Suomalainen syö 7 kiloa suklaata vuodessa, kiinalainen 200 grammaa
Kommentit (90)
Syön ehkä 10 konvehtia jouluisin ja siinä se. Juuston määrää en uskalla arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Onneks en asu kiinassa
Olisit ainakin 10kg laihempi jo asuisit!
Siis hyi hlvetti mitä sikoja! Minä en ole varmaan elämäni aikana syönyt yli 5kg suklaata, ja olen kuitenkin 54v.
Kiinassa syödään koiria ja kissoja.
Syön mieluummin suklaata.
Älä viitsi jauhaa täällä jatkuvasti lihavuudesta noilla aloituksilla, ei se kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi jauhaa täällä jatkuvasti lihavuudesta noilla aloituksilla, ei se kiinnosta.
Totuus sattuu, äkkiä pää takaisin pensaaseen
Niin. Kiinassa on paljon todella köyhiä ihmisiä, joilla on vaikeuksia saada ruokaa riittävästi edes hengissä pysymiseen. Sinäkö sinä ihailet?
Onko tuollainen tilasto oikeasti olemassa? Olisiko lähdettä antaa?
7 kg on nimittäin todella paljon, kun ottaa huomioon, että monet eivät syö juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomessa syödään sikaa 🤢🤢🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kiinassa on paljon todella köyhiä ihmisiä, joilla on vaikeuksia saada ruokaa riittävästi edes hengissä pysymiseen. Sinäkö sinä ihailet?
Kiina on kehittyneempi maa kuin Suomi. Kiinassa ei jonoteta hävikkiruokakasseja.
Vierailija kirjoitti:
7 kg on nimittäin todella paljon, kun ottaa huomioon, että monet eivät syö juuri yhtään.
Jotkut ei syö ollenkaan, mutta jotkut kehopositiiviset syö 400 grammaa joka päivä, tuo 7kg on keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja poroa.
Vierailija kirjoitti:
Huh onneksi ei olla kiinassa
Mut ajatteleppa et Kiinassa se Maraboun suklaapatukka tai levy on halvempi kuin Suomessa. Olen sitä itse laskeskellut paikan päällä. KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. Viedä se Ruotsista Kiinaan ja se on halvempaa siellä!
aika heikkoa edgyilyä yritä nyt edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja poroa.
Ja pyydetään Nahkiaisia jotka hakataan hengiltä ja syödään suu messingillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön moninkertaisesti tuon määrän varmaan, en ole ikinä päätäni vaivannut paljonko sitä menee, tai kuinka monta rekallista oon ehtinyt elämässäni syödä.
Koko ikäni oon ollut hoikka, ei vaivaa diabetes eikä kai oikein mikään - 61v eikä mitään lääkityksiä (paitsi toi suklaa ;-)).
Kiinalainen tuottaa suuren osan maailman krääsästä ja tuhoaa maapalloa.
Huh onneksi ei olla kiinassa