Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille jotka olette ihastuneet henkilöön ja olette epävarmoja

Vierailija
18.03.2026 |

Niin meitäkin on jotka vaan huvikseen leikkii. Olen naimisissa, ei mitään aietta erota kumppanista mutta tykkään leikkiä.

Näen sen itse piristävänä flirttinä enkä erityisemmin ajattele mitä se toinen tuntee. Aikuinen on vastuussa itsestään. Mitään lupauksia en tee enkä johda ketään harhaan, mutta ymmärrän peliteoriaa ja tiedän miten kiinnostus herätetään ja pidetään elossa. Hän on hyvännäköinen, hauska ja älykäs, mutta ei parempi kuin kumppanini. Kiinnostus on tiettyyn asteeseen asti aitoa mutta se ei tule koskaan johtamaan pidemmälle.

Jos olet ihastunut johonkuhun eikä asia etene mihinkään, harkitse tätä. Nauti tilanteesta tai siirrä huomiosi muualle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naimisissa ja olen ihastunut avioliiton aikana kahteen työkaveriini. Ihastukset olivat yksipuolisia joten mitään ei tapahtunut enkä olisi mitään tehnytkään vaikka ihastuksen kohde olisi jotain ehdottanut tehtävän. Kerroin molemmista ihastuksista aviopuolisolleni kuten hänkin on kertonut omista ihastuksistaan minulle. Ihastus on kiva arkea piristävä tunne. Se on siis TUNNE ja tunteita tulee ja menee. Tunne ei tarkoita että pitäisi TEHDÄ jotain. 

Vierailija
2/3 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen naimisissa ja olen ihastunut avioliiton aikana kahteen työkaveriini. Ihastukset olivat yksipuolisia joten mitään ei tapahtunut enkä olisi mitään tehnytkään vaikka ihastuksen kohde olisi jotain ehdottanut tehtävän. Kerroin molemmista ihastuksista aviopuolisolleni kuten hänkin on kertonut omista ihastuksistaan minulle. Ihastus on kiva arkea piristävä tunne. Se on siis TUNNE ja tunteita tulee ja menee. Tunne ei tarkoita että pitäisi TEHDÄ jotain. 

Mun mielestä ihastukset avuoliiton aikana pidetään visusti omana tietona. Miksi ne pitää jakaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ihastunut salaa haluaakin roikkua välitilassa koska ihastuksen kohde on saavuttamaton joko tasoltaan tai muuten. Ei haluta rikkoa illuusiota vaihtoehtoisesta tulevaisuudesta. Ja samalla kärsivät yksin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi