Kohta kaikki duunarit määräaikaisia tai keikkailijoita - kukaan ei saa esim. asuntolainaa- hyvä että luottokorttiakaan irtoaa.
Kommentit (50)
Perikuntien asuntoja ei saa myytyä.
Itse en jaksa enää siivota vuokra-asuntoa. Olen siivonnut viimeksi joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä hallitus halusi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja jos saakin asuntolainan, niin on pärstäkerroin potkujen jälkeen oikein kunnon kusessa.
Pistän sen potkujen antajan maksamaan joka vtun sentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman rikas rahastava globaali eliitti (mm. WEF eliitti) on ajanut tätä eri maihin.
Köyhdyttämisen agenda, great reset, "et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana".
Ja mitää kapinaa eliittiä vastaan ei ole alkanut vieläkään.
Onko sinusta siis nykyiset perskokkarit rikasta rahastavaa eliittiä?👀
He luulevat olevansa, vaikka oikeasti rikkaat maailmalla nauraisivat heille jos tietäisivät heidän olemassa olosta. Saavat olla täällä periferiassa kukkona tunkiolla.
Öööh, nimenomaan näin. Ei jotain fucking öljysheikkiä oikein osamaksu-teslalla ajava asuntolainainen kokoomuksen kansanedustaja vakuuta. Mutta Kelan päivärahalla elävää on kiva potkia päähän ja syyllistää valtion velasta.
Sulla ei omaa asuntolainaa oo ku asut hyyryläisenä
Suomessa on ollut kummallinen tapa laittaa kaikki rahat seiniin.
Toimeentulotuessa lainat ei ole menoja.
Vierailija kirjoitti:
Maailman rikas rahastava globaali eliitti (mm. WEF eliitti) on ajanut tätä eri maihin.
Köyhdyttämisen agenda, great reset, "et omista mitään ja olet onnellinen eliitin orjana".
Ja mitää kapinaa eliittiä vastaan ei ole alkanut vieläkään.
Ja mitää kapinaa eliittiä vastaan ei ole alkanut vieläkään."
Niin kun köyhien pitää pyydellä anteeksi olemassaoloaan ja hiilijalanjälkeään samalla kun eliitti lentelee yksityiskoneillansa, omistaa useita lemmikkejä, useita koteja, on liuta lapsia ja kokoelma autoja ja luxustuotteita.
Meillä muilla ei saa olla mitään ja jostain syystä v aspuolueet laulavat samaa laulua. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten määräaikainen työ liittyy kodin siivoamiseen?
Tätähän me Persuja tai Kokoomusta äänestäneet Duunarit haluttiinkin?
Ensikerralla saa vähän miettiäkin ketä äänestää. Jooko?