Millainen polkupyörä 130 kg naiselle?
Kommentit (19)
Voit ratsastaa myös minulla. M. 52
Sinä blokaat verenkiertosi polkupyörän satulalla
Vierailija kirjoitti:
Aino
Ainot on ne sämpyläkengät.
Ei tuollaiselle ylipainolle ole kehitetty polkupyörää. Miten olet päästänyt itsesi tuollaiseen kuntoon?
Saako ex-125kg vastata?
Ostin pari vuotta sitten sähköpyörän, koska meilläpäin on sen verran paljon korkeuseroja, että mun kunto ei riittänyt arkipyöräilyyn, vaan pelkkä 3km kauppareissu ylämäkineen oli liikaa 14km työmatkasta puhumattakaan. Vertailin tarjontaa, ja aika monessa pyörässä tuli painoraja vastaan. Ostin Trekin Powerfly-sähkömaastopyörän, jolla valmistajan mukaan ajajan ja varusteiden maksimipaino oli 136kg, eli mahdollisti esim. pienten ruokaostosten tai työpäivän aikana tarvittavien kamppeiden kuljetuksen mun painollani. Olen ollut siihen tosi tyytyväinen. Sähköavustus helpottaa ajamista just sen verran, että pyörä on todellinen vaihtoehto arjen siirtymiin.
Fatim Diarree tietää. Hänhän sai lahjuksena erikoisvahvistetun sähköpyörän. Lähetä tiedustelu vihreiden puoluetoimistoon.
Vierailija kirjoitti:
Fatim Diarree tietää. Hänhän sai lahjuksena erikoisvahvistetun sähköpyörän. Lähetä tiedustelu vihreiden puoluetoimistoon.
Kuulema akku hyytyi ensimmäiseen ylämäkeen. Huonoa mainosta Helkamalle.
Elämäsi on turha ja arvoton, eikä tänne spämmäily siinä auta.
Mitä sillä pyörällä on tarkoitus tehdä? Aika helppo on tuosta painosta pudottaa 30 kg ihan pyöräilemällä. Jos sitten pitää päästä paikasta toiseen, niin sähköpyörä.
Aino