Deittailen vain 16-22-v naisia. Kysyttävää? M35
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Alle 18v koskeminen ei ole kosheria - enkä ymmärrä mitä yhteistä sinulla on edes 20 -vuotiaan kanssa, joka on juuri muuttanut/muuttamassa pois lapsuudenkodista. Minulla oli 43 vuotiaana suhde 23 vuotiaan yliopisto-opiskelijan kanssa, joten ikäerosta on kokemusta.
Lisäyksenä. Sinulla on siis itselläsi ollut suuremman ikäeron suhde kuin minulla, mutta sitten kritisoit minua kaksikymppisen tapailusta. Häh? -ap
Vastaileeko aloittaja itselleen, vai onko täällä oikeasti niin typeriä naisia, että ovat uskoneet aloituksen olevan totta :D
Vierailija kirjoitti:
Vastaileeko aloittaja itselleen, vai onko täällä oikeasti niin typeriä naisia, että ovat uskoneet aloituksen olevan totta :D
Naiset tietävät, että kaltaisiani miehiä oikeasti on, ja joitakin se ärsyttää. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 18v koskeminen ei ole kosheria - enkä ymmärrä mitä yhteistä sinulla on edes 20 -vuotiaan kanssa, joka on juuri muuttanut/muuttamassa pois lapsuudenkodista. Minulla oli 43 vuotiaana suhde 23 vuotiaan yliopisto-opiskelijan kanssa, joten ikäerosta on kokemusta.
En ole juutalainen, joten minua ei kiinnosta, mikä sinusta on kosheria ja mikä ei. Sitä paitsi juutalaisten pyhässä kirjassa Talmudissa hyväksytään lapsiin sekaantuminen, joten sanavalintasi on poikkeuksellisen sopimaton tässä yhteydessä. :D Ihan triviana vain. -ap
On kuitenkin kiinnostanut tietää just lapsiin sekaantumisesta. Jep, pedari.
Vierailija kirjoitti:
Vastailin aluksi itselleni nostaakseni ketjua, mutta sen jälkeen monet alkoivat ottamaan tosissaan. Ihmettelen, että tähän lähdettiin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juutalainen, joten minua ei kiinnosta, mikä sinusta on kosheria ja mikä ei. Sitä paitsi juutalaisten pyhässä kirjassa Talmudissa hyväksytään lapsiin sekaantuminen, joten sanavalintasi on poikkeuksellisen sopimaton tässä yhteydessä. :D Ihan triviana vain. -ap
Eli lapsiin sekaantuminen kiinnostaa laajemminkin, kun olet tällaiseen asiaan perehtynyt. Taidatkin olla juuri tämän asian "tohtorismiehiä". Pitäisiköhän nettivinkata poliisille? Tietokoneeltasi taitaa löytyä heitä kiinnostavaa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin kiinnostanut tietää just lapsiin sekaantumisesta. Jep, pedari.
Henkilökohtaisesti, pedarit kuuluisi viedä saunan taakse. Mutta tämä taisikin olla projisointia omalta osaltasi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastailin aluksi itselleni nostaakseni ketjua, mutta sen jälkeen monet alkoivat ottamaan tosissaan. Ihmettelen, että tähän lähdettiin. -ap
Tämä on trolli eikä alkuperäinen ap eli minä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis oikeasti olen trollaava nainen, joka tykkää ärsyttää typeryksiä. Yleensä myös palstan inkkelit jatkavat näitä trollausketjujani, kun kyllästyn itse. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsiin sekaantuminen kiinnostaa laajemminkin, kun olet tällaiseen asiaan perehtynyt. Taidatkin olla juuri tämän asian "tohtorismiehiä". Pitäisiköhän nettivinkata poliisille? Tietokoneeltasi taitaa löytyä heitä kiinnostavaa materiaalia.
Projisointia? -ap
Okei lopetan kirjoittelun tähän, kun lapselliset ihmiset alkoivat trollaamaan, mm. esittämään minua. Heipä hei. -ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin kaluttu aihe, että uskon ap:n olevan täällä muiden inkkelien kera fantasioimassa? Ei taida montaakaan naisen kommenttia olla, ellei noita "kieli poskessa" laitettujja oteta huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Okei lopetan kirjoittelun tähän, kun lapselliset ihmiset alkoivat trollaamaan, mm. esittämään minua. Heipä hei. -ap
Eikö huomiohååraus tuottanut toivottua lopputulosta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko älyltäsi 16-vuotiaan tasolla? Tai no, ei tarvitsekaan vastata. Olet sinä.
Kylläpä on katkeraa puhetta palstavalaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin kaluttu aihe, että uskon ap:n olevan täällä muiden inkkelien kera fantasioimassa? Ei taida montaakaan naisen kommenttia olla, ellei noita "kieli poskessa" laitettujja oteta huomioon.
Ylipainoiset rum mot närkästymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko älyltäsi 16-vuotiaan tasolla? Tai no, ei tarvitsekaan vastata. Olet sinä.
Kylläpä on katkeraa puhetta palstavalaalta.
Projisoit palstavalasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoiset rum mot närkästymässä.
Aloittaja alkoi vastailemaan todellisena itsenään, eikä mielikuvitusminänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa sinulle on tehty kun olet noin vinoutunut?
Mitä teet kun sinusta tulee niin vanha ettei tyttöjä enää kiinnosta? Harva haluaa isän tai isoisän ikäisen puolison.
No jokaisella ihmisellä on toki traumansa. Ei tosin ole mitään vinoutunutta pitää nuorista biologisesti kukkeimmillaan olevista aikuisista naisista. Päinvastoin, mitään luonnollisempaa ei olekaan. Voin tosin heittää tähän, että oli yksi huono parisuhdekokemus itseäni hieman vanhemman naisen kanssa, jonka biologinen kello tikitti yliajalla ja osittain tämän seurauksena tämä kohteli minua erittäin huonosti. Olen osin tämänkin takia halunnut välttää vanhempia naisia, joiden ikääntyminen saattaa aiheuttaa neurooseja ja stressiä. Nuoremmat naiset ovat huolettomampia, ja tämä sopii minulle hyvin. -ap
Te ette vaan osaa tehdä täällä provoja älykkäästi. Todella tylsää ja kulunutta.
16-vuotias nainen ei ole nainen vaan tyttö. Paljonko joudut maksamaan hänelle seksistä?