Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googletin ex-poikakaverini teinivuosilta

Vierailija
11.05.2007 |

ja sieltähän sen kuva esiin tupsahti. Voi että kun taas alkoi perhoset kiertää mahassa, olin niin kauhean rakastunut silloin 16-vuotiaana :)

Löysin hänen nykyisen asuinpaikkansa ja työpaikkansa, voin siis alkaa stalkkaamaan. No ei vaan, koittakaapa löydättekö googlella, mitä exät tai vanhat kaverit nykyään hommailee.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta löydätte tuttujanne? Siis ymmärrän jos etsii Susan Kuronen, niin tulee taatusti sata ja tuhat vastausta. Jos on vaan tavallinen Maija Meikäläinen, eli täys nobody, niin ei oo ikinä ollu mitään tietoa.

Vierailija
2/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melko harvinainen etu- ja sukunimi -yhdistelmä. Esim. Virtasia, suomen yleisintä sukunimeä, on vain noin 25 000 ja suomalaisia kuitenkin viisi miljoonaa. Se on kyllä totta, että jotain tiettyä Jukka Korhosta on vaikea etsiä googlesta. Mutta hyvin monella on sellainen nimi, että tulosmäärä ihan nopeasti selattava.

Vierailija:

Googlesta löydätte tuttujanne? Siis ymmärrän jos etsii Susan Kuronen, niin tulee taatusti sata ja tuhat vastausta. Jos on vaan tavallinen Maija Meikäläinen, eli täys nobody, niin ei oo ikinä ollu mitään tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukkaan ei ole niistä samannimisistä mun ex-kulta.

Vierailija
4/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exillä (3 poikakaveria, kaikki aika pitkiä suhteita) menee kaikilla oikein kivasti ja kaikki pärjäävät elämässään oikein hyvin. Olen iloinen, että ovat menestyneet opinnoissa, työelämässä ja parisuhde- ja perhe-elämässä myös, ainakin siltä näin ulkopuolisesta vaikuttaa.

Vierailija
5/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kokeilin yks päivä ja oli aika yllätys siellä. Minua on haukuttu suomi24 kaupunki keskustelupalstalla oikein urakalla =(

ei ollut kiva löydös

saakohan sitä sieltä mitenkään pois?

Vierailija
6/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ollaan oltu puhelinyhteydessä muutenkin, mut oli jännä nähdä hänen kasvot. Hymyilytti, ei muuta.

Magee kroppa kyl edelleen, nam.

Vierailija
7/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin, kun se asuu nykyään samassa kaupungissa kuin minä. En ole kyllä törmännyt häneen missään, tai tunnistaisinko enää edes...

Vierailija
8/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt tyyppiä varmaan lähes 15 vuoteen. Silloin kaveri oli innostunut ainoastaan lätkästä, jätti lukion kesken ja meni kauppikseen. Ajattelin että nyt se on ihan luuseri, mutta mitä vielä...

juuri nimitetty account manageriksi =0 Tosin ulkonäkö ei ole enää sama: siloin oli jumalainen kroppa, nyt näyttää pöhöttyneeltä ja ei-niin-hyvännköiseltä (oma nykyinen mieheni on komeampi)

Vierailija
9/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin Saksassa.

Vierailija
10/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa outoa juoruilua.. Ja vielä vertaa omaan mieheen.. *reps*

Vierailija
11/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika hyvältä vaikutti työpaikkakin. Avovaimokin sillä on, noh, onhan mullakin mies ja lapsi :)

Mitäs muiden entisille kuuluu?

Vierailija
12/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun kadulla tuli vastaan kerran vanha koulukaveri ja alkoi kysellä hevosista. Sanoin, että ei mulla mitään hevosia ole ja meni vähän noloksi ja lähti. Mietin pitkään mistä ihmeestä oli ne hevoset repinyt kunnes kerran googletin omalla nimelläni ja ensimmäisenä tuli täysin saman nimisen kuin minä jotkut hevostallisivut.

Vierailija
13/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi myöhempi poikakaveri näkyy olevan proffana aineessa, josta hän siihen aikaan eniten tykkäsi.

Vierailija
14/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että asuu kanssani samassa kaupungissa, mutta en halua sen tarkemmin tietää, missä. Muuten olisi aina sellainen paniikkiolo, kun sielläpäin kaupunkia liikkuisi. :D

Vierailija
15/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi oli itseään täynnä oleva k-pää. Teki sellaisen tempun kaveriporukassaan että kaikki hylkäsivät hänet sen jälkeen eikä kukaan siitä porukasta ole enää tekemisissä tämän tyypin kanssa: eli iski kaverin tyttöystävän. Pitkä juttu- ei siitä sen enempää, mutta siis sellainen juttu jota ei kaveriporukassa unohdeta, kaverien tyttöystävät on big no no... tämä tapahtui siis minun jälkeeni.

Vierailija
16/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansainvälistä mainetta niittänyt fyysikko. Luuleekohan vanhat tutut mua tiedenaiseksi...

Vierailija
17/17 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tyyppi oli itseään täynnä oleva k-pää. Teki sellaisen tempun kaveriporukassaan että kaikki hylkäsivät hänet sen jälkeen eikä kukaan siitä porukasta ole enää tekemisissä tämän tyypin kanssa: eli iski kaverin tyttöystävän. Pitkä juttu- ei siitä sen enempää, mutta siis sellainen juttu jota ei kaveriporukassa unohdeta, kaverien tyttöystävät on big no no... tämä tapahtui siis minun jälkeeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän