Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?
Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Sääliittää tämä aloitus.
Minua säälittää se, ettei ap taida ymmärtää itse, mistä aloitus kertoo.
Rahalla ei saa älyä.
Toisaalta noin tyhmä ei takuulla itse ole rahojaan tehnyt. Next!
Kyllä tuollainen ap:n kaltainen hopeakettu pystyy leikiten löytämään parikymppisen simpsakan naisen parittelemaan kanssaan. Kokemus kiehtoo, tämä on huomattu monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollainen ap:n kaltainen hopeakettu pystyy leikiten löytämään parikymppisen simpsakan naisen parittelemaan kanssaan. Kokemus kiehtoo, tämä on huomattu monta kertaa.
Sinä lankeat aina 80+ naisiin?
Mies arvostaa kokemattomuutta naisessa
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti on 55+? Oletko vajaa?
Esimerkiksi minä M59
Mies, joka ostaa seksiä ja on aina ostanut, nuorenakin. Runsaasti narsistisia piirteitä.
Tai sitten jokin julkkismies, joka ei tosiasiassa useimmiten ole varakas. Hänestä ovat kiinnostuneet nuoremmat naiset, bändärit, tai naiset, jotka haluavat edistää omaa uraansa.
Irstas vanha äijä. Tuollaisen ajatuksen herätti.
Parikymppisinä aina naurettiin noille papoille. Niiden kustannuksella tuli aikanaan monia ilmaisia baari-iltoja kun hölmöyksissään tarjoilivat meille drinkkejä. Pilkun jälkee pappa jätettiin toki kuin nalli kalliolle. Edelleenkään nelikymppisenä naisena en koskisi 55+ mieheen.
Lähemmäs 60v mies joka on jäänyt henkisesti parikymppisen tasolle. Ei kauhean imartelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies arvostaa kokemattomuutta naisessa
Ja naiset arvostaa kypsyyttä miehessä.
Ei ole multa mitenkään pois, jokainen elää oman näköistään elämää, toivottavasti
N49
Ei herätä minkäänlaisia ajatuksia. Olen liian vanha hänelle ja hän on liian vanha minulle. Elämä, se jatkuu.
Ei hirveästi mitään ajatuksia. En ole nelikymppisenä naisena kiinnostunut noin vanhoista miehistä, joten en ole hirveän kiinnostunut heidän pariutumismieltymyksistäänkään. Vähän ehkä ihmettelen, keitä ne nuoret naiset on jotka 20+ vuotta vanhemman miehen huolii, mutta ei se minulta pois ole.
Kuulostaa porvoolaiselta naiselta 😃 parittelutarkoituksiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei hirveästi mitään ajatuksia. En ole nelikymppisenä naisena kiinnostunut noin vanhoista miehistä, joten en ole hirveän kiinnostunut heidän pariutumismieltymyksistäänkään. Vähän ehkä ihmettelen, keitä ne nuoret naiset on jotka 20+ vuotta vanhemman miehen huolii, mutta ei se minulta pois ole.
"keitä ne nuoret naiset on jotka 20+ vuotta vanhemman miehen huolii"
Ne ovat niitä, jotka eivät saa omanikäisiään miehiä.
jo 40v ikäisten parittelu on epäesteettistä jotenkin. koomista jopa ja aina pahempaa mitä vanhemmaksi menee.
parittelu on kylläkin tarkoitettu lisääntymiseen , kuten suurin osa eläinmaailmassakin tekee. ja vaihdevuodetkin kertoo, että ohi on ja ikäänny arvokkaasti.
naisten laukeamisvoima- esim joka kavahduttaa koko kehon, koko kehon laukeaminen, se hiipuu vain pieneksi alapään supisteluksi joka vaimeaa- eli siinäkin keho kertoo. ohi on. muuta tilalle kuten isovanhemmuus, työ jne.
Jokaisella on heikot kohtansa. Monilla varakkailla miehillä se on se, että he luulevat nuorempien naisten oikeasti olevan kiinnostuneita heistä eikä niistä heidän rahoistaan. Mutta hei, omapa on luulonsa, ei se minun elämääni vaikuta.