Onko Suomen Uutiset ollut joskus väärässä?
En ole persu/sinimusta, tadaa. Viimeksikään en äänestänyt persuja.
Mutta joskus palstoilla törmää ajatteluun, että Suomen Uutiset olisi jotenkin epäluotettava lähde.
Mun mielestä kaikki ne skenaariot ovat toteutuneet, joista Suomen Uutisissa on varoitettu. Ehkä välillä on siellä jonkun rikoksentekijän tausta häthätää julistettu ulkolaiseksi, mutta sitten taas siellä on sellaisia uutisointeja, joita valtamedia ei julkaise, vaikka sen uutisen pitäisi ylittää uutiskynnys. Usein niistä on uutisoitu ulkomailla.
Kommentit (24)
En ole itse koskaan edes äänestänyt, mutta olen havainnut että ainoastaan Suomen Uutiset kestävät faktantarkistuksen. Eli he siis puhuvat totta koko ajan.
En muista kertaakaan sen erehtyneen.
No mä en lue mitään uutiskanavia, joten en lue Suomen Uutisiakaan.
Suomen Uutiset kirjoittaa jatkuvasti paskaa eikä ole sitoutunut noudattamaan Julkisen sanan neuvoston (JSN) ohjeita kuten muiden puolueiden puoluelehdet.
Uutiset oikein mutta agenda ei ole oikea 😁
Voi hyvä luoja sentään. Onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät tiedä, että Suomen Uutiset EI OLE MEDIA? Se on mielipidealusta. Yhtä hyvin voisit lukea horoskooppeja!
Vierailija kirjoitti:
En ole itse koskaan edes äänestänyt, mutta olen havainnut että ainoastaan Suomen Uutiset kestävät faktantarkistuksen. Eli he siis puhuvat totta koko ajan.
🤣🤣🤣
Tietysti puoluelehdissä on omat suuntautumisensa, luen Demokraattia ja Kansan Uutisia vaikka ajatusmaailmani on erilainen.
1. Se on pelkkä mielipidelehti
2. Se on väärässä koko ajan
Vierailija kirjoitti:
1. Se on pelkkä mielipidelehti
2. Se on väärässä koko ajan
Ei ole ja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Uutiset kirjoittaa jatkuvasti paskaa eikä ole sitoutunut noudattamaan Julkisen sanan neuvoston (JSN) ohjeita kuten muiden puolueiden puoluelehdet.
Eli eivät ole suostuneet noudattamaan äärivasemmiston käskyjä. Sehän on hyvä tyyli.
Persujen vaalityö jo niin väsynyttä ettei jaksa edes nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli eivät ole suostuneet noudattamaan äärivasemmiston käskyjä. Sehän on hyvä tyyli.
Persujen tyhmyys naurattaa. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Uutiset oikein mutta agenda ei ole oikea 😁
Pitäisi ihailla pedofiliaa ja islamia, jotta agenda olisi hyväksyttävä punamustille suomalaisille.
suomenuutiset on ideologista ja puolueellista persupropagandaa. EIkös persut vihanneet puolueellista mediaa, sitten kuluttavat aikaa tuolla roskamediassa.
Ei näitä pellejä voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Noloa, Matias.
Sais Ukkola antaa jo tukkapöllyt.
Vierailija kirjoitti:
suomenuutiset on ideologista ja puolueellista persupropagandaa. EIkös persut vihanneet puolueellista mediaa, sitten kuluttavat aikaa tuolla roskamediassa.
Ei näitä pellejä voi ymmärtää.
Vasurin peruskaava: Keksi ensin väite persuista joka ei pidä paikkaansa, vetoa sitten siihen ja rakenna paradoksi jota sitten ihmtettelet, mainitse persu.
Mun mielestä Suomen Uutiset on kuin 7Päivää. Harva myöntää lukevansa kun sen myöntäminen olisi noloa, mutta kumpikaan lehti ei juoruissaan usein erehdy.