Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska Kela alkaa jakaa niitä telttoja?

Vierailija
16.03.2026 |

Kun asumistuki loppuu kaikilta. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ruumispussiakaan täällä ilmatteeks köyhä saisi..Jotain rotia pitää olla, ei AINA niitä oikeuksia vaan myös VELVOLLISUUKSIA, mantraavat räätälöidyissä puvuissaan herrat ja rouvat. No, erittäin pian Jeesus Kristus laittaa kaiken ja kaikki jalkansa alle, Amen.

Vierailija
2/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos edes joskus ihmiset yrittäisivät pärjätä itsekseen ilman muidem apua. Mulle on ainakin kotona opetettu että yksin on opittava pärjäämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos edes joskus ihmiset yrittäisivät pärjätä itsekseen ilman muidem apua. Mulle on ainakin kotona opetettu että yksin on opittava pärjäämään. 

Sinä kultalusikka kakara et pärjäisi teltassa yhtäkään yötä Mene pois 

Vierailija
4/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha. Mitäs sitten jos ei yrittämisestä ole puutetta?Kuole pois?

Vierailija
5/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei ole olemassakaan, mitä selität. Ei miljoonarerijätkään ole ilman yhteiskunnan palveluita pärjännyt, miksi sitten kaikista köyhimmiksi alennettujen pitäisi? Pärjääkö Wahloors, ei tunnu pärjäävän vaan hällekin kyllä kelpaa kaikki mikä irtoaa. Petterikin saa oman  veturin, ei tunnu pärjäävän yksin. Suomi myös täynnä PAKANOITA joilta ei Jumalan tarkoittamaa vapaaehtoista, kristillistä almua heruisi enää kenellekään. 

Vierailija
6/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun kuusikymppistä tätiä sanotaan kakaraksi. Mitä telttailuun tulee niin varmaan olen enemmän teltassa nukkunut kuin moni muu. Mutta pärjännyt myös yksin ilman muiden apua. 

Vierailija
7/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään telttoja, spr:n hylkäämä lumppujäte riittää. Ehkä pressun voi saada. 

Vierailija
8/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on NIIN finito pahuudessaan, sydänten kylmyydessä: kirjaimellisesti pakanoiden Finishlandia. Hölmölän väki meni myös tekemään itsestään ensi-iskun kohteen oikein. Herra tulee Pohjolan sivuilta, ehkä koska  Herran omat täytyy tempaista ensimmäisenä Suomesta kun ydinkärjet lentää.

Vierailija
9/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä kun kuusikymppistä tätiä sanotaan kakaraksi. Mitä telttailuun tulee niin varmaan olen enemmän teltassa nukkunut kuin moni muu. Mutta pärjännyt myös yksin ilman muiden apua. 

Anonyymi palsta ääliö ! Mistä helvetistä edes tietää onko tuokaan totta vai oletko Puppa 

Vierailija
10/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut heitetään lumppukasaan ja poltetaan Pressulla viedään palaneet rojut metsään ! 

Vierailija
11/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene töihin ja osta itse telttasi.

ihme loinen, kun telttakin pitäisi saada muiden rahoilla.

Vierailija
12/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko köyhät ryöstää kaupat tyhjiksi?

Vierailija
13/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä mennään töihin, kun koko ajan tulee konkursseja.

Vierailija
14/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä typeriä aloituksia oikein sikiää, suurin osa menee ilmoittaessa poistoon, ja nämä kakarat pysykää poissa täältä, menkää sinne TikTokiin.

Vierailija
15/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela pitäisi lopettaa kokonaan niin hölmöimmätkin tajuaisivat mennä töihin. 

Vierailija
16/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kela pitäisi lopettaa kokonaan niin hölmöimmätkin tajuaisivat mennä töihin. 

Mene itse, olet vain yhteiskunnan elätti sinäkin.

Vierailija
17/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenakin oli vaikea päästä töihin. Saati nyt keski-iässä.

Vierailija
18/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...juoppo isäsi joka halusi vain käyttää kaikki rahansa itse viinaan. Sen takia se sinua patisteli omilleen jotta saisi ryypätä kaikki rahat rauhassa. Ja se näkyy myös kasvatuksessasi.

Vierailija
19/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorenakin oli vaikea päästä töihin. Saati nyt keski-iässä.

Eikä yli 50v työttömällä ole mitään mahdollisuutta päästä oikeisiin töihin pakanamaa Suomessa. Mutta ns.vahva ja välittävä säästää tällä kyllä, ihmisten selkänahasta, palkoista, eläkkeistä yms. ison siivun. Ja ajaa aiemmin hautaan myös koska on paha pakanmaa.

Vierailija
20/29 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei loisille mitään pressuja hankita veronmaksajien rahoilla. nyt loppuu se tuilla elely.