Oletko poliittiselta kannaltasi enemmän oikealla vai vasemmalla?
Kommentit (90)
Vasemmistolaisuus pitää hävittää koko maailmasta!
Olispa sellainen puolue joka ajattelee suomalaisten etua. Ei pelkästään rikkaiden ja hyväosaisten vaan kaikkien, olisi myös köyhän suomalaisen puolella. Sellainen puolue joka haluaisi kovia rangaistuksia rikollisille. Sellainen puolue jossa ei olla homofoobikkoja. Äänestäisin heti.
Vassari valehtelee ja projisoi AINA!
Vierailija kirjoitti:
Oikealla. Tietenkin. Oikealla on rehellisyys, lähimmäisenrakkaus, oikeudenmukaisuus, ihmisten kunnioitus ja käytöstavat.
Tämän täytyy olla vitsi..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikealla. Tietenkin. Oikealla on rehellisyys, lähimmäisenrakkaus, oikeudenmukaisuus, ihmisten kunnioitus ja käytöstavat.
Ihmisten kunnioitus ja käytöstavat eli niin kuin Purra, Vornanen, Junnila, Rydman, Halla-aho...?
😂
Ainakin ne osaa silmiä venytellä vai miten se meni.
Onpas kamala synti. Ilmoitettu Aasiaan.
-demarit
Vasemmistolaisille on kunnia tehdä työtä. Rikkaat porhot vaan ähisee kotisohvalla ja seuraavat pörssikursseja.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisuus pitää hävittää koko maailmasta!
Mistä sinä sitten möykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Liberaali vasemmalta. En koe tarvetta määräillä, miten muiden tulisi elämänsä elää. Ihmiset ennen suuryhtiöitä. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo.
Ja ennen kuin joku nillittää muiden taskuilla elämisestä, niin olen korkeakoulutettu hyvätuloinen lihaa syövä hetero.
Muaki aina huvittaa kun nettijutuissa vasurit on aina jotain helsingin kalliossa asuvia vegaaneja muusukupuolisekoilijahippejä. 😂 Minäkin ihan tavallinen juntti, syön jauhelihaa ja ajan vanhalla toyotalla. En asu edes uusimaalla ja lähi-idän konfliktit ei vois vähempää kiinnostaa, vastustan myös islamia. Persuksihan minua aina haukutaan. En boisi persuja äänestää, siinä menisi ääni hukkaan ja kokoomuspolitiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu.
Ime mustaa magggaraa.
Voikun ihmiset osaisi olla kommentoimasta mitään poliittista toisia puolueita vastaan. Niin nähtäisiin tuo lukema kunnolla. Ettei taas mene riitelyksi ja poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten kunnioitus ja käytöstavat eli niin kuin Purra, Vornanen, Junnila, Rydman, Halla-aho...?
😂
Vai niin kuin Tuppurainen, Kiuru, Asell ja demukoiden salatut ei-meillä-mitään-häirintää-ole-tyypit?
Kuka heistä on fantasioinut tappamisella tai ammuskellut kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla tietysti. Ymmärrän, miten hyvä yhteiskunta rakentuu ja tasa-arvo, ihmisoikeudet toteutuvat.
Vasemmisto ei ymmärrä miten yhteiskunta toimii. Ei voi olla niin että osa käy töissä ja maksaa veroja yhteiseen kassaan, josta osa vain nostaa itselleen ja valittaa, röyhkeimmät on myös viemässä maksajilta julkiset verovaroin ylläpitämiä palveluja.
Et ole tietoinen suurtyöttömyydestä ja syistä siihen? Ja ei, syy ei ole työttömien työhaluttomuudessa
Vauva.fi tarvitsee kysely muodon missä kommentit on estetty kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuolkaa oi vassarit, kuolkaa!!!
Kaikki me kuollaan. Siellä sitten maataan hautuumaalla kokkareet ja demarit sulassa, sovussa vierekkäin. Söpöä.
Kuulemma ihmisiä vihaavat ekofasistit eivät oikein istu tuolle vasen-oikea-akselille mitenkään. Eli olen sitten varmaan ehkä ylhäällä, tai alhaalla, tai takana. Tuskin kuitenkaan edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liberaali vasemmalta. En koe tarvetta määräillä, miten muiden tulisi elämänsä elää. Ihmiset ennen suuryhtiöitä. Oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo.
Ja ennen kuin joku nillittää muiden taskuilla elämisestä, niin olen korkeakoulutettu hyvätuloinen lihaa syövä hetero.Muaki aina huvittaa kun nettijutuissa vasurit on aina jotain helsingin kalliossa asuvia vegaaneja muusukupuolisekoilijahippejä. 😂 Minäkin ihan tavallinen juntti, syön jauhelihaa ja ajan vanhalla toyotalla. En asu edes uusimaalla ja lähi-idän konfliktit ei vois vähempää kiinnostaa, vastustan myös islamia. Persuksihan minua aina haukutaan. En boisi persuja äänestää, siinä menisi ääni hukkaan ja kokoomuspolitiikkaan.
Heh, täällä toinen samanmoinen: maaseudulla asuva, lihaa syövä, bensa-Corollan omistaja, ja äänestän aina vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ihmisiä vihaavat ekofasistit eivät oikein istu tuolle vasen-oikea-akselille mitenkään. Eli olen sitten varmaan ehkä ylhäällä, tai alhaalla, tai takana. Tuskin kuitenkaan edessä.
Kissamaisesti takavasemmalla vaanimassa.
Vai niin kuin Tuppurainen, Kiuru, Asell ja demukoiden salatut ei-meillä-mitään-häirintää-ole-tyypit?