Keikkaliput ovat kallistuneet kymmenessä vuodessa jopa 50 prosenttia
Mutta onneksi raha on vain rahaa hei! Tänä kesänä taas bajamajajonoon jalat nilkkoja myöten mudassa kuuntelemaan uutta tajunnanräjäyttävää hittimusiikkia! Etta, Costi, Behm, Viivi, Ani, Ibe, Kube, Ares, Bess, Cledos...
Kommentit (31)
Muutama harva festari on vielä kohdesuunnattu. Kannattaa suunnata sellaiselle jos on ns. alan ammattilainen.
Muistaako joku 70- luvun? Pääsikö Hurriganesin keikalle tosiaan 5 markalla?
Ennen ostettiin artistien levyjä. Nyt se tulo on loppu ja jostain pitää saada voita leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ennen ostettiin artistien levyjä. Nyt se tulo on loppu ja jostain pitää saada voita leivän päälle.
Eiköhän se voi mene Sanomalle..
Se on helppoa kun omistaa levy-yhtiön, radiot ja festarit..
Ulkomailla keikoilla on halvempaa. Mekin kannamme joka kesä rahamme muihin maihin.
Jep, aurinkoloma ja bändejä on hyvä yhdistelmä
Joo. Esim rockfestiä ei tänä vuonna järjestetä mm yleisö kadon takia
Ja kaikki sellaisissa kinkereissä on muutoinkin törkykallista. Ruoka, juomat jne ja päälle vielä pitäisi joku majoitus hommata, joka tietty ennestään kalliita hintoja nostaa noiden festareiden vuoksi. Olin juuri eräällä keikalla, kalliin lipun lisäksi 2 PIENTÄ lonkeroa maksoi yhteensä 25 :D Selvinpäin ainakin tuli oltua.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki sellaisissa kinkereissä on muutoinkin törkykallista. Ruoka, juomat jne ja päälle vielä pitäisi joku majoitus hommata, joka tietty ennestään kalliita hintoja nostaa noiden festareiden vuoksi. Olin juuri eräällä keikalla, kalliin lipun lisäksi 2 PIENTÄ lonkeroa maksoi yhteensä 25 :D Selvinpäin ainakin tuli oltua.
Suomen alkoholiverotus >3
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi hinnat ovat kyllä ihan sekoja. Mieti, että, jos sinä ja esim seuralaisesi olisitte halunneet molemmat juoda 2 pientä tölkkiä lonkeroa, yht 4 siis niin hinta 4 pienestä lonkerosta olisi ollut jum*auta 50 euroa!
Onneksi on sen verran marginaalinen musiikkimaku ettei noissa satasia maksavissa festareissa ole mulle mitään. Pienet keikat muutenkin parempia.