Suomalainen syö 7 kiloa suklaata vuodessa, kiinalainen 200 grammaa
Kommentit (94)
Laskujeni mukaan syön suklaata 30 - 40 kiloa vuodessa. Olen hoikka.
Monta aihetta lihavuuteen / nälkään liittyen. Liittyisikö siihen, että pösilöitä aivopestään pikku hiljaa tulevaan Eurooppaa koskevaan nälänhätään. Yksi täysin vaiettu aihe Iranin sodan seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin!
Ootko luonnostaan vai liikutko paljon ja muu ruokavalio kevyt?
Onkohan Kiinassa edes suklaata. Lepakoita ja koiria vaan kiduttavat riisin kyytipojaksi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kiinassa edes suklaata. Lepakoita ja koiria vaan kiduttavat riisin kyytipojaksi.
Ja millä tavoin se on sian syömistä pahempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin!
Ootko luonnostaan vai liikutko paljon ja muu ruokavalio kevyt?
Suklaa on lähes ainoa herkku, jota syön. Muuten en syö isoja annoksia. Luonnostaan ollut aina laiha. Hyötyliikuntaa tulee paljon ja oon levoton liehuja. Oikeastaan paino nousee parhaiten voimaharjoittelulla. Pitäis vähentää sukkelin syöntiä, mut kun se on niin hyvää...jostain syystä kehoni laittaa rasvan kiertoon. Nainen olen, btw.
Vierailija kirjoitti:
Siis hyi hlvetti mitä sikoja! Minä en ole varmaan elämäni aikana syönyt yli 5kg suklaata, ja olen kuitenkin 54v.
Mitäs sitten, ei paljoa kiinnosta sinun syömiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kiinassa on paljon todella köyhiä ihmisiä, joilla on vaikeuksia saada ruokaa riittävästi edes hengissä pysymiseen. Sinäkö sinä ihailet?
Kiina on kehittyneempi maa kuin Suomi. Kiinassa ei jonoteta hävikkiruokakasseja.
🤣
Ei ole ihan hirveän yllättävää, ettei maissa, joissa kesäisin on joka päivä yli 30 astetta lämmintä, juuri suklaata myydä ja syödä. Syyn voitte miettiä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä tavoin se on sian syömistä pahempaa?
Ai koirien kiduttaminen? Kerro, oletko oikeasti t y h m ä vai esitätkö vain? - eri
Vierailija kirjoitti:
Jos tuon 7kg jakaa vaikka viikkotasolle niin eihän se ole paljon mitään. Vajaa levy, tai pari-kolme isoa suklaapatukkaa.
Minusta se on paljon, koska monet eivät syö yhtään. Meillä ehkä miehen kanssa menee yhteensä vuodessa joku pari kolme kiloa, äitini ja miehensä eivät edes tarjotessa ota kylässä. Muutenkin mielestäni vanhempieni ikäluokassa eli 1940 - 50-luvulla syntyneissä on paljon niitä, jotka eivät syö ikinä karkkia tai suklaata. Herkutella voi niin monella muullakin makealla leivonnaisilla ja moni kuten minä ja mieheni herkuttelee suolaisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihan hirveän yllättävää, ettei maissa, joissa kesäisin on joka päivä yli 30 astetta lämmintä, juuri suklaata myydä ja syödä. Syyn voitte miettiä ihan itse.
Ei kyllä Aasiassa johdu kuumuudesta vaan siitä ettei kuulu heidän ruokavalioonsa. Eihän siellä liiemmin syödä maitotuotteitakaan. Pitkä kuuma kesä se on usein Saksassakin ja suklaata syödään silti enemmän kuin Suomessa.
Just mietin että ostan huomenna pitkästä aikaa suklaata ja pidän oikein herkuttelupäivän 😋🍫🍩🍪🍨🍰🧁