Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko poliittiselta kannaltasi enemmän oikealla vai vasemmalla?

Vierailija
20.03.2026 |

Missä? 

Oletko enemmän oikealla vai vasemmalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikealla. Tietenkin. Oikealla on rehellisyys, lähimmäisenrakkaus, oikeudenmukaisuus, ihmisten kunnioitus ja käytöstavat.

Ihmisten kunnioitus ja käytöstavat eli niin kuin Purra, Vornanen, Junnila, Rydman, Halla-aho...?

😂

Ei ole vasemmalla parempia . Siellähän on Näkkäläjärvi, Razmyar, Marin, Kontula, Tuppurainen, Halonen, Tuomioja, Kiljunen, Andersson ynnä moni muu ikävä tyyppi.

Vierailija
42/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liberaali vasemmalta. En koe tarvetta määräillä, miten muiden tulisi elämänsä elää. Ihmiset ennen suuryhtiöitä. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo.

Ja ennen kuin joku nillittää muiden taskuilla elämisestä, niin olen korkeakoulutettu hyvätuloinen lihaa syövä hetero.

Muaki aina huvittaa kun nettijutuissa vasurit on aina jotain helsingin kalliossa asuvia vegaaneja muusukupuolisekoilijahippejä. 😂 Minäkin ihan tavallinen juntti, syön jauhelihaa ja ajan vanhalla toyotalla. En asu edes uusimaalla ja lähi-idän konfliktit ei vois vähempää kiinnostaa, vastustan myös islamia. Persuksihan minua aina haukutaan. En boisi persuja äänestää, siinä menisi ääni hukkaan ja kokoomuspolitiikkaan. 

Heh, täällä toinen samanmoinen: maaseudulla asuva, lihaa syövä, bensa-Corollan omistaja, ja äänestän aina vasemmistoa. 

Va arall isia aut oja nuo Corol lat kun ain a väänt ävät vasem malle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikealla. Tietenkin. Oikealla on rehellisyys, lähimmäisenrakkaus, oikeudenmukaisuus, ihmisten kunnioitus ja käytöstavat.

Ihmisten kunnioitus ja käytöstavat eli niin kuin Purra, Vornanen, Junnila, Rydman, Halla-aho...?

😂

Parempi vaihtoehto kuin tuppurainen, li, ohisalo, antti, virta, minja koskela, yöks yöks ja vielä kerran yöks. Vastenmielisempää porukkaa saa hakea.

Vierailija
44/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjää v a a ra on nyt sitten kielletty sana kai sekin...

Vierailija
45/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy perinteisestä puoluekentästä henkistä kotia. Kannatan kansakunnan selviytymistä tässä hullussa maailmassa, ja siihen tarvittaisiin ihan uusi puolue

Vierailija
46/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu asiasta. 

Siinä on hyvä kommentti!

Vierailija
47/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liberaali vasemmalta. En koe tarvetta määräillä, miten muiden tulisi elämänsä elää. Ihmiset ennen suuryhtiöitä. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo.

Ja ennen kuin joku nillittää muiden taskuilla elämisestä, niin olen korkeakoulutettu hyvätuloinen lihaa syövä hetero.

Muaki aina huvittaa kun nettijutuissa vasurit on aina jotain helsingin kalliossa asuvia vegaaneja muusukupuolisekoilijahippejä. 😂 Minäkin ihan tavallinen juntti, syön jauhelihaa ja ajan vanhalla toyotalla. En asu edes uusimaalla ja lähi-idän konfliktit ei vois vähempää kiinnostaa, vastustan myös islamia. Persuksihan minua aina haukutaan. En boisi persuja äänestää, siinä menisi ääni hukkaan ja kokoomuspolitiikkaan. 

Heh, täällä toinen samanmoinen: maaseudulla asuva, lihaa syövä, bensa-Corollan omistaja, ja äänestän aina vasemmistoa. 

Täällä kans enempi vasemmalle kallistuva saa monesti haukut niskaan että persu olen tai jotain vastaavaa. Ei haittaa minua tehdä töitä ja tienata veroja. Hyvä että ihmiset voi elää edes. Eri tilanteita meillä kaikilla on.

Vierailija
48/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valehtelu 😃

Sen valehtelun osaa joka puolue, vassarit on pahimmat paskanjauhajat.

Vierailija
49/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valehtelu 😃

Olet vissiin kaikki ottanut kiinni kuka valehtelee ja kuinka paljon? Ettet vain median perässä juokse tietämättäsi asiasta.

Vierailija
50/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä missä viipyy talouslinjassaan vasemmistolainen muukalais/pride-vastainen puolue, se olisi hitti jota nyt tarvittaisiin ja sassiin tähän maahan, ennen kuin jäljellä on enää savuavat rauniot kokoomuksen jäljiltä. 

Vierailija
51/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talousasioissa vasemmalla, muukalais- ja seta-asioissa oikealla. 

Tai no onhan siellä oikeella ääriliberaaleja jotka genderöi ja haluaa koko maailman tänne, että eipä niiden vastustus edes kovin oikeistolaista ole. Kokoomus unelmoi kansainvölisestä usa-meininkistä , aika lähelle ovat jo päässeet. Vielä aseet ruokakauppojen valikoimaan ni kokoomusunelma alkaa olla töydellinen. Turisti molottamaan kultahampaineen munat roikkuen housuista ulkona linnan juhliin. 

Ei taida olla sopivaa puoluetta sulle

Ei oo ei, mutta sdp:tä äänestän, se pitää ainakin julkisten palvelujen ja duunarin puolta. 

Vierailija
52/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valehtelu 😃

Ja ahneus. Taitaa kaikki kuolemansynnit olla hyveitä sillä puolella. 😂 

Vierailija
53/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista. En seuraa politiikkaa niin paljon että rupeaisin äänestämään.

Vierailija
54/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä missä viipyy talouslinjassaan vasemmistolainen muukalais/pride-vastainen puolue, se olisi hitti jota nyt tarvittaisiin ja sassiin tähän maahan, ennen kuin jäljellä on enää savuavat rauniot kokoomuksen jäljiltä. 

Minulle kelpaisi joku oikea vihreä puolue tuon nykyisen sateenkaaripuolueen sijaan.    Vihreät on pilanneet vihreät. 

Vierailija
55/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi joku oikea vihreä puolue tuon nykyisen sateenkaaripuolueen sijaan.    Vihreät on pilanneet vihreät. 

Huvittava sinänsä ne sateenkaari ihmiset on vähemmistö siinä puolueessa.

Vierailija
56/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri akselilla. Liberaali - konservatiivi akselilla. 

Vierailija
57/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään noista. En seuraa politiikkaa niin paljon että rupeaisin äänestämään.

Äänestäminen onkin ajanhukkaa.

Vierailija
58/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja valehtelu 😃

Olet vissiin kaikki ottanut kiinni kuka valehtelee ja kuinka paljon? Ettet vain median perässä juokse tietämättäsi asiasta.

Ja itsekö kuvittelet olevasi joku parempikin, tyypillinen demari kunnei hyväksy kuin omat mielipiteet ja valheet, ja niitähän demareilla riittää.

Vierailija
59/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jossain asioissa vasemmalla oleva  keskustalainen. 

Vierailija
60/90 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri akselilla. Liberaali - konservatiivi akselilla. 

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi koska käytit sanaa akselilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme