Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta kaikki duunarit määräaikaisia tai keikkailijoita - kukaan ei saa esim. asuntolainaa- hyvä että luottokorttiakaan irtoaa.

Vierailija
18.03.2026 |

Sekö on sitten hyvä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaaki perustaa oma yritys/tehä omalla toiminimellä hommia

Isoilla yrityksillä ei ole yrittäjän riskiä kun se kaadetaan alempien niskaan. Sekö on hyvä? Entäs kun 50 vuotiaana väistämättä työtehoisi laskee niin sitten oot kortistossa odottamassa eläkeikää, jos eläkkeitä edes maksetaan. Te nuoret ootte kuolemattomia ajatustenne kanssa.

Vierailija
22/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin elää siis kädestä suuhun ja rikkaat kerää tuotot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan tietä huutelevat ovat kohta samalla tiellä. Suomi oli luotettava ja säntillinen

Vierailija
24/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää vaan Kokoomusta, niin saatte tätä lisää. Heitä ei kiinnosta kuin oman ja tukijoiden sijoitussalkun lihottaminen.

Eikö sulla oo sijotussalkkua, ja eikö sen kasvaminen kiinnosta?

Vierailija
25/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että nuoret on ahdistuneita kun maailma on mitä . Ennen oli varmaa että saa työpaikan , pystyi köyhempikin ostamaan asunnon , vaatimattoman sellaisen ja huomisesta oli jotain takeita . Olen vanha ja todella ahdistunut elämästä mitä se on nyt . En ole aikonut elää enää kauaa kun en jaksa.

Aika paljon vähemmän syytä nuorilla on ahdistua kokemastaan ku rintamamiehet 1939-1945

Vierailija
26/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko työikäni tehnyt määräaikaista. Joskus muinoin haikailin vakityön perään, mutta nyt jo vuosia olen ollut tyytyväinen tähän tilanteeseen ja jonkinlaiseen vapauteen. Olen hyvä työntekijä ja haluttu. Jos työnantaja tai joku muu asia työpaikalla mättää, olen määräaikaisuuden jälkeen vapaa valitsemaan toisen työpaikan. Myös vaihtelu pitää virkeänä ja työmotivaation yllä. Työpaikkojen vaihtelu myös kasvattaa monipuolista osaamista, josta hyötyy myös työnantajat. Vakityö toki tuo elämään vakautta ja myös muita etuja, mutta näinkin pystyy elämään. 

Vierailija
27/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi että Kokoomuksen tavoitteena on kavereiden sijoitussalkkujen kasvattaminen (tämän palstan lainaus ei toimi 😡)

Hyvä vasemmistolainen kirjoittaja, sellainen triviaali fakta sinulle että kun niiden kokoomuslaisten tovereiden sijoitussalkut kasvavat ja heidän yrityksensä porskuttavat, niin se tietää veroja todella paljon yhteiseen pottiin. Joka eurosta nimittäin maksetaan veroja.

Joten kannusta mieluummin kuin kadehdi, silloin ainakin näytät sen että ymmärrät maailmanmenosta jotain. Vasemmistolaisten itkumantran toistelu ei anna kenestäkään kovin älykästä kuvaa, mutta se ei ehkä ole tavoitteenasikaan.

Haukut muita mutta et tunnu itse ymmärtävän yhtään mitään. Valumateoria on todettu jo vuosikymmeniä sitten huuhaaksi, siihen ei usko edes rikkaat itse, kunhan oikeuttavat omat veronkevennykset sillä. 

Itse olen yrittäjä ja sijoittaja. Voin paljastaa sen verran, että hallituksen antamat veronkevennykset menevät ulkomaisiin rahastoihin ja osakkeisiin, ei ne Suomen kansantalouteen palaa. Enkä ole ainoa jolla tilanne on tämä. 

Eli mitä jos vaikka perehtyisit miten verosuunnittelu ja sijoittaminen toimii ja sitten voimme jatkaa keskustelua. 

Vierailija
28/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman rikas rahastava globaali eliitti (mm. WEF eliitti) on ajanut tätä eri maihin.

Köyhdyttämisen agenda, great reset, "et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana".

Ja mitää kapinaa eliittiä vastaan ei ole alkanut vieläkään.

Onko sinusta siis nykyiset perskokkarit rikasta rahastavaa eliittiä?👀

Vierailija
29/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman rikas rahastava globaali eliitti (mm. WEF eliitti) on ajanut tätä eri maihin.

Köyhdyttämisen agenda, great reset, "et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana".

Onko sinusta siis nykyiset perskokkarit rikasta rahastavaa eliittiä?👀

He luulevat olevansa, vaikka oikeasti rikkaat maailmalla nauraisivat heille jos tietäisivät heidän olemassa olosta. Saavat olla täällä periferiassa kukkona tunkiolla. 

Vierailija
30/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole alkanut kapina kun me riitelemme sivuseikoista eli kulttuurisodista. Sannan aamiaiskohu tai jauhojengi (jota ei ollut olemassa) tai muut vastaavat, sekä oikealla että vasemmalla.

Vierailija
31/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin on yleistä myös se että yritykseen mennää töihin omalla toiminimellä eli työntekijä tekee yrityksessä töitä yrittäjänä.

Onko? Enpä ole kuullut. Mistä alasta puhut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi