Te, jotka ostatte tölkkiananasta. Juotteko myös hedelmän mehun vai kaadatteko pois?
Kommentit (14)
Jos on omassa mehussaan, niin juon!
Tuleehan tuo juotua jos ei tarvitse esim. kakun kostukkeeksi.
Kaadan lasiin, ja tarjoilen muikean hymyn kera vaimokkeelle.
Omassa mehussaan ostan ja käyttöön tulee mehu. Sokeriliemessä en osta koskaan, enkä joisi.
Yleensä hieron mehun pyörittävin liikkein kaljuuni. Lisää kuulemma hiusten tuuheutta. Vielä ei vaikutusta huomaa.
En juo, mutta saatan hyödyntää ruoan laitossa tai vaikka kakun kostukkeena.
Luulin että sitä ei saa juoda. Olen salaa maistanut pikkasen ja loput kaaadan viemäriin.
En juo vaan kaadan viemäriin, jostain syystä, vaikka mitään järkevää perustelua sille ei tietysti olekaan esittää.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että sitä ei saa juoda. Olen salaa maistanut pikkasen ja loput kaaadan viemäriin.
Jos se mehu olisi myrkyllistä niin silloin olisi myös se ananas. Elintarvikkeille tarkoitettu pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
miten sää voit sen mehussa lilluneen ananaan syödä, mutta et sitä mehua juoda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten sää voit sen mehussa lilluneen ananaan syödä, mutta et sitä mehua juoda?
Ehkä jäänyt mieleen se, kun niistä tölkeistä varoitellaan. Jos on tölkin avannut eikä käytä kaikkea sisältöä kerralla, loppua ei saisi säilyttää tölkissä, vaan siirtää johonkin muuhun säilytys astiaan. Purkin metallista kait voi erittyä jotain vähemmän terveellisiä ainesosia siihen sisältöön, mutta siis vasta jos avattuna säilyttää siinä tölkissä.
Täälläkin juodaan.