Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra otti vastaan 800 euron samppanjapullon, ministeriohjeen mukaan ministerit ei saa ottaa yli 200 euron lahjoja

Vierailija
19.03.2026 |

HS: "Purra otti vastaan satojen eurojen samppanjapullon ministeriohjeen kiellosta huolimatta"

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin,  että   persulehti  Iltapaska ei  ole vielä julkaissut juttua  tästä...

Sun persujoukkio kattaa koko kentän.

Vierailija
62/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dom Pérignon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pullossa hintalappu? Itse en tajuaisi, että ois noinkin kallis. Ajattelisin, että varmaan perus samppanjan hinta.

Vierailija
64/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku pullo oli jo avattu!

Vierailija
65/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menis tuollaiseen persukapakkaan edes ilmaisen juoman voimalla. Hyi hele! Riikan tasoinen mesta.

Ravintolan toiminnan arvot on selvästi nikkaroinut joku elämän kouluttama yksilö. Ihku-luokkaa! 

Lanamäki sopii Persuille kuin nyrkki silmään. Täyttä vilunkia jo 50 vuotta.

Vierailija
66/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata Purraa enkä hänen puoluettaan, mutta ihmettelen silti, että jos seurueelleni tuodaan pöytään pyytämättä avattu shampanjapullo, niin pitäisikö minun suoralta kädeltä tietää sen hinta tai tarkistaa se jostain. 

Vierailija
67/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan tuo olevinaan vähän paremman Ranskan alueen kuohuviini on arvoltaan 30-40 euroa, maksimissaan 50 euroa.....

Siinä maksaa merkki ja etiketti.

Aivan kuten kosmetiikassakin. L'oreal ja Lancome on sama merkki mutta toista myydään halvemmissa pakkauksissa marketeissa.

Vierailija
68/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ihmettelen suuresti jos minulle tuodaan pyytämättä ja hakematta hopeatarjottimella jokin valtion työpaikka. Melko epäilyttävää.

Vierailija
69/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pullossa hintalappu? Itse en tajuaisi, että ois noinkin kallis. Ajattelisin, että varmaan perus samppanjan hinta.

Joo, olisin itsekin vastaavassa tilanteessa kuvitellut, että pullon hinta on korkeintaan reilun satasen. Kyyäsymyksessä ei edes ollut erityisen tunnettu merkki, jonka nimi olisi esim. minulle sanonut yhtään mitään.

Vierailija
70/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt sikakallista skumppaa. Menkää töihin. MENKÄÄ TÖIHIN. Riikkuli.

Vierailija
71/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on umpipihi ja ahne. Sen takia pystyy nauttimaan kun kaikki leikkaukset kohdistuu köyhiin. 

800 euron shampanja virtaa ja köyhät sinnittelee. . . maailman onnellsimmassa maassa.

Onnellinen maa -- mutta keille?

Vierailija
72/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka  on  uhriutunut  sadoissa  lehtijutuissa  äitinsä  kuolemasta  ja keskenmenoistaan.

Oli  varmaan  ilo  ryystää  800  euron  samppanjaa  kun  on saksinut köyhiltä,  työttömiltä   ja sairailta kaiken.

Lopeta noi hölmöt jutut. Ei kukaan jaksa sua

Vierailija
73/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka  on  uhriutunut  sadoissa  lehtijutuissa  äitinsä  kuolemasta  ja keskenmenoistaan.

Oli  varmaan  ilo  ryystää  800  euron  samppanjaa  kun  on saksinut köyhiltä,  työttömiltä   ja sairailta kaiken.

Lopeta noi hölmöt jutut. Ei kukaan jaksa sua

Tosiasiat on  aina  persujen  mielestä  hölmöjä.  Persuvalheet  on   oikeita  juttuja  heidän mielestään.

Vierailija
74/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kippis  ja kulaus!

Hilipati hippan pippan! Röyh! Hik! - riikka

Vierailija
75/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ihmettelen suuresti jos minulle tuodaan pyytämättä ja hakematta hopeatarjottimella jokin valtion työpaikka. Melko epäilyttävää.

Valtiovarainministerin työpaikan saa ihan vaan sillä, kun tyydyttää suomensisulaisten... tarpeita. Vaikka ei sitten muuta työhistoriaa olisikaan. Maailman onnellisin maa ja sitä rataa!

Vierailija
76/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan tuo olevinaan vähän paremman Ranskan alueen kuohuviini on arvoltaan 30-40 euroa, maksimissaan 50 euroa.....

Siinä maksaa merkki ja etiketti.

Aivan kuten kosmetiikassakin. L'oreal ja Lancome on sama merkki mutta toista myydään halvemmissa pakkauksissa marketeissa.

Tai niin kuin persu on kokoomuslainen mutta vaan halvemmassa pakkauksessa.

Vierailija
77/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata Purraa enkä hänen puoluettaan, mutta ihmettelen silti, että jos seurueelleni tuodaan pöytään pyytämättä avattu shampanjapullo, niin pitäisikö minun suoralta kädeltä tietää sen hinta tai tarkistaa se jostain. 

Hälylyskellojen pitäisi ainakin soida, miksi ministerille tuodaan veloituksetta sampanjaa.

Vierailija
78/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista touhua. Veronmaksajille luvattiin euron bensaa, mutta persuministeri saikin 800 euron sampanjaa.

Näin se perussuomalainen takki kääntyy.

Vierailija
79/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtiovarainministerin työpaikan saa ihan vaan sillä, kun tyydyttää suomensisulaisten... tarpeita. Vaikka ei sitten muuta työhistoriaa olisikaan. Maailman onnellisin maa ja sitä rataa!

EK halusi ps:n hallitukseen tehdäkseen tarpeelliset rakennemuutokset, joihin vihervasemmisto ei olisi kyennyt eli laittamaan pieni- ja keskituloiset kärsimään ja rahahanat auki eliitille. 

Vierailija
80/88 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku pullo oli jo avattu!

Eikä sitä ojennettu Purralle, vaan se tuotiin koko seurueelle AVATTUNA JA LASIEN KERA!  Lehti vääristelee maalittaessaan Purraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi