Deittailen vain 16-22-v naisia. Kysyttävää? M35
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Alaikäisiin sekaantujia kutsutaan pedofiileiksi. Onnea!
Vähän vielä kuitenkin päätit yrittää nostaa lässähtänyttä aloitustasi ;)
Tuollaiset nuoret eivät ole kovin kranttuja paikadta, autossa ja luonnossa on tullut puuhattua monesti.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset nuoret eivät ole kovin kranttuja paikadta, autossa ja luonnossa on tullut puuhattua monesti.
Kai sä olet tuohon käytökseesi saanut myöhemmin terapiaa? Ei ole ollut tervettä että olet teininä tehnyt tuollaista. Toivottavasti nyt itsetuntosi on parempi ja arvostat itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit jos haluat mennä 16 -vuotiaan deittisi kanssa ravintolaan?
Eikö 16-vuotias muka saa mennä ravintolaan? :D -ap
Ei saa baariin tai yökerhoon jossa on 18 v ikäraja.
Ei kysyttävää. Olin itse nuorena tyttönä aivan hulluna ikäisiisi miehiin, etenkin varattuihin. Ikää miehellä sai mielestäni olla jopa 40-50 vuotta. Se oli äärettömän kiihottavaa. Ihania muistoja jäi, ja paljon.
Mitä tämä "deittailu" on sinulle?
Eikö sinulla ole oman perheen perustaminen mielessä? Harva tuon ikäinen nimittäin on vielä valmis perustamaan perhettä.
Ja tosiaan, mistä oikeen puhut tuon ikäisten kanssa? Penkkareista ja yliopistoon hakemisesta? Miten jaksat vielä jauhaa noista? Itse olisin saanut lopullisesti tarpeekseni noista ja muistakin nuoruuden jutuista viimeistään 25-vuotiaana.
SULLA ON IKÄ MUUTTUNU PÄIVÄN AIKANA
Miksi kukaan nainen el.......... jne jne
Itsekin olisin ehkä 16-vuotiaana sievosesta summasta ollut setämiehen kanssa. Nyt 10 vuotta myöhemmin en olisi edes maksusta. Nuorena sitä vaan on tyhmä eikä aivot ole kehittyneet noilta osin vielä kunnolla.
35-vuotias mies alkaa olla jo liian vanha perheen perustamiseen.
deittailen ainoastaan 16v poikia. m39. onko mammoilla kysyttävää? ja olen bottom eli en vie kenenkään persneitsyyttä.
Ei oo kovin hyvä provo. Näitä samoja on nähty miljoona.
Aina joku luulee , että on oikeasti tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaan, mistä oikeen puhut tuon ikäisten kanssa? Penkkareista ja yliopistoon hakemisesta? Miten jaksat vielä jauhaa noista? Itse olisin saanut lopullisesti tarpeekseni noista ja muistakin nuoruuden jutuista viimeistään 25-vuotiaana.
Eikä noilla nuorilla ole rahaakaan tehdä mitään, vapaa-aika menee läksyissä.
Alaikäisiin sekaantujia kutsutaan pedofiileiksi. Onnea!