Deittailen vain 16-22-v naisia. Kysyttävää? M35
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Hauska provo. Taas on ap kaikessa viisaudessaan tullut tänne naisten kiusattavaksi.
Ette sitten vieläkään pysty päättelemään, että kuka kiusaa ja ketä? Nyt tunneäly sivuun ja tippaleipä käyttöön, kyllä se sieltä sitten aukeaa vähän hitaammallekin nisäkkäälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko älyltäsi 16-vuotiaan tasolla? Tai no, ei tarvitsekaan vastata. Olet sinä.
Olen väitellyt yliopistotutkija. En sanoisi olevani tyhmä. Ihmisen älykkyys on pitkälti yksilöllistä eikä iän määrittelemää. Nautin toki älykkäiden naisten seurasta. -ap
Toki olet. Minäkin olen Egyptin hallitsija Kleopatra.
Vain otettu lääke auttaa. Et ole.
Kyllä olen. Totta on. Ihan niin kuin ap:n aloituskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska provo. Taas on ap kaikessa viisaudessaan tullut tänne naisten kiusattavaksi.
Ette sitten vieläkään pysty päättelemään, että kuka kiusaa ja ketä? Nyt tunneäly sivuun ja tippaleipä käyttöön, kyllä se sieltä sitten aukeaa vähän hitaammallekin nisäkkäälle.
Et osaa edes vastata meidän kysymyksiin.
Ap:n kehonkoostumus yhtä suuret osat luuta ja nahkaa? Naama etäännyttävä? Haju paha, eltaantunut ja vahainen iho? Antaa kelarahat nuorille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko älyltäsi 16-vuotiaan tasolla? Tai no, ei tarvitsekaan vastata. Olet sinä.
Olen väitellyt yliopistotutkija. En sanoisi olevani tyhmä. Ihmisen älykkyys on pitkälti yksilöllistä eikä iän määrittelemää. Nautin toki älykkäiden naisten seurasta. -ap
Salli mun nauraa, älykkäiden naisten seurasta ja puhut 16 vuotiaita... Ja vielä naisista.
Mutta joo, jos on heikko tasoinen mies, joutuu tyytymään reilusti nuorempiin. Kukaan aikuinen, oman arvonsa tunteva, kun ei koska pashaan.
Ja joo, minä ole seurannut 18.v, 32.v miehen kanssa. Nykypäivänä säälin miestä. Oman ikäistä ei varmasti olisi saanut. Aivan lapanen koko ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa, älykkäiden naisten seurasta ja puhut 16 vuotiaita... Ja vielä naisista.
Mutta joo, jos on heikko tasoinen mies, joutuu tyytymään reilusti nuorempiin. Kukaan aikuinen, oman arvonsa tunteva, kun ei koska pashaan.
Ja joo, minä ole seurannut 18.v, 32.v miehen kanssa. Nykypäivänä säälin miestä. Oman ikäistä ei varmasti olisi saanut. Aivan lapanen koko ukko.
Hyi itse en olisi ikinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän "hän" ole älykkäiden naisten seurassa, vaan teidän ääliöiden, jotka olette täällä edelleen ihan tosissanne viestittelemässä, vaikka kerroin jo aikaa sitten aloitukseni olevan täyttä trollausta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntui kun noiden isät sai selville?
Varmaan tuntui leuassa pitemmänkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olet. Minäkin olen Egyptin hallitsija Kleopatra.
Et voi olla. Minä olen.
Pystytkö sinä runkata kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen oikein ja luonnollista.
Asiasta aiheutuvan persekivun määrä on suhteessa nautintoon kun +25v. rummot kilahtelee vasemmalla ja oikealla.
Aika isot luulot itsestäsi.
Ei naisia kiinnosta tuollainen randomurpo.
Luokitteletko itsesi pedofiiliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen oikein ja luonnollista.
Asiasta aiheutuvan persekivun määrä on suhteessa nautintoon kun +25v. rummot kilahtelee vasemmalla ja oikealla.
Aika isot luulot itsestäsi.
Ei naisia kiinnosta tuollainen randomurpo.
Minkä hän tietäisi jos olisi naisia tavannut esim. viimeisen 10 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on katkeraa puhetta palstavalaalta.
Valaat ei kävele, sillä niillä ei ole käsiä tai jalkoja, eivätkä ne osaa kirjoitaa netissä. Niillä on pyrstö ja evät, ei ulkoisia korvia, ne hengittää päälaella olevasta sieraimesta ja ne elää vedessä. Jos sä sekoitat valaan ihmiseen, sä olet joko sokea, idiootti tai psykoosissa. Mikä niistä sä olet?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu pelata itsensä ulos deittimarkkinoilta ja pikkuhiljaa koko yhteiskunnasta?
Eiköhän tuo ole tapahtunut jo vuosikymmen sitten.
Eikö sinusta tunnu oudolta, että kumppani näyttää kasvoista aivan lapselta eikä osaa vielä tehdä normaaleja aikuisten asioita? Onko sinusta kiva harjoitella aikuisuutta uudestaan vuodesta toiseen? Eikö se vieläkään suju siis?
Saatika luonne! Tämä on ehkä vielä pahempi. Taidot kehittyy.