Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraan sivusta pettämistä, pitäisikö mies antaa ilmi?

Vierailija
05.05.2007 |

Kyse on miehestä, jolla on perhettä. Lapsi alle 4v ja toinen tulossa.

Kun järjellä ajattelen, asia ei kuulu minulle. Mutta jos ajattelen itseäni vastaavanlaisessa tilanteessa, että minua petettäisiin, haluaisin ehdottomasti tietää.

Mitä te olette mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä, niin se yleensä menee.

Vierailija
2/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua vihoja niskaasi niin lähetä vaikka nimetön kirje vaimolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joku keino millä saat asian vaimon tietoon, niin ettet itse sitä joudu sanomaan.

Vierailija
4/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on about 23 v, eli ei varmasti osaa ajatella asioita kovin pitkälle, eikä varsinkaan lasten kannalta.

AP

Vierailija
5/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kehut sille miehelle, kuinka taitava vaimonsa oli toisen miehen kanssa =)

Vierailija
6/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen sua ennen"

Eli, niin kävi minullekkin että viimeisenä sain tietää että miheni oli jakanu kikkeliään jo parin vuoden ajan eri naisille. Enkä edes pidä itseäni sinisilmäisenä. Satuin vaan olemaan raskaana ja imetin, niin ei tullu itse paljoa lähdettyä kotoa.... No, pointtini oli se, että kun sitten jälkeenpäin sain tietää että suurin osa tuttavistani, jopa anoppi (jonka kanssa ihan hyvissä väleissä) olivat tienneet näistä vieraissa juoksemisista, en ole sitä pystynyt heille anteeksi antamaan!

Olisin ollut todella kiitollinen jos joku olisi arvostanut minua sen verran että olisi kertonut jos kerran varmasti asian tiesi. On todella loukkaavaa esittää tietämätöntä tässä asiassa.

Vierailija
7/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulet olevasi?

Muiden asioista pitää pitää nokkansa erossa!

Vierailija
8/8 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vakuutan että en olisi takuulla ampunut viestintuojaa. Se pettävä mieshän oli ihan typerä kun toimi noin, menetti minut tekojensa takia - lopullisesti. Kellekään muulle en ollut edes vihainen, en edes sille naiselle kun valehteli hänellekin niin pitkään.

Ja tosiaan kaikki tiesi ennen minua. Jos oisin tienny aiemmin olisi elämä ollut mulle paljon parempaa jo aiemmin, silloin kun en ymmärtänyt mikä oli vialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi