Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko siihen että jokainen nainen voi saada unelmiensa miehen?

Vierailija
17.03.2026 |

Top 3 kuuluvan miehen, jonka kaikki haluavat.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen enää unelmoi miehistä? Eiköhän tuollainen jäänyt silloin kun Disneyprinsessasadutkin. 

Mies otetaan, jos se tuo elämään riittävästi hyvää. 

Tämä. Nykynainen unelmoi omasta urasta ja laadukkaasta elämästä. Mies ei välttämättä sellaiseen kuulu ollenkaan. 

Joihinkin naisiin tuo pätee mutta ei kaikkiin.

Ei pidä yleistää. Itse olen mies ja haluan nauttia mun makuun olevasta laadukkaasta elämästä.joka ei ole varmasti laadukasta valtaosan mielestä mutta sillä mitä mieltä muut on  ei ole mulle merkitystä mutta kuitenkin mun elämään ei nainen kuulu.

Vierailija
42/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sellaista miestä/naista ei ole, jonka kaikki haluaisivat. Ei edes top3:sessa. 

2. jokainen nainen/mies voi teoriassa löytää unelmiensa miehen/naisen

3. aina ei nainen/mies ole oikeassa tunteidensa tai ajatustensa suuhteen siinä mikä heille on paras mies/nainen (ja sitten petytään)

4. (kohtaan 2) vaikka teoriassa voi löytää, niin käytännössä ei läheskään aina, koska kohta 3 tai muut elämän rajaamat syyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat suhteet, miesten ja naisten, ovat tyytymistä. Otettiin se joka saatiin, ei välttämättä sitä, joka haluttiin. 

Vierailija
44/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat suhteet, miesten ja naisten, ovat tyytymistä. Otettiin se joka saatiin, ei välttämättä sitä, joka haluttiin. 

En ole tällaista havainnut. Kyllä nuoruudessa kun pariuduttiin, niin se oli yleensä aika molemminpuoleista se hekumoiminen. Ja aikuisena vielä enemmän, kukaan ei meidän piireissä ole enää nelikymppisenä tyytynyt. 

Vierailija
45/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jos enimmäkseen viettää aikaansa jossain räkälöissä?

Vierailija
46/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan siellä varmaan tulisi mieleen, että tulisipa joku prinsessa pelastamaan. 😂

Normaalit ihmiset ihastuu ja rakastuu, ja sen jälkeen sitäyei enää ketään muuta haluakaan. 

Vierailija
47/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskon asia. Olen nähnyt vuosikymmenten ajan, että eivät todellakaan saa kaikki unelmiensa miestä, jos edes suurin osa.

Vierailija
48/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Ei kaikenmaailman lihaville hoitajille löydy ktm miestä vaikka kuinka toivoisi. Oman unelmiensa miehen ehkä voi saadakin jos haaveena on lihava perus pete pieksämäeltä

Vierailija
49/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali, työssäkäyvä ihminen olen ja tiedän etten jo ulkonäköni takia saisi sellaista kumppania, kuin haluaisin. Toinen tekijä, mies kun olen, on matala status. 

Vierailija
50/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uskon asia. Olen nähnyt vuosikymmenten ajan, että eivät todellakaan saa kaikki unelmiensa miestä, jos edes suurin osa.

Koulutetuissa ja fiksuissa piireissä suurin osa tosiaankin saa sen mieluisimman. Siellä kun ei huonoja vaihtoehtoja edes vastaan tule. Sitten vain odotetaan sitä molemminpuoleista ihastusta, ja sen jälkeen ei enää muuta haluakaan. 

Vierailija
51/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä taas en ole koskaan nähnyt että joku olisi joutunut tyytymään. Jokunen on jäänyt yksin kun sopivaa ei ole löytynyt. 

Vierailija
52/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutetuissa ja fiksuissa piireissä suurin osa tosiaankin saa sen mieluisimman. Siellä kun ei huonoja vaihtoehtoja edes vastaan tule. Sitten vain odotetaan sitä molemminpuoleista ihastusta, ja sen jälkeen ei enää muuta haluakaan. 

Juu ja koulutetut, paremmat ihmiset eivät myöskään koskaan eroa!

Vierailija
53/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä haluavatko kaikki mieheni, mutta minulle hän on top 1. Ei kiinnosta muut. Niin se on aina ollut vakavissa suhteissani. Ei minulla muita ole ollutkaan 

Vierailija
54/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi saada. Ehkä 5% saa, muut tyytyvät siihen mitä käteen jää😳

Vierailija
55/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja koulutetut, paremmat ihmiset eivät myöskään koskaan eroa!

Paljon harvemmin kuin muut, ainakin. Joskus ihmiset toki kasvavat eri suuntiin. 

Vierailija
56/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on top 0,00001%. Onnellinen olen! 

Jonkun toisen mielestä taas sitten ei varmaan yhtään kiinnostava. 

Reiskaa ei lasketa.

Vierailija
57/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista miestä olekaan, jonka kaikki haluavat

Vai niin... mietitäänpä Laatikkoleukaa ja Ralph Fiennesiä. 

Onko Ralph Fiennes jonkun mielestä erityisen hyvännäköinen?

Sinulla on mitä ilmeisemmin mennyt ohitse ketju Ralp Fiennisistä, jossa palstalaiset kuolasivat miestä.

Vierailija
58/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset edes halua mitään miestä

Näin se on onneksi voi valita.

Vierailija
59/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaista miestä olekaan, jonka kaikki haluavat

Vai niin... mietitäänpä Laatikkoleukaa ja Ralph Fiennesiä. 

Onko Ralph Fiennes jonkun mielestä erityisen hyvännäköinen?

Sinulla on mitä ilmeisemmin mennyt ohitse ketju Ralp Fiennisistä, jossa palstalaiset kuolasivat miestä.

Sellaiseen tietysti vastaa sellaiset palstalaiset, jotka häntä kuolaavat. Jos oletat, että he ovat hyväkin otos kaikista naisista, sinulla on jonkinlainen hahmotusharha. 

Sellaiseen vastailevat ainoastaan he, jotka sen tyylisestä pitävät, ja jopa samat useaan kertaan. 

Vierailija
60/60 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen enää unelmoi miehistä? Eiköhän tuollainen jäänyt silloin kun Disneyprinsessasadutkin. 

Mies otetaan, jos se tuo elämään riittävästi hyvää. 

Jaa, kyllä minä ainakin tavoittelen loistokumppania. Mikään 'riittävän hyvä' ei ole vaihtoehto, koska tuo kuulostaa tyytymiseltä.