Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maahan haluaisit matkustaa ja miksi?

Vierailija
19.03.2026 |

Mihin maahan haluaisit matkustaa ja miksi?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjälle tietenkin. Jos pidät Suomen luonnosta, pidät taatusti myös Venäjän luonnosta. Unohda ihmiset ja katso karttaa.

Vierailija
42/44 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Skotlanti fani. Käynyt siellä jo parikymmentä kertaa ja aina n. 3-4 viikkoa kerrallaan. Rakastan Skotlannin historiaa, kulttuuria. Ihmiset ovat siellä sydämellisiä. Luonto on kaunista. Siellä on vielä luontoa. Suomessa tuhotaan ja tapetaan kaikki. Skoteissa suojelevat ja ovat ylpeitä luonnosta ja sen eläimistä sekä linnuista. Täällä raatorunkkarit tappavat jo pihalintujakin.

Muuttaisin Skotteihin jos se vain olisi mahdollista, mutta UK erottua EU on siitä tehty vaikeata olen tarkistanut asiaa. Lokakuussa seuraavaksi lähdössä ylös Pohjois-Skotlanti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egypti ja siellä Kuninkaiden laakso; ollut haaveena jo lapsesta saakka. El Gounassa olen käynyt, oli kiva paikka, Hurghadassa riitti muutama tunti.

Malediivit ja Bora Bora on listalla, haluan jonnekin keskelle ei mitään, trooppiselle saarelle. 

Italia on vielä näkemättä, Roomassa olen käynyt kerran ja tykkäsin.

Ranskassa ei niinkään Pariisi kiinnosta, mutta haluaisin käydä Versaillesin palatsissa ja nähdä Normandian maihinnousun rannan Calaisin lähellä. 

Auschwitz on vielä näkemättä

Seuraava matkakohde on luultavasti Dominikaaninen ensi joulukuussa, ekaa kertaa lähdetään miehen kanssa kaksin rantalomalle ja golfaamaan

Vierailija
44/44 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovenia, Montenegro, Bosnia, Norja, Saksa, Kanarialle ja Aurinkorannikko + sieltä päiväretki Afrikan puolelle, nää tuli ekana mieleen. Kaukomatkoja en halua tehdä (boikotoin Thaimaa ja Usa varsinkin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi