Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipainon sisällä laihtuminen 1 kg viikossa?

Vierailija
20.03.2026 |

Olen normaalipainon ylärajalla ja olisi kiire saada kesään mennessä 5-7 kg pois. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo nakki. Pari pientä ateriaa, siis oikeasti PIENTÄ, per vuorokausi ja päälle lenkkeilyä. Ei siis mitään 4km tunnissa- taapertelua vaan hölkkää. Taatusti lähtee. Ja ei, mitään legendaarista "säästöliekkiä" ei tuosta ilmesty.

Kaikki suomalaiset pitäisi pistää säästöliekille ja myös energian kulutuksessa, niin saataisiin valtion velka maksettua.

Nyt en tyhmänä ymmärtänyt, sorry.

Vierailija
22/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty. Kehosi lyö säästöliekille.

Voit jatkaa syömistä hyvällä omallatunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kesään on yli 2 kk, siinä ajassa 5 kg tekee 500 g per viikko.

Kesä saattaa alkaa jo toukokuussa. No eipä silti, voin hyvin laihduttaa vielä sen toukokuunkin. 

Ap

Vierailija
24/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tavoite, mutta tarvitsisin jonkun, joka suunnittelisi minulle ruuat ja tekisi kauppalistan valmiiksi. Ei vaan jaksa, kun työ imee kaikki mehut. 

Pyydä tekoälyä, chatgpt, suunnittelemaan ne. 

Vierailija
25/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku ja treenaa etenkin lihaskuntoa. Läski muuttuu lihakseksi ja vyötärö kapenee, vaikka paino pysyisi samana. Ei tosin yhtä nopeaa kuin syömättä oleminen, joka kuihduttaa lihaksia.

Vierailija
26/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuinta olis lisätä kasviksia ja lopettaa vaa'an tuijotus. Kohtuudella kaikkea. Väsymys on pahin lihottaja. Sillon kannattaa erityisesti tarkkailla syömisiään, koska elimistö huutaa energiaa. Sänkyyn vaan makaamaan, eikä jääkaapille. Ruokia kannattaa funtsia etukäteen ja tehdä valmiiksi ainakin jotain kuten iso vähäkalorinen salaatti. Vihannesten pilkkominen nälkäsenä tai väsyneenä on hirveetä. Sitten tietysti kannattaa miettiä annoskoko ja ruuan sisältö kuntoon. Jos et pysty syömään 100 grammaa karkkia kerralla, vaan herkuttelu saa aikaan ahmimisrefleksin on parempi jättää herkut pois hetkeksi ruokavaliosta ja ottaa ne pienissä määrin mukaan vasta sitten kun uusiin rutiineihin on tottunut. Mikäli sun BMI on 21 tai alle niin en nää järkevänä laihduttaa 7 kiloa.

Vierailija
27/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojo-laihduttaja vauhdissa. 

Vierailija
28/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi lihottaa. Ota iisisti. Nuku hyvin.

Katso peiliin.

Oletko terve?

Hoida terveyttäsi.

Liiku. Vaatteetkin istuu paremmin.

Normaalipainoisen ei suositella laihduttavan.

Vierailija
29/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen naisia, jotka aina välillä päättää kiristää kroppaa. Se ei oo sama ku laihdutus. He vaan havahtuvat siihen, että eivät ole kiinnittäneet huomiota syömisiinsä. Itse olen samanlainen. Alan tarkemmin kiinnittää huomiota siihen mitä syön. Yleensä tuolla tyylillä paino putoaa tasasesti, kun turhat napostelut ja mässäilyt loppuu. Itsetuntokin kohoaa ja se on tärkeämpää kuin olla laiha. Huolehditaan itsestämme.

Vierailija
30/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa etten ymmärrä yhtään mitään kieli vyön alla laihdutuskuureja missä yritetään mahdollisimman nopeasti saada paino putoamaan saatikka mitään atkinsseja. Terveys on tärkeempää ku laihuus.

Vierailija
31/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen paljon treenaileva keski -ikäinen nainen. Painoa hiipi kuitenkin säälimättömästi lisää (ed.normalipainon rajoissa). Joulukuun alussa vaan päätin että 1.4. painoa on lähtenyt 8kg. Olen ollut joka päivä 500-1000 Kcal vajeella. Tuli helposti kun kuntoilen paljon (päiväkulutus n. 2700-3000 kcal. Ilokseni huomaan että tavoite on jo täynnä. Näytän kyllä aika nälkiintyneeltä ajokoiralta mutta vaatteet istuu taas paremmin. Tosi vähän voi syödä ja melkeinpä vaan proteiinia. Oli vähän haastetta fiksata alussa ruokavalio, kun olen kasvissyöjä. Tammikuussa treenatessa huomasi että voimaa oli kadonnut, mutta nyt joiltain osin salilla jopa isommat painot.  Tsemppiä ap:lle. Onnistuu kun vaan päätät onnistua.

Vierailija
32/38 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastolla

Vierailija
33/38 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tavoite, mutta tarvitsisin jonkun, joka suunnittelisi minulle ruuat ja tekisi kauppalistan valmiiksi. Ei vaan jaksa, kun työ imee kaikki mehut. 

Hyvä ehdotus. Itse tein näin ja sain hyvän toimivan listan. Pyysin kaksi,kolme eri vaihtoehtoa ja sain kolme. Kirjoitin myös terveydentilani, sairauteni, mihin pyrin dieetillä, painoni, ikäni jne. Nämä kolme eri vaihtoehtoa oli suunniteltu niin, että jokainen niistä oli kohdennettu erityisesti johonkin tiettyyn kohtaan. Ovat toimineet erittäin hyvin. 

Vierailija
34/38 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiku ja treenaa etenkin lihaskuntoa. Läski muuttuu lihakseksi ja vyötärö kapenee, vaikka paino pysyisi samana. Ei tosin yhtä nopeaa kuin syömättä oleminen, joka kuihduttaa lihaksia.

Läski ei kyllä lihakseksi muutu, vaikka miten treenaisit.

Vierailija
35/38 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaastolla

Pätkäpaasto yhdistettynä hiilihydraattien rajoittamiseen on varma keino. Ravinnoksi terveellistä lihaa ja eläinrasvaa + pätkäpaasto niin paino putoaa nopeasti ilman nälkää.

Vierailija
36/38 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ehdotus. Itse tein näin ja sain hyvän toimivan listan. Pyysin kaksi,kolme eri vaihtoehtoa ja sain kolme. Kirjoitin myös terveydentilani, sairauteni, mihin pyrin dieetillä, painoni, ikäni jne. Nämä kolme eri vaihtoehtoa oli suunniteltu niin, että jokainen niistä oli kohdennettu erityisesti johonkin tiettyyn kohtaan. Ovat toimineet erittäin hyvin. 

Jes, itsekin suunnittelen aloittavani tekoälyn laatiman ruokavalion! Hyvä jos toimi!

Vierailija
37/38 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino lähtee helposti lihaksista, varsinkin normaalipainon sisällä. Vaatii liikuntaa ja riittävästi vähärasvaista proteiinia, että välttäisi tämän.

Pätkäpaastolla ei lähde lihaksista normaalipainossakaan, koska kasvuhormonin tuotanto lisääntyy.

Ilman lihastreeniä lähtee millä tahansa dieetillä.

Sekin vielä että muistaakseni pelkkä kasvuhormonikaan ei takaa lihaskasvua.

Vierailija
38/38 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 1100kcal/pvä laihduin vähän normaalipainon yläpuolelta vajaan kilon per kuukausi.

7 kuukaudessa 6,5kg.

Tiukassa on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan