitĂ€isi verorahoilla elĂ€ttÀÀ? SiitĂ€ tĂ€ssĂ€ on kysymys ja siksi M-M nyt on pinteessĂ€, omien ja lisĂ€bonuksen  myös poikansa tekojen takia. 

Miten mÀÀrittelet oikean ja vÀÀrÀn?

Vierailija
59/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Prinsessa Mette on vaaraksi valtiolle. HĂ€nen uusien ystĂ€viensĂ€ taustoja ei Norjassa tutki ja varmista mikÀÀn supo, mikĂ€ on kĂ€sittĂ€mĂ€töntĂ€. Tuleva kuningatar saa suhailla rikollisten kanssa, miten haluaa. MitĂ€ tahansa tietoa voi vuotaa puolin ja toisin ja Mette joutua kiristyksen tai uhkailun kohteeksi. Osoittaa, ettĂ€ monarkia on tullut tiensĂ€ pÀÀhĂ€n. Se pitĂ€isi lopettaa, koska monarkit voivat noin huonosti, ettĂ€ Mettekin kuikuillut moisen hyhmĂ€isen Ă€ijĂ€nretaleen Epsteinin perÀÀn. 

Vierailija
60/287 |
20.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ. Jos ei saa olla missÀÀn tekemisissÀ tuomitun seksuaalirikollisen kanssa, minkÀ vuoksi Stubb golffaa Trumpin kanssa?

Koska hÀn nyt sattuu olemaan Suomen presidentti ja Trump on USA:n vaaleilla valittu presidentti, joten se kuuluu hÀnen virkavelvollisuuksiinsa.

Ei taida missÀÀn lukea ettÀ pakko golfata jenkkipressan kanssa. YmmÀrrÀn kumminkin miksi niin tekee. Onneksi ei sentÀÀn Putinin kanssa golfaa.

Niinistö pelasi lÀtkÀÀ Putinin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi viisi yksi