Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

đŸ˜„ Siis mitĂ€ rikollista Mette Marit on tehnyt?

Vierailija
20.03.2026 |

En ymmĂ€rrĂ€ miksi hĂ€ntĂ€ syyllistetÀÀn? HĂ€n ei ole tiettĂ€vĂ€sti eikĂ€ todistettavasti tehnyt mitÀÀn nĂ€istĂ€: ei tappanut, ei kĂ€yttĂ€nyt vĂ€kivaltaa, ei solvannut, ei varastanut, ei kavaltanut, ei kĂ€yttĂ€ytynyt epĂ€kunnioittavasti, ei agiteerannut, ei jĂ€ttĂ€nyt ketÀÀn heitteille eikĂ€ myynyt sexiĂ€! 

Miksi siis maailmanlaajuinen ajojahti? Jokainen ihminen tekee virheitÀ, kukaan ei ole tÀydellinen, mutta töppÀilyt ja virheet ei tarkoita, ettÀ olisi rikollinen. PÀinvastoin Mette on uhri kuten monet muutkin naiset. Jeffrey on rikollinen ja kaverinsa Andrew myös.

HÀvetkÀÀ toimittajat, myös suomalaiset!

Kommentit (287)

Vierailija
221/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yllÀttynyt, ettei Mette Marit reagoinut mihinkÀÀn asuessaan Epsteinin talossa Palm Beachilla. Koska tÀmÀ oli talo tÀynnÀ vahvasti seksualisoitua taidetta. Talo, jossa seksileluja oli esillÀ useissa huoneissa. Jopa kÀsisaippuat olivat sukupuolielinten muotoisia, Oddvar StenstrÞm sanoo Se og HÞrille.

Mette istui hymyillen sohvalla hyvĂ€ksikĂ€ytetty uhrin vierellĂ€ 

Ja tuomittu seksuaalirikollinen, joka omisti talon, kutsui MetteÀ maailman pervoimmaksi ihmiseksi. Huh.

EihĂ€n kutsunut? Eikös se Andrewsta sanonut noin? 

Vierailija
222/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette on kerran jo pÀÀssyt pÀlkÀhÀstÀ kyynelehtimÀllÀ kameroiden edessÀ uskollinen Haakon rinnallaan (ennen hÀitÀ nousi kohu Mette-Maritin huumeisesta nuoruudesta). Nyt hÀn yrittÀÀ samaa temppua.

Mette-Marit on tÀysverinen huijari. Ja vielÀ on ihmisiÀ, jotka ei ymmÀrrÀ tÀtÀ, vaikka se vÀÀnnetÀÀn rautalangasta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohti haastattelussa mainita, ettĂ€ kĂ€vi luksusliikkeissĂ€ mm. Pradan liikkeessĂ€ ostoksilla Epsteinin piikkiin. Lehdistö kaivaa nyt nĂ€itĂ€ kuitteja.  Taitaa tĂ€yttyĂ€ lahjusten otto Pradan hinnoilla. Ihme vain ettei tavistaustainen ymmĂ€rtĂ€nyt ettei ilmaisia lounaita ole, ilmankos henkeĂ€ ahdistaa

TÀÀ tuntuu oudolta. Etteikö muka olisi saanut hovista rahaa ostaa edustusvaatteita? Tosin veikkaan, ettei italialaiset Pradan vaatteet edes mahdu Metelle.

No ihan varmasti on kuninkaallisella itse varaa ostaa niin paljon Pradaa kuin haluaa, ettĂ€ ei kyllĂ€ kummoisena lahjuksena toimi. 

Edelleen ihmettelen tÀtÀ. Mette ei mahdu Pradan vaatteisiin. Olen kÀynyt Pradan liikkeissÀ, ja tiedÀn, kuinka pieniÀ ne on.

Vierailija
224/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ollut hyvÀuskoinen höntti ja veljeillyt epsteinin kanssa.

Vierailija
225/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis jos Mette on ostanut niitÀ Pradan vaatteita niille Epsteinin uhreille, malleille ja teinitytöille? Jos se onkin lesbo? Se selittÀisi, miten pystyy kÀymÀÀn seksillÀ kauppaa.

Vierailija
226/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohti haastattelussa mainita, ettĂ€ kĂ€vi luksusliikkeissĂ€ mm. Pradan liikkeessĂ€ ostoksilla Epsteinin piikkiin. Lehdistö kaivaa nyt nĂ€itĂ€ kuitteja.  Taitaa tĂ€yttyĂ€ lahjusten otto Pradan hinnoilla. Ihme vain ettei tavistaustainen ymmĂ€rtĂ€nyt ettei ilmaisia lounaita ole, ilmankos henkeĂ€ ahdistaa

TÀÀ tuntuu oudolta. Etteikö muka olisi saanut hovista rahaa ostaa edustusvaatteita? Tosin veikkaan, ettei italialaiset Pradan vaatteet edes mahdu Metelle.

No ihan varmasti on kuninkaallisella itse varaa ostaa niin paljon Pradaa kuin haluaa, ettĂ€ ei kyllĂ€ kummoisena lahjuksena toimi. 

Edelleen ihmettelen tÀtÀ. Mette ei mahdu Pradan vaatteisiin. Olen kÀynyt Pradan liikkeissÀ, ja tiedÀn, kuinka pieniÀ ne on.

MyyhĂ€n ne muutakin kuin vaatteita. 

Vierailija
227/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut hyvÀuskoinen höntti ja veljeillyt epsteinin kanssa.

Ai joku entinen narkki ja miestennielijÀ = hyvÀuskoinen ja sinisilmÀinen viattomuus? Et usko tuota itsekÀÀn.

Vierailija
228/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos Mette on ostanut niitÀ Pradan vaatteita niille Epsteinin uhreille, malleille ja teinitytöille? Jos se onkin lesbo? Se selittÀisi, miten pystyy kÀymÀÀn seksillÀ kauppaa.

Ei lesbot osta seksiĂ€ heteronaisia enempÀÀ. Eli ei juuri lainkaan. 

Vierailija
229/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MyyhĂ€n ne muutakin kuin vaatteita. 

Laukkuja ja aurinkolasit ja miesten varvikkaat vois max ostaa.

Vierailija
230/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mette kÀvikin sitÀ kauppaa miesten kanssa.

Vierailija
231/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin YleltĂ€ tuon Mette Maritin ja Haakonin haastattelun liittyen Epstein asiaan. Mette Marit vÀÀnsi tekoitkua useissa eri kohdissa - kyyneleitĂ€ ei vain nĂ€kynyt. Tekoitkusta vaihtoi hymynaamaan. Tuo Mette Marit on narsistinen sosiopaatti, sillĂ€ varmasti uinut Haakonin liiveihin, Haakon vaikuttaa yksinkertaiselta ainakin tuon haastattelun perusteella. 

Mette Marit valehteli, sen nĂ€ki aivan selvĂ€sti. Itse ihmettelen, ettĂ€ miksi on ollut tekemisissĂ€ Epsteinin kanssa, koska itse elÀÀ luksuselĂ€mÀÀ kuninkaallisena, eikö riitĂ€, ei nĂ€köjÀÀn. Itse en ole koskaan pitĂ€nyt tuosta Mette Maritista, olen tuntenut luissani, ettĂ€ naisessa on jotain vikaa ja onhan siinĂ€. 

Vierailija
232/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se Ruotsinkssan hovi ole onnellisia skandaaleista jotka Phiipin vaimo aiheuttanut.

Miksi kaikki kuninkaalliset haluavata nÀitÀ halpoja kokeneita naisia

.Ruotsin kuningas ei olisi ihan mielellÀÀn hyvĂ€ksynyt Sofiaa ( maalaismöykkyĂ€) miniĂ€kseen mutta Sofia onnistui ottamaan Carl Philipin sen ihanalta tyttöystĂ€vĂ€ltĂ€ ja pukkasi heti 4 lasta ettĂ€ on kiinnittynyt kuningashuoneeseen.Ei ihme ettĂ€ Madeleine vihasi aina Sofiaa alusta asti. 

Kuka edes ristii prinssinsÀ CP:ksi?

Vierailija
233/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin YleltĂ€ tuon Mette Maritin ja Haakonin haastattelun liittyen Epstein asiaan. Mette Marit vÀÀnsi tekoitkua useissa eri kohdissa - kyyneleitĂ€ ei vain nĂ€kynyt. Tekoitkusta vaihtoi hymynaamaan. Tuo Mette Marit on narsistinen sosiopaatti, sillĂ€ varmasti uinut Haakonin liiveihin, Haakon vaikuttaa yksinkertaiselta ainakin tuon haastattelun perusteella. 

Mette Marit valehteli, sen nĂ€ki aivan selvĂ€sti. Itse ihmettelen, ettĂ€ miksi on ollut tekemisissĂ€ Epsteinin kanssa, koska itse elÀÀ luksuselĂ€mÀÀ kuninkaallisena, eikö riitĂ€, ei nĂ€köjÀÀn. Itse en ole koskaan pitĂ€nyt tuosta Mette Maritista, olen tuntenut luissani, ettĂ€ naisessa on jotain vikaa ja onhan siinĂ€. 

YmmÀrrÀn Haakonin nuoruuden virheen. Mutta miksei ota eroa tuosta naisesta, kun kaikki pska on paljastunut, mitÀ tuo on puuhaillut?

Vierailija
234/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti osaa olla alussa hurmaava. Mutta loppuu siihen, kun on saanut toisen kiikkiin esim. avioliitolla ja yhteisillÀ lapsilla. Olisko Mette sitten vaan kyllÀstynyt Haakoniin, kun lapset oli pieniÀ, ja etsinyt miesseuraa Epsteinista, jÀnnÀmiehien aatelista? Se ettÀ ovat keskustelleet mahdollisesti yhteisen lapsen hankkimisestakin on todella paljon salasuhteessa.

Vierailija
235/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mette sitten kohtasi lopulta voittajansa. Ei onnistunut iskemÀÀn Epsteinia avioliittoon asti. Varmaan luuli Haakonin jÀlkeen, ettÀ kaikki on mahdollista hÀnelle.

Vierailija
236/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hĂ€ntĂ€ kyllĂ€ ole yhdistetty yhtÀÀn mihinkÀÀn seksikauppaan. 

Vierailija
237/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YmmÀrrÀn Haakonin nuoruuden virheen. Mutta miksei ota eroa tuosta naisesta, kun kaikki pska on paljastunut, mitÀ tuo on puuhaillut?

Kuinka monta salasuhdetta MetellÀ saa olla, ettÀ Haakon hermostuu? 2? 10? 100?

Vai onkohan noilla kulissiliitto ja tÀysin erilliset elÀmÀt?

Erota ei voi, kun Haakon uhannut kruunusta luopumisella Meten saadakseen.

Vierailija
238/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei hĂ€ntĂ€ kyllĂ€ ole yhdistetty yhtÀÀn mihinkÀÀn seksikauppaan. 

Mette ei kÀynyt kauppaa seksistÀ, vaan avioliitoista. Oletko lukenut, mitÀ se flirttasi Epun kanssa???

Vierailija
239/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma kerskaillut miten sai huijattua Haakonin avioon v-sanaa kÀyttÀen. SiinÀpÀ norjalaisille aitoa kuningatarmateriaalia.

Mites tÀÀ tehdÀÀn? ItseÀkin kiinnostaa.

9.15 kohdalla, setÀ selittÀÀ.

Vierailija
240/287 |
30.03.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis onhan toi Epstein voinut olla ihan ÀlykÀs, vaikka oli seksuaalirikollinen ja tunnevammainen. Epstein on ihan hyvin voinut miettiÀ, ettÀ kuka hullu eroaa tulevasta kuninkaasta jonkun tuomitun seksuaalirikollisen (eli itsensÀ) takia. Tuohan voi kuulostaa ÀÀrimmÀisen pervolta jopa pervon mielestÀ. NimittÀin on vaikeata kuvitella, mitÀ niin pervoa seksiÀ Mette olisi osannut pyytÀÀ, ettÀ se olisi tehnyt vaikutuksen tuomittuun pervopedoon.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan kahdeksan kuusi