Uskotteko siihen että jokainen nainen voi saada unelmiensa miehen?
Top 3 kuuluvan miehen, jonka kaikki haluavat.
Kommentit (101)
Miksi nainen uneksisi miehestä? On paljon parempia juttuja uneksinnan kohteeksi. Miehistä nähdään painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihmiset alkavat parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa johon ovat ihastuneet ja rakastuneet. Se kehen ihastut tai rakastut ei välttämättä ole sinulle kuitenkaan oikea tai paras vaihtoehto saati mikään unelmien yksilö.
Yksikään mies ei ole mikään vi tun uneksinnan kohde. Ap on infantiili. Munaa palvova pieni h i n t t i.
Vierailija kirjoitti:
Kuka määrittelee top 3 miestä, onko siihen joku kilpailu?
Kaappihomoraati.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat suhteet, miesten ja naisten, ovat tyytymistä. Otettiin se joka saatiin, ei välttämättä sitä, joka haluttiin.
Mitä järkeä tuossa on? Kuka haluaa olla huonossa parisuhteessa jos voi olla yksin ja etsiä kunnollista puolisoa?
Ei voi saada. Mutta ihan hyvän kumppanin voi saada jos tinkii vähän jos kriteerit on liian tiukat ja mahdottomatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uskon asia. Olen nähnyt vuosikymmenten ajan, että eivät todellakaan saa kaikki unelmiensa miestä, jos edes suurin osa.
Koulutetuissa ja fiksuissa piireissä suurin osa tosiaankin saa sen mieluisimman. Siellä kun ei huonoja vaihtoehtoja edes vastaan tule. Sitten vain odotetaan sitä molemminpuoleista ihastusta, ja sen jälkeen ei enää muuta haluakaan.
Ei pidä paikkaansa ettei muuta haluaisi. Luulin myös niin että kun nainen on miehen kanssa jota rakastaa niin ei halua muista miehiä. Mutta palstalla oli pitkä ketju jossa naiset kirjoittivat ja peukuttivat että naiset silti haluavat jatkuvasti vierasta kullia.
Se, että unelmoi jostain ei tarkoita että sitä oikeasti haluaisi. Minä unelmoin monista asioista, mutta suurinta osaa fantasioistani en halua oikeaan elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista miestä olekaan, jonka kaikki haluavat
Vai niin... mietitäänpä Laatikkoleukaa ja Ralph Fiennesiä.
Olen nainen enkä halua Ralphia.
Kaikki naiset ei siis halua samaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
En.
Mieleisiäni kauniita, fiksuja, mukavia, vaaleita, sini- tai vihreäsilmäisiä miehiä on hyvin vähän.
N
Ja nämä ovat sinun unelmamiehiäsi. Jonkun toisen unelmamies voi olla punapää ja toisen tumma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloituksessa niin väitettykään.
Niin. Väitettiin että on 3 miestä, ja että jokainen nainen haluaa jonkin näistä.
Unelma ihmistä ei ole olemassa. Pitää oppia rakastamaan ja välittämään todellisesta oikeasta ihmisestä, ei unelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ihmiset alkavat parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa johon ovat ihastuneet ja rakastuneet. Se kehen ihastut tai rakastut ei välttämättä ole sinulle kuitenkaan oikea tai paras vaihtoehto saati mikään unelmien yksilö.
Yksikään mies ei ole mikään vi tun uneksinnan kohde. Ap on infantiili. Munaa palvova pieni h i n t t i.
Toivottavasti yksikään nainen ei ala parisuhteeseen ellei ole ihastunut ja rakastunut kumppaniinsa.
Hyvän osamäärän olen käynyt läpi. Otanta on ollut laaja mutta silti runsas js monipuolinen. Nam.
N60+
Vierailija kirjoitti:
Hyvän osamäärän olen käynyt läpi. Otanta on ollut laaja mutta silti runsas js monipuolinen. Nam.
N60+
Kyläkyläkyllä.
Olen haarukoinut laajasti.
T. Notkea
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaan malliin kuitenkin on ne yksilöt joita suurin osa himoitsee. Ei sitä Jason Momoaakaan nyt syyttä palstalla heitellä vaikka välillä puoliläpällä meneekin.
Niinhän tyhmemmille naisille on uskoteltu, että heillä on oikeus. . . Miehille taas on sanottu, ettei heillä ole mitään oikeutta edes parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin... mietitäänpä Laatikkoleukaa ja Ralph Fiennesiä.
Onko Ralph Fiennes jonkun mielestä erityisen hyvännäköinen?
63-vuotias kaljuuntunut ukkeli. Jos olisi suomalainen, ja menisi baarissa iskemään naista olematta Ralph Fiennes, käskettäisiin painua helvettiin.
Useimmat naiset eivät halua.
Naiset haluavat olla rauhassa miehiltä.