Mihin maahan haluaisit matkustaa ja miksi?
Kommentit (44)
Italia. Tietty hyvää viiniä, pitsaa ja pastaa pitää saada.
Saksa olis kiva. Joskus vielä täytyy mennä.
Vierailija kirjoitti:
Johonkin vähemmän tunnettuun kohteeseen. Mongolia voisi olla ihan mielenkiintoinen kohde.
Olin juuri vastaamassa saman. Ostin juuri lennot sinne.
Pohjois-Korea olisi mielenkiintoinen. Tuskin kuitenkaan tulee ikinä käytyä
Islantiin, Norjaan, Sveitsiin ja Kanadaan.
Johonkin todella halpaan maahan. Nepal esimerkiksi.
Japani voisi olla kokemus. Miljoonakaupunkeja, vuoristojen autiutta ja etelän tropiikkia.
Japani ja Australia
Espanjaan kuitenkin muutto edessä . Edellisessä elämässä olin Espanjalainen Gigolo Alejandro
No vaikka Luxembourgiin, ihan vain uteliasuuttani.
Italiaan. Hyvää ruokaa, viiniä ja kulttuuria.
Tänne Western Capeen haluaisin tulla vielä ensi talvenakin.
Sellaiseen missä ihmisten oikeudet toteutuvat eikä heitä jatkuvasti käytetä hyväksi. Olisipa sellainen paikka olemassa.
Itänaapuriin koska putte on niin ihku.
PowerLandiin 😍 Onneksi kohta taas pääsee 😎
Viime vuonna kovasti suunnitteli Färsaarten reissua mutta jäi sitten toteuttamatta. Se siis kiinnostais, tai Azorit esim. Nyt tulossa vain pari Kreikan reissua.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna kovasti suunnitteli Färsaarten reissua mutta jäi sitten toteuttamatta. Se siis kiinnostais, tai Azorit esim. Nyt tulossa vain pari Kreikan reissua.
Jaa piti kertoa vielä miksi. No luonnon takia nuo ekat, Kreikka varmaan tottumuksen vuoksi, tykkään siitä rennosta meiningistä.
Vietnamissa haluaisin käydä. Olen viime aikoina lukenut Vietnamiin sijoittuvia ja vietnamilaisten kirjailijoiden kirjoittamia kirjoja ja ihastunut sitä kautta maahan ja kulttuuriin.