Voimakas ns. metsästysvietti naisella
Mulla on parikymppisestä asti ollut voimakas kilpailuvietti ja siinä samalla tietyllä tavalla aina haku päällä, vaikka olen ollut parisuhteessa. Esimerkiksi aina johonkin tilaan tullessa listaan aina automaattisesti ne miehet, joiden kanssa haluaisin seksiä.
Olen elämässä menestynyt akateeminen, ansuntolainansa maksanut ja perheellinen, mutta tuo saalistusvietti on ja pysyy. Samoin pysyy viehtymykseni nopeisiin autoihin ja kokemus liikenteestä kilpailuna.
Parisuhdetta en etsi ja sellainen minulla jo onkin. Kellään samanlaista?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi tullessaan johonkin tilaan edes listata miehiä joiden kanssa haluaa seksiä? Erittäin harva mies näyttää Chris Hemsworthilta tai on edes suht hyvännäköinen eikä random miehen luonteesta ja käytöstavoista sekä naisiin suhtautumisesta (onko seksisti vaiko sovinisti, silloin ei valita jatkoon) voi tietää mitään, ellei heitä entuudestaan tunne.
Tästä päättelen, että aloitus on miehen (tai harvinaisemmassa tapauksessa naisen joka on omaksunut miesten hyväksymän roolin, jossa nainen käyttäytyy seksissä kuin mies eikä vaadi paljoa vastineeksi kunhan saa olla miesten haluttu ja valittu).
En ole ap mutta minusta hyvännäköisiä miehiä on paljon kaikkialla. Töissäkin on monta kenen kanssa voisin sekstailla.
Oletko pettänyt, ap?
Koitko empatiaa pettämääsi miestä kohtaan?
Nuo pari lisäkysymysvastausta tarvitsen, ennenkuin diagnoosisi on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voi tullessaan johonkin tilaan edes listata miehiä joiden kanssa haluaa seksiä? Erittäin harva mies näyttää Chris Hemsworthilta tai on edes suht hyvännäköinen eikä random miehen luonteesta ja käytöstavoista sekä naisiin suhtautumisesta (onko seksisti vaiko sovinisti, silloin ei valita jatkoon) voi tietää mitään, ellei heitä entuudestaan tunne.
Tästä päättelen, että aloitus on miehen (tai harvinaisemmassa tapauksessa naisen joka on omaksunut miesten hyväksymän roolin, jossa nainen käyttäytyy seksissä kuin mies eikä vaadi paljoa vastineeksi kunhan saa olla miesten haluttu ja valittu).
En ole ap mutta minusta hyvännäköisiä miehiä on paljon kaikkialla. Töissäkin on monta kenen kanssa voisin sekstailla.
Sama! Töissä, kun on jokin isompi kokous, on samassa kokoushuoneessa helposti viisikin sopivaa partneria. Parisuhdetta en silti heidän kanssaan haluaisi, ainoastaan koeajaa heidät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko pettänyt, ap?
Minun mieheni on pettänyt minua ja sen jälkeen olen pettänyt miestäni.
P.s. Naurattaa tuo tarvitsen..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pettänyt, ap?
Ap
Diagnoosisi on juostenkusija.
Parisuhteesi on puolittainen katastrofi, jossa molemmat pettää.
Tarkastelet miehet, joiden kanssa haluaisit seksiä, muttet kuitenkaan harrasta.
Et aja oikeasti kilpaa vaan ajat liikenteessä omasta mielestäsi kilpaa.
Menestys on maksettu asuntolaina eikä saavutukset.
Onko sulla edes sitä nopeaa autoa.
Onko kaikki tekemisesi samanlaista juostenkustua puoliksi tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset ihmiset on mikä tässä maailmassa on vialla, tosi huonot vibat tulee. Vaarannat muut vaan oman nautintosi takia.
Eli suomalainen nainen on terve ainoastaan silloin, kun hän on masentunut, häpeää itseään ja menee piiloon?
ApEi ole mikään sukupuolikysymys tämä, kuvailemasi ei olisi ok vaikka olisit mies. Et voi aina vetää naiskorttia kun joku moittii sinua ja uhriutua sen perusteella. Minusta tämä vaikuttaa todella seksistiselle ja "en ole kuin muut tytöt" tapaiselta. Ehkä oletkin niin epävarma sukupuolestasi, että yrität parhaasi mukaan olla sellainen kuin kuvittelet, että miehen pitäisi olla.
En minä ole mikään uhri, ennemminkin selviytyjä.
Tarkoitan tätä jatkuvaa seksin nälkää - naisella ei saisi sellaista olla. Itsellä se ollut 2-kymppisestä lähtien kova. Masentunut ja syrjään vetäytyvä nainen on normaali.
Ap
Sä olet mies, ei kysymystäkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko pettänyt, ap?
Ap
Diagnoosisi on juostenkusija.
Parisuhteesi on puolittainen katastrofi, jossa molemmat pettää.
Tarkastelet miehet, joiden kanssa haluaisit seksiä, muttet kuitenkaan harrasta.
Et aja oikeasti kilpaa vaan ajat liikenteessä omasta mielestäsi kilpaa.
Menestys on maksettu asuntolaina eikä saavutukset.
Onko sulla edes sitä nopeaa autoa.
Onko kaikki tekemisesi samanlaista juostenkustua puoliksi tekemistä.
Oletpas huono kirjoittaja. Lisäksi mikään sekavassa tuotoksessasi ei pidä paikkaansa.
Sinusta ei koskaan tullut onnellista. Olen surullinen puolestasi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaiset ihmiset on mikä tässä maailmassa on vialla, tosi huonot vibat tulee. Vaarannat muut vaan oman nautintosi takia.
Eli suomalainen nainen on terve ainoastaan silloin, kun hän on masentunut, häpeää itseään ja menee piiloon?
ApEi ole mikään sukupuolikysymys tämä, kuvailemasi ei olisi ok vaikka olisit mies. Et voi aina vetää naiskorttia kun joku moittii sinua ja uhriutua sen perusteella. Minusta tämä vaikuttaa todella seksistiselle ja "en ole kuin muut tytöt" tapaiselta. Ehkä oletkin niin epävarma sukupuolestasi, että yrität parhaasi mukaan olla sellainen kuin kuvittelet, että miehen pitäisi olla.
Tarkoitan tätä jatkuvaa seksin nälkää - naisella ei saisi sellaista olla. Itsellä se ollut 2-kymppisestä lähtien kova. Masentunut ja syrjään vetäytyvä nainen on normaali.
ApSä olet mies, ei kysymystäkään enää.
Minä ajattelen seksiä 90% valveillaoloajasta ja olen nainen. Usein kyllä seksiä tulee harrastettua unissakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pääkoppa toimi kutakuinkin noin, kun olin 20 -vuotias. Enää ei. Korvien välistähän tuo lopulta kuitenkin on lähtöisin eikä jalkojen.
Ok. Mulla oli välissä rauhallisempi vaihe, kun keskityin lapsiin. Nyt olen jälleen oma itseni.
ApMitä se rauhallisempi vaihe siis käytännössä tarkoitti? Että et kiilaillut ja ajanut puskurissa kiinni etkä pettänyt? Vai oliko tuo miesten listaaminen päässä vain ajatusleikki, josta ei ikinä seuraa mitään konkreettista? Jos näin, niin mitä se rauhoittuminen tai omana itsenäsi oleminen sitten tarkoittaa?
Ajoin minä kovaa ja voitin, mutta en lapset kyydissä. Olin kotiäiti.
Joskus listaamista on seurannut toimintaa, joskus ei. Joillakin vain on tällainen libido ja leikkisyys kaikessa olemisessa. Jos en olisi flirtti, olisin masentunut. Eli minun kannattaa pysyä minuna.
ApSorry mutta olen sanonut sataan kertaan, että täällä ei osata tehdä provoja. Kuvailemasi kaltainen henkilö ei ole kotiäitityyppiä ja muutenkin kuulostat mieheltä. Hiukan tarkkuutta jatkossa. Huijaamiseen tarvitaan päätä, nyt ei ole päätä, eikä häntää.
En ole mies, enkä ole koskaan halunnut olla mies.
AP
Sun kromosomit voi silti olla XY ja kova testosteronin tuotanto.
Olet sitten mies tai nainen. Testosteronia sulla on.
Olen itse tosi ja hoikka ja kaunis, huomannut koko elämåni ajan ettå tuollaisia ap:n kaltaisia akkoja riittää.
Jos oisit kaunis kuten minä ei sulla tarvis olla mitään saalistusviettiä kato kun meillä kauniilla muut ovat aina kiinnostuneet meistä vaikka olenkin hyvin naisellinen enkä hyökkäävä kuten ap enkö tollanen tyrkky oudon tumteeton ihminen kuten ap.
Olemalla ihan normaalisti kaikki ovat minusta aina kiinnostuneet,olen vain valinnut normaalielämän ja olemisen. Silti elämäni on ollut ollut jännittävää,varmaan just tämän minun ulkonäön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama! Töissä, kun on jokin isompi kokous, on samassa kokoushuoneessa helposti viisikin sopivaa partneria. Parisuhdetta en silti heidän kanssaan haluaisi, ainoastaan koeajaa heidät.
Ap
Voi luoja tuota ap, ei taida kaikki muumit olla laaksossa, täyttä hölynpölyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSä olet mies, ei kysymystäkään enää.
Minä ajattelen seksiä 90% valveillaoloajasta ja olen nainen. Usein kyllä seksiä tulee harrastettua unissakin.
Ap
Niin kuin sanoin, testosteronia. Eikös transmiehet raportoi tämän tapaista muutosta hormoneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pääkoppa toimi kutakuinkin noin, kun olin 20 -vuotias. Enää ei. Korvien välistähän tuo lopulta kuitenkin on lähtöisin eikä jalkojen.
Ok. Mulla oli välissä rauhallisempi vaihe, kun keskityin lapsiin. Nyt olen jälleen oma itseni.
ApMitä se rauhallisempi vaihe siis käytännössä tarkoitti? Että et kiilaillut ja ajanut puskurissa kiinni etkä pettänyt? Vai oliko tuo miesten listaaminen päässä vain ajatusleikki, josta ei ikinä seuraa mitään konkreettista? Jos näin, niin mitä se rauhoittuminen tai omana itsenäsi oleminen sitten tarkoittaa?
Ajoin minä kovaa ja voitin, mutta en lapset kyydissä. Olin kotiäiti.
Joskus listaamista on seurannut toimintaa, joskus ei. Joillakin vain on tällainen libido ja leikkisyys kaikessa olemisessa. Jos en olisi flirtti, olisin masentunut. Eli minun kannattaa pysyä minuna.
ApSorry mutta olen sanonut sataan kertaan, että täällä ei osata tehdä provoja. Kuvailemasi kaltainen henkilö ei ole kotiäitityyppiä ja muutenkin kuulostat mieheltä. Hiukan tarkkuutta jatkossa. Huijaamiseen tarvitaan päätä, nyt ei ole päätä, eikä häntää.
En ole mies, enkä ole koskaan halunnut olla mies.
AP
Sun kromosomit voi silti olla XY ja kova testosteronin tuotanto.
Olet sitten mies tai nainen. Testosteronia sulla on.
Olkoon vain, ei ole minulta pois - päinvastoin. Olen tumma ja tulinen, hyvin naisellinen ja HYVIN seksuaalinen nainen (näin ovat useat miehet todenneet).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli millä perusteella häölynpölyä? Mikä lause ei mielestäsi pidä paikkaansa!
Ap
Tekoälyllä kirjoitettua paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tosi ja hoikka ja kaunis, huomannut koko elämåni ajan ettå tuollaisia ap:n kaltaisia akkoja riittää.
Jos oisit kaunis kuten minä ei sulla tarvis olla mitään saalistusviettiä kato kun meillä kauniilla muut ovat aina kiinnostuneet meistä vaikka olenkin hyvin naisellinen enkä hyökkäävä kuten ap enkö tollanen tyrkky oudon tumteeton ihminen kuten ap.
Olemalla ihan normaalisti kaikki ovat minusta aina kiinnostuneet,olen vain valinnut normaalielämän ja olemisen. Silti elämäni on ollut ollut jännittävää,varmaan just tämän minun ulkonäön vuoksi.
Sinullakin on oikeus olla juuri sellainen kuin olet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli millä perusteella häölynpölyä? Mikä lause ei mielestäsi pidä paikkaansa!
Ap
Laita se korkki jo kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tekoälyllä kirjoitettua paskaa.
Jotkut osaavat kirjoittaa itsekin. Ehkä sinun vaikea tuolla ulosannilla ymmärtää.
Ap
Väitän, että Suomessa naisten masennus johtuu oman itsensä l. omaan persoonaansa kuuluvien ominaisuuksien kiertämisestä.
Hävetään ja mietitään, että mitä muut nyt mahtaakaan ajatella, jos annan palaa ja uskallan olla MINÄ.
Ap