Onko sinusta parisuhde ja rakkaus tärkein onnellisuuden tekijä?
Olen vähän hämmentynyt siitä kuinka moni aiheen tiimoilta haastateltu mainitsi ensimmäisenä parisuhteen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmisellä tulee olla rauha Luojansa kanssa. Siitä kumpuaa sitten myös rauha itsensä ja muiden ihmistenkin kanssa. "Minun onneni on olla Jumalaa lähellä."
Hyvä, jos jotkut löytävät rauhansa omalta kannaltaan. Itse olen ateistinen satanisti, ja olen löytänyt rauhan elämässä itsessäni.
Palsta on minun onnellisuuden lähde
Voitte siitä päätellä miten onnellinen olen...olen muutenkin sitä mieltä, että tuo on vuosikymmenten huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Lampaat eivät osaa vastata muuta kuin "raha" tai "parisuhde" tai "seksi" tai "perhe".
Mitä sinä vastaat incel?
Ei todellakaan ole. Lapsi ja tällä hetkellä eritoten lapsenöapsi antaa minun elämälle kaiken ilon ja tarkotuksen.
En oo ikinä edes missään virallisessa parisuhteessa edes ollut, tuntunut ahdistavalta kaikki parisuhteet suoraan sanoen ihan ajatuksenakin, en ole sitä tyyppiä jolla on puoliso. Nuorena tietysti ihastuin ja sellasta seurustelun tapaistakin kokeilin, mutta en osannut sitä leikkiä että olisin jonkun tyttöystävä/vaimo, ei se vaan ole elämääni. Mutta mummous on selvästi minun elämäni lopullinen tarkoitus, ihaninta mitä tiedän.
Jos onnea etsii ulkoisista tekijöistä, aina pettyy enemmin tai myöhemmin. Onnellisuus löytyy sinusta itsestäsi. Elämä on matka jossa sun tulee löytää itsesi ja kun se löytyy niin löydät onnen. Löydä syvin itsesi (higher self).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut ikinä vanhemmiltani (tai sisaruksiltani) rakkautta, hyväksyntää tai turvaa, päinvastoin. Kun sitten lopulta löysin ihmisen, joka hyväksyy minut täysin, rakastaa minua ehdoitta ja haluaa pitää minut turvassa, kyllä löysin samalla myös onnen ja onnellisuuden.
Miksi tämän ihmisen piti olla ulkopuolinen? Nuo kaikki asiat olisit voinut tehdä itse. Mitä tapahtuu kun tämä suhde joskus päättyy? Romahdat täysin, koska ihmisarvosi riippuu kumppanistasi?
Muutuin ihmisenä, kun sain nuo asiat elämääni. Vaikeaa se varmaan on käsittää, jos ei ole elänyt traumaattista ja pelontäyteistä elämää.
näin se on! En ymmärrä miksi muut eivät tätä ymmärrä