Nuoret naiset haluavat vanhemman miehen
Jännästi vanhempi mies vetoaa nuoriin naisiin, jopa kolmenkymmenen vuoden ikäero on merkityksetön:
https://anna.fi/ihmiset/suhteet/johannan-ja-ramin-tarina
https://www.iltalehti.fi/suhteet/c40e0f9c-4a76-4c6e-9e26-62c4ad8864ab
Kommentit (41)
Niin, siksi sinä, ap, olet poloinen vanhapoika.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies kelpaa seksiin. Ei kelpaa parisuhteeseen.
Se ei pysty edes siihen. Luulee kyllä pystyvänsä. Luulee myös pystyvänsä uida juhannuksena ja jää vain pinnalle...
Vierailija kirjoitti:
Niin, siksi sinä, ap, olet poloinen vanhapoika.
Taitaa luonnon valinta ja ikiaikainen totuus sattua.
Itse olen 35-vuotias mies ja reippaasti nuorempia naisia on aina löytynyt. Parhaillani tapailen 18-vuotiasta nuorta naista. Suurin osa miehistä toki tuskin pystyy samaan. Olen komea ja ikäistäni reippaasti nuoremman näköinen.
Vanha tuppikulli ja valtava kaljamaha ovat himoittu combo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan luonto on asian tarkoittanutkin. Ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies <3
Eläinmaailmassa se vanha ja vahva hoitaa hommat,ajaa heikot huitsin Nevadaan ja astuu naaraat.
Vanha uros kuolee yksin, kun elinvoimainen nuorempi vahvoilla voimillaan voittaa!
Se velaton omakotitalo ja katumaasturi on lyömätön combo
Vierailija kirjoitti:
Se velaton omakotitalo ja katumaasturi on lyömätön combo
En halua kumpaakaan.
N23
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve ap:lla on todistella, että nuoret naiset haluavat vanhemman miehen?
Jollei ap itse saa nuorempaa naista, se ei muutu vaikka kuinka palstalla muuta väittäisi ja vaikka kuinka todisteita uutisista linkkaisi.
Elä ap omaa elämääsi, muidenkaan elämää et voi elää.
Taidat viettää paljon aikaa täällä?
No en nyt sinäänsä yhtään ihmettele. Oman ikäiset miehet tuntuu olevan henkiseltä tasolta ihan lapsia iästä riippumatta. Vanhemman miehen kanssa on pienempi todennäköisyys siihen että päätyy mieslapsen äidiksi.
Näin on aina ollut. Kerro jotakin uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vanha tuppikulli ja valtava kaljamaha ovat himoittu combo
Nuori tuppikulli ja valtava kaljamaha ovat todellinen combo, himoitse sellaista sitten... Kyseessä on kansanterveydellinen ongelma. https://www.duodecimlehti.fi/duo95335?origin=serp_auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan luonto on asian tarkoittanutkin. Ihana nuori nainen ja kokenut itsevarma herrasmies <3
Eläinmaailmassa se vanha ja vahva hoitaa hommat,ajaa heikot huitsin Nevadaan ja astuu naaraat.
Vanha uros kuolee yksin, kun elinvoimainen nuorempi vahvoilla voimillaan voittaa!
Tuossa syrjäytysvaiheessa nuori on jo vanha. Kaikki eivät selviä siihen asti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet etsivät omaishoitajaa.
Ei naisista ole siihen. Jättävät heti tilaisuuden tullen. Parempi vain nauttia elämästä nuoremman naisen kanssa niin kauan kuin onnea kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei ap itse saa nuorempaa naista, se ei muutu vaikka kuinka palstalla muuta väittäisi ja vaikka kuinka todisteita uutisista linkkaisi.
Taidat viettää paljon aikaa täällä?
Niin. Haluatko sanoa jotain tai kysyä jotain siitä?
Jos kaikki naiset haluaisivat huomattavasti vanhemman naisen niin miksi tällaisia pareja näkee kuitenkin todella harvoi? Ja silloinkin jos näkee niin se vanhempi mies ei yleensä ole äidin peräkammarissa asuva, kaljamahainen, elämäntapatyötön Reiska 55-v....
Tässä tutkimuksiin (Tilastokeskus, Väestöliitto ym.) perustuva selkeä yhteenveto:
📊 Ikäerot suomalaisissa parisuhteissa
🔹 1. Suurin osa on lähes samanikäisiä
Noin 6070 % pareista on melkein samanikäisiä
(ikäero yleensä alle 3 vuotta)
👉 Tämä on selvästi yleisin tilanne Suomessa.
🔹 2. Mies vanhempi (yleisin epäsymmetrinen malli)
Noin 2030 % suhteista
Keskimääräinen ikäero: 24 vuotta miehen hyväksi
👉 Tämä on perinteisin malli.
🔹 3. Nainen vanhempi
Noin 1020 % suhteista
Yleensä pienempi ikäero kuin toisin päin
👉 Yleistynyt viime vuosikymmeninä, mutta edelleen harvinaisempi.
1520 vuoden erot ovat jo hyvin harvinaisia (vain muutama prosentti tai alle)
Ja jotkut nuoret miehet haluavat vanhemman naisen. Poikkeuksia ovat. Suurin osa haluaa oman ikäisensä.