Purra otti vastaan 800 euron samppanjapullon, ministeriohjeen mukaan ministerit ei saa ottaa yli 200 euron lahjoja
HS: "Purra otti vastaan satojen eurojen samppanjapullon ministeriohjeen kiellosta huolimatta"
Kommentit (88)
Oliko pullossa hintalappu? Itse en tajuaisi, että ois noinkin kallis. Ajattelisin, että varmaan perus samppanjan hinta.
Vierailija kirjoitti:
En menis tuollaiseen persukapakkaan edes ilmaisen juoman voimalla. Hyi hele! Riikan tasoinen mesta.
Ravintolan toiminnan arvot on selvästi nikkaroinut joku elämän kouluttama yksilö. Ihku-luokkaa!
Lanamäki sopii Persuille kuin nyrkki silmään. Täyttä vilunkia jo 50 vuotta.
En kannata Purraa enkä hänen puoluettaan, mutta ihmettelen silti, että jos seurueelleni tuodaan pöytään pyytämättä avattu shampanjapullo, niin pitäisikö minun suoralta kädeltä tietää sen hinta tai tarkistaa se jostain.
Oikeastihan tuo olevinaan vähän paremman Ranskan alueen kuohuviini on arvoltaan 30-40 euroa, maksimissaan 50 euroa.....
Siinä maksaa merkki ja etiketti.
Aivan kuten kosmetiikassakin. L'oreal ja Lancome on sama merkki mutta toista myydään halvemmissa pakkauksissa marketeissa.
Sama. Ihmettelen suuresti jos minulle tuodaan pyytämättä ja hakematta hopeatarjottimella jokin valtion työpaikka. Melko epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Oliko pullossa hintalappu? Itse en tajuaisi, että ois noinkin kallis. Ajattelisin, että varmaan perus samppanjan hinta.
Joo, olisin itsekin vastaavassa tilanteessa kuvitellut, että pullon hinta on korkeintaan reilun satasen. Kyyäsymyksessä ei edes ollut erityisen tunnettu merkki, jonka nimi olisi esim. minulle sanonut yhtään mitään.
Minä juon nyt sikakallista skumppaa. Menkää töihin. MENKÄÄ TÖIHIN. Riikkuli.
Vierailija kirjoitti:
Se on umpipihi ja ahne. Sen takia pystyy nauttimaan kun kaikki leikkaukset kohdistuu köyhiin.
800 euron shampanja virtaa ja köyhät sinnittelee. . . maailman onnellsimmassa maassa.
Onnellinen maa -- mutta keille?
Vierailija kirjoitti:
Riikka on uhriutunut sadoissa lehtijutuissa äitinsä kuolemasta ja keskenmenoistaan.
Oli varmaan ilo ryystää 800 euron samppanjaa kun on saksinut köyhiltä, työttömiltä ja sairailta kaiken.
Lopeta noi hölmöt jutut. Ei kukaan jaksa sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on uhriutunut sadoissa lehtijutuissa äitinsä kuolemasta ja keskenmenoistaan.
Oli varmaan ilo ryystää 800 euron samppanjaa kun on saksinut köyhiltä, työttömiltä ja sairailta kaiken.
Lopeta noi hölmöt jutut. Ei kukaan jaksa sua
Tosiasiat on aina persujen mielestä hölmöjä. Persuvalheet on oikeita juttuja heidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Kippis ja kulaus!
Hilipati hippan pippan! Röyh! Hik! - riikka
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ihmettelen suuresti jos minulle tuodaan pyytämättä ja hakematta hopeatarjottimella jokin valtion työpaikka. Melko epäilyttävää.
Valtiovarainministerin työpaikan saa ihan vaan sillä, kun tyydyttää suomensisulaisten... tarpeita. Vaikka ei sitten muuta työhistoriaa olisikaan. Maailman onnellisin maa ja sitä rataa!
Vierailija kirjoitti:
Oikeastihan tuo olevinaan vähän paremman Ranskan alueen kuohuviini on arvoltaan 30-40 euroa, maksimissaan 50 euroa.....
Siinä maksaa merkki ja etiketti.
Aivan kuten kosmetiikassakin. L'oreal ja Lancome on sama merkki mutta toista myydään halvemmissa pakkauksissa marketeissa.
Tai niin kuin persu on kokoomuslainen mutta vaan halvemmassa pakkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
En kannata Purraa enkä hänen puoluettaan, mutta ihmettelen silti, että jos seurueelleni tuodaan pöytään pyytämättä avattu shampanjapullo, niin pitäisikö minun suoralta kädeltä tietää sen hinta tai tarkistaa se jostain.
Hälylyskellojen pitäisi ainakin soida, miksi ministerille tuodaan veloituksetta sampanjaa.
Melkoista touhua. Veronmaksajille luvattiin euron bensaa, mutta persuministeri saikin 800 euron sampanjaa.
Näin se perussuomalainen takki kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtiovarainministerin työpaikan saa ihan vaan sillä, kun tyydyttää suomensisulaisten... tarpeita. Vaikka ei sitten muuta työhistoriaa olisikaan. Maailman onnellisin maa ja sitä rataa!
EK halusi ps:n hallitukseen tehdäkseen tarpeelliset rakennemuutokset, joihin vihervasemmisto ei olisi kyennyt eli laittamaan pieni- ja keskituloiset kärsimään ja rahahanat auki eliitille.
Vierailija kirjoitti:
Mutku pullo oli jo avattu!
Eikä sitä ojennettu Purralle, vaan se tuotiin koko seurueelle AVATTUNA JA LASIEN KERA! Lehti vääristelee maalittaessaan Purraa.
Sun persujoukkio kattaa koko kentän.