Deittailen vain 16-22-v naisia. Kysyttävää? M35
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tilanne, minulla ikähaarukka on vielä suurempi:)
My man! ;)
Ja siis, joskus minäkin venytän haarukkaa noin 25-27 v asti, mutta suosin kaikkiaan nuorempia -ap
Mikset vakiinnu ja hanki perhettä? Nuoren naisen kanssa ehtii hyvin.
Etkö kykene rakastumaan, jos vain deittailet?
Mistä keskustelet 16-vuotiaan kanssa?
Onnistuhan se jonki aika, jos mies on varakas. Jos eroa on 18 + vuotta on jompikumpi epäkypsä ja viimeistään kun naine 40 menee mies vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vakiinnu ja hanki perhettä? Nuoren naisen kanssa ehtii hyvin.
Etkö kykene rakastumaan, jos vain deittailet?
No kun pitää aina vaihtaa kun nainen on 23. 🙄 Noin minä käsitin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko myös miespuoliset kaverisi 16-22-vuotiaita? Miksi?
Ylipäätään tulen juttuun eri-ikäisten kanssa. On myös joitain suunnilleen tuonikäisiä miespuolisia kavereita. Katson ihmisten kohdalla yhteensopivuutta muuten, en pelkkää ikää. -ap
Jos katsot ihmisten kohdalla yhteensopivuutta, miksi rajaat naisten iän 16-22 vuoteen eli mahdollisimman lähelle "sakkolihaa" kuin vain on sallittua?
Vierailija kirjoitti:
Olet lapsiinsekaantuja.
Ihan de facto en ole, joten menepäs muualle suoltamaan kunnianloukkauksiasi. -ap
Olet huomion kipeä nulikka, joka aloitti tän keskustelun.
Eikö sua kotiväki kuunnellutkaan ?
Alle 18v koskeminen ei ole kosheria - enkä ymmärrä mitä yhteistä sinulla on edes 20 -vuotiaan kanssa, joka on juuri muuttanut/muuttamassa pois lapsuudenkodista. Minulla oli 43 vuotiaana suhde 23 vuotiaan yliopisto-opiskelijan kanssa, joten ikäerosta on kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa sinulle on tehty kun olet noin vinoutunut?
Mitä teet kun sinusta tulee niin vanha ettei tyttöjä enää kiinnosta? Harva haluaa isän tai isoisän ikäisen puolison.
No jokaisella ihmisellä on toki traumansa. Ei tosin ole mitään vinoutunutta pitää nuorista biologisesti kukkeimmillaan olevista aikuisista naisista. Päinvastoin, mitään luonnollisempaa ei olekaan. Voin tosin heittää tähän, että oli yksi huono parisuhdekokemus itseäni hieman vanhemman naisen kanssa, jonka biologinen kello tikitti yliajalla ja osittain tämän seurauksena tämä kohteli minua erittäin huonosti. Olen osin tämänkin takia halunnut välttää vanhempia naisia, joiden ikääntyminen saattaa aiheuttaa neurooseja ja stressiä. Nuoremmat naiset ovat huolettomampia, ja tämä sopii minulle hyvin. -ap
Kyllä olet vinoutunut etkä edes tajua. Se näkyy siinäkin miten kohtelet naisia massana.
Mitä teet kun olet liian vanha nuorille naisille? Et vastannut.
Kohtelen naisia kaikkiaan erittäin hyvin. Siksi he pitävät minusta. Tuntevat olonsa turvalliseksi ja nähdyksi. Sinä et tiedä mitään minusta, joten turha hölistä palturia. -ap
Miten toimit jos haluat mennä 16 -vuotiaan deittisi kanssa ravintolaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä keskustelisin 40-vuotiaan tädin kanssa? -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko myös miespuoliset kaverisi 16-22-vuotiaita? Miksi?
Ylipäätään tulen juttuun eri-ikäisten kanssa. On myös joitain suunnilleen tuonikäisiä miespuolisia kavereita. Katson ihmisten kohdalla yhteensopivuutta muuten, en pelkkää ikää. -ap
Jos katsot ihmisten kohdalla yhteensopivuutta, miksi rajaat naisten iän 16-22 vuoteen eli mahdollisimman lähelle "sakkolihaa" kuin vain on sallittua?
Ikähaarukka on suuntaa antava. Ja tuo siis koskee fyysistä viehättävyyttä. Se on preferenssini. Sen lisäksi katson myös muuta henkistä yhteensopivuutta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miten toimit jos haluat mennä 16 -vuotiaan deittisi kanssa ravintolaan?
Eikö 16-vuotias muka saa mennä ravintolaan? :D -ap
Mie taas deittailen 50-80 vuotiaita . Parhaassa iässä .
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et siis keskustele sen 16-vuotiaankaan kanssa mistään. Ok. Ei kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 18v koskeminen ei ole kosheria - enkä ymmärrä mitä yhteistä sinulla on edes 20 -vuotiaan kanssa, joka on juuri muuttanut/muuttamassa pois lapsuudenkodista. Minulla oli 43 vuotiaana suhde 23 vuotiaan yliopisto-opiskelijan kanssa, joten ikäerosta on kokemusta.
En ole juutalainen, joten minua ei kiinnosta, mikä sinusta on kosheria ja mikä ei. Sitä paitsi juutalaisten pyhässä kirjassa Talmudissa hyväksytään lapsiin sekaantuminen, joten sanavalintasi on poikkeuksellisen sopimaton tässä yhteydessä. :D Ihan triviana vain. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään mistään, koska aivokapasiteettisi riittää juuri ja juuri sen 16-vuotiaan juttuihin.
Äärimmäisen oikein ja luonnollista.
Asiasta aiheutuvan persekivun määrä on suhteessa nautintoon kun +25v. rummot kilahtelee vasemmalla ja oikealla.
En ajatellut pappana teinejä deittaillakaan... Ja pyrin kyllä asettumaan lopullisesti aloilleni pikkuhiljaa. -ap