😥 Siis mitä rikollista Mette Marit on tehnyt?
En ymmärrä miksi häntä syyllistetään? Hän ei ole tiettävästi eikä todistettavasti tehnyt mitään näistä: ei tappanut, ei käyttänyt väkivaltaa, ei solvannut, ei varastanut, ei kavaltanut, ei käyttäytynyt epäkunnioittavasti, ei agiteerannut, ei jättänyt ketään heitteille eikä myynyt sexiä!
Miksi siis maailmanlaajuinen ajojahti? Jokainen ihminen tekee virheitä, kukaan ei ole täydellinen, mutta töppäilyt ja virheet ei tarkoita, että olisi rikollinen. Päinvastoin Mette on uhri kuten monet muutkin naiset. Jeffrey on rikollinen ja kaverinsa Andrew myös.
Hävetkää toimittajat, myös suomalaiset!
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Mette on kerran jo päässyt pälkähästä kyynelehtimällä kameroiden edessä uskollinen Haakon rinnallaan (ennen häitä nousi kohu Mette-Maritin huumeisesta nuoruudesta). Nyt hän yrittää samaa temppua.
Mette-Marit on täysverinen huijari. Ja vielä on ihmisiä, jotka ei ymmärrä tätä, vaikka se väännetään rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohti haastattelussa mainita, että kävi luksusliikkeissä mm. Pradan liikkeessä ostoksilla Epsteinin piikkiin. Lehdistö kaivaa nyt näitä kuitteja. Taitaa täyttyä lahjusten otto Pradan hinnoilla. Ihme vain ettei tavistaustainen ymmärtänyt ettei ilmaisia lounaita ole, ilmankos henkeä ahdistaa
Tää tuntuu oudolta. Etteikö muka olisi saanut hovista rahaa ostaa edustusvaatteita? Tosin veikkaan, ettei italialaiset Pradan vaatteet edes mahdu Metelle.
No ihan varmasti on kuninkaallisella itse varaa ostaa niin paljon Pradaa kuin haluaa, että ei kyllä kummoisena lahjuksena toimi.
Edelleen ihmettelen tätä. Mette ei mahdu Pradan vaatteisiin. Olen käynyt Pradan liikkeissä, ja tiedän, kuinka pieniä ne on.
Ollut hyväuskoinen höntti ja veljeillyt epsteinin kanssa.
Siis jos Mette on ostanut niitä Pradan vaatteita niille Epsteinin uhreille, malleille ja teinitytöille? Jos se onkin lesbo? Se selittäisi, miten pystyy käymään seksillä kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohti haastattelussa mainita, että kävi luksusliikkeissä mm. Pradan liikkeessä ostoksilla Epsteinin piikkiin. Lehdistö kaivaa nyt näitä kuitteja. Taitaa täyttyä lahjusten otto Pradan hinnoilla. Ihme vain ettei tavistaustainen ymmärtänyt ettei ilmaisia lounaita ole, ilmankos henkeä ahdistaa
Tää tuntuu oudolta. Etteikö muka olisi saanut hovista rahaa ostaa edustusvaatteita? Tosin veikkaan, ettei italialaiset Pradan vaatteet edes mahdu Metelle.
No ihan varmasti on kuninkaallisella itse varaa ostaa niin paljon Pradaa kuin haluaa, että ei kyllä kummoisena lahjuksena toimi.
Edelleen ihmettelen tätä. Mette ei mahdu Pradan vaatteisiin. Olen käynyt Pradan liikkeissä, ja tiedän, kuinka pieniä ne on.
Myyhän ne muutakin kuin vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Ollut hyväuskoinen höntti ja veljeillyt epsteinin kanssa.
Ai joku entinen narkki ja miestennielijä = hyväuskoinen ja sinisilmäinen viattomuus? Et usko tuota itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos Mette on ostanut niitä Pradan vaatteita niille Epsteinin uhreille, malleille ja teinitytöille? Jos se onkin lesbo? Se selittäisi, miten pystyy käymään seksillä kauppaa.
Ei lesbot osta seksiä heteronaisia enempää. Eli ei juuri lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyhän ne muutakin kuin vaatteita.
Laukkuja ja aurinkolasit ja miesten varvikkaat vois max ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mette kävikin sitä kauppaa miesten kanssa.
Katsoin Yleltä tuon Mette Maritin ja Haakonin haastattelun liittyen Epstein asiaan. Mette Marit väänsi tekoitkua useissa eri kohdissa - kyyneleitä ei vain näkynyt. Tekoitkusta vaihtoi hymynaamaan. Tuo Mette Marit on narsistinen sosiopaatti, sillä varmasti uinut Haakonin liiveihin, Haakon vaikuttaa yksinkertaiselta ainakin tuon haastattelun perusteella.
Mette Marit valehteli, sen näki aivan selvästi. Itse ihmettelen, että miksi on ollut tekemisissä Epsteinin kanssa, koska itse elää luksuselämää kuninkaallisena, eikö riitä, ei näköjään. Itse en ole koskaan pitänyt tuosta Mette Maritista, olen tuntenut luissani, että naisessa on jotain vikaa ja onhan siinä.
Vierailija kirjoitti:
No ei se Ruotsinkssan hovi ole onnellisia skandaaleista jotka Phiipin vaimo aiheuttanut.
Miksi kaikki kuninkaalliset haluavata näitä halpoja kokeneita naisia
.Ruotsin kuningas ei olisi ihan mielellään hyväksynyt Sofiaa ( maalaismöykkyä) miniäkseen mutta Sofia onnistui ottamaan Carl Philipin sen ihanalta tyttöystävältä ja pukkasi heti 4 lasta että on kiinnittynyt kuningashuoneeseen.Ei ihme että Madeleine vihasi aina Sofiaa alusta asti.
Kuka edes ristii prinssinsä CP:ksi?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Yleltä tuon Mette Maritin ja Haakonin haastattelun liittyen Epstein asiaan. Mette Marit väänsi tekoitkua useissa eri kohdissa - kyyneleitä ei vain näkynyt. Tekoitkusta vaihtoi hymynaamaan. Tuo Mette Marit on narsistinen sosiopaatti, sillä varmasti uinut Haakonin liiveihin, Haakon vaikuttaa yksinkertaiselta ainakin tuon haastattelun perusteella.
Mette Marit valehteli, sen näki aivan selvästi. Itse ihmettelen, että miksi on ollut tekemisissä Epsteinin kanssa, koska itse elää luksuselämää kuninkaallisena, eikö riitä, ei näköjään. Itse en ole koskaan pitänyt tuosta Mette Maritista, olen tuntenut luissani, että naisessa on jotain vikaa ja onhan siinä.
Ymmärrän Haakonin nuoruuden virheen. Mutta miksei ota eroa tuosta naisesta, kun kaikki pska on paljastunut, mitä tuo on puuhaillut?
Vierailija kirjoitti:
Narsisti osaa olla alussa hurmaava. Mutta loppuu siihen, kun on saanut toisen kiikkiin esim. avioliitolla ja yhteisillä lapsilla. Olisko Mette sitten vaan kyllästynyt Haakoniin, kun lapset oli pieniä, ja etsinyt miesseuraa Epsteinista, jännämiehien aatelista? Se että ovat keskustelleet mahdollisesti yhteisen lapsen hankkimisestakin on todella paljon salasuhteessa.
Mette sitten kohtasi lopulta voittajansa. Ei onnistunut iskemään Epsteinia avioliittoon asti. Varmaan luuli Haakonin jälkeen, että kaikki on mahdollista hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei häntä kyllä ole yhdistetty yhtään mihinkään seksikauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Haakonin nuoruuden virheen. Mutta miksei ota eroa tuosta naisesta, kun kaikki pska on paljastunut, mitä tuo on puuhaillut?
Kuinka monta salasuhdetta Metellä saa olla, että Haakon hermostuu? 2? 10? 100?
Vai onkohan noilla kulissiliitto ja täysin erilliset elämät?
Erota ei voi, kun Haakon uhannut kruunusta luopumisella Meten saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei häntä kyllä ole yhdistetty yhtään mihinkään seksikauppaan.
Mette ei käynyt kauppaa seksistä, vaan avioliitoista. Oletko lukenut, mitä se flirttasi Epun kanssa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma kerskaillut miten sai huijattua Haakonin avioon v-sanaa käyttäen. Siinäpä norjalaisille aitoa kuningatarmateriaalia.
Mites tää tehdään? Itseäkin kiinnostaa.
9.15 kohdalla, setä selittää.
Siis onhan toi Epstein voinut olla ihan älykäs, vaikka oli seksuaalirikollinen ja tunnevammainen. Epstein on ihan hyvin voinut miettiä, että kuka hullu eroaa tulevasta kuninkaasta jonkun tuomitun seksuaalirikollisen (eli itsensä) takia. Tuohan voi kuulostaa äärimmäisen pervolta jopa pervon mielestä. Nimittäin on vaikeata kuvitella, mitä niin pervoa seksiä Mette olisi osannut pyytää, että se olisi tehnyt vaikutuksen tuomittuun pervopedoon.
Eihän kutsunut? Eikös se Andrewsta sanonut noin?