Mihin maahan haluaisit matkustaa ja miksi?
Kommentit (30)
Irlanti. Aaltonäköala. Joku väitti että olin edellisessä elämässä siellä. Katsoisin tuleeko mitään viboja.
Norjaan, ostaisin sieltä eräitä juttuja.
Islantiin. Turvallinen maa ja upeat maisemat.
Vastaamme yksiselitteisesti Kanada.
Ruotsiin, Haaparantaan. Nyt en ainakaan pariin viikkoon ehdi ja tupakat jo vähissä.
Uzbekistaniin. Kerran olen käynyt. Olin maaseudulla motellissa viikon. Ihmiset todella ystävällisiä. Majoitus edullinen ja ruoka myös.
Ei turistirysää.
Hyvä kohde jos haluaa levätä ja ladata akkuja. Voin suositella.
Eipä oikeestaan oo hinkua minnekään. Mieluummin katson videoita omalla sohvalla youtubesta, näkee kohteita joita ei näe matkoilla.
Kiina. Tuntui että nähtävää on niin paljon että ei pysy tilanteen tasalla. Helsinki tuntui sen jälkeen pieneltä kylältä.
Olen käynyt noin 30 eri maassa 5:llä mantereella. Ensi kesänä aiotaan mennä Islantiin. Kalliimpi haave on lähteä Afrikkaan safarille, mutta se saa vielä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Uzbekistaniin. Kerran olen käynyt. Olin maaseudulla motellissa viikon. Ihmiset todella ystävällisiä. Majoitus edullinen ja ruoka myös.
Ei turistirysää.
Pärjääkö englannilla?
Saksaan, Turkkiin tai USA:n. Menisin tapaamaan online-frendi naista kussakin maassa.
Tj50
En ulkomaille halua, mutta Ahvenanmaalle muutaman kerran vuodessa tehty kavereiden kanssa reissu. Upea luonto ja maisemat.
Bhutan, Brunei, Madagaskar, Mongolia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei turistirysää.
Pärjääkö englannilla?
Maaseudulla ei ainakaan osattu kovin hyvin. Sen verran kuitenkin osasivat että perusasiat hoituu kyllä
Australia, sinne voisi kyllä muuttaakkin. Hyvät palkat ja hyvä ilmasto.
Johonkin vähemmän tunnettuun kohteeseen. Mongolia voisi olla ihan mielenkiintoinen kohde.