Koska Kela alkaa jakaa niitä telttoja?
Kommentit (29)
Mitäs jos edes joskus ihmiset yrittäisivät pärjätä itsekseen ilman muidem apua. Mulle on ainakin kotona opetettu että yksin on opittava pärjäämään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos edes joskus ihmiset yrittäisivät pärjätä itsekseen ilman muidem apua. Mulle on ainakin kotona opetettu että yksin on opittava pärjäämään.
Sinä kultalusikka kakara et pärjäisi teltassa yhtäkään yötä Mene pois
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Mitäs sitten jos ei yrittämisestä ole puutetta?Kuole pois?
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole olemassakaan, mitä selität. Ei miljoonarerijätkään ole ilman yhteiskunnan palveluita pärjännyt, miksi sitten kaikista köyhimmiksi alennettujen pitäisi? Pärjääkö Wahloors, ei tunnu pärjäävän vaan hällekin kyllä kelpaa kaikki mikä irtoaa. Petterikin saa oman veturin, ei tunnu pärjäävän yksin. Suomi myös täynnä PAKANOITA joilta ei Jumalan tarkoittamaa vapaaehtoista, kristillistä almua heruisi enää kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun kuusikymppistä tätiä sanotaan kakaraksi. Mitä telttailuun tulee niin varmaan olen enemmän teltassa nukkunut kuin moni muu. Mutta pärjännyt myös yksin ilman muiden apua.
Ei mitään telttoja, spr:n hylkäämä lumppujäte riittää. Ehkä pressun voi saada.
Suomi on NIIN finito pahuudessaan, sydänten kylmyydessä: kirjaimellisesti pakanoiden Finishlandia. Hölmölän väki meni myös tekemään itsestään ensi-iskun kohteen oikein. Herra tulee Pohjolan sivuilta, ehkä koska Herran omat täytyy tempaista ensimmäisenä Suomesta kun ydinkärjet lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun kuusikymppistä tätiä sanotaan kakaraksi. Mitä telttailuun tulee niin varmaan olen enemmän teltassa nukkunut kuin moni muu. Mutta pärjännyt myös yksin ilman muiden apua.
Anonyymi palsta ääliö ! Mistä helvetistä edes tietää onko tuokaan totta vai oletko Puppa
Vierailija kirjoitti:
Sut heitetään lumppukasaan ja poltetaan Pressulla viedään palaneet rojut metsään !
mene töihin ja osta itse telttasi.
ihme loinen, kun telttakin pitäisi saada muiden rahoilla.
Joko köyhät ryöstää kaupat tyhjiksi?
Mihin sitä mennään töihin, kun koko ajan tulee konkursseja.
Mistä näitä typeriä aloituksia oikein sikiää, suurin osa menee ilmoittaessa poistoon, ja nämä kakarat pysykää poissa täältä, menkää sinne TikTokiin.
Kela pitäisi lopettaa kokonaan niin hölmöimmätkin tajuaisivat mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Kela pitäisi lopettaa kokonaan niin hölmöimmätkin tajuaisivat mennä töihin.
Mene itse, olet vain yhteiskunnan elätti sinäkin.
Nuorenakin oli vaikea päästä töihin. Saati nyt keski-iässä.
Vierailija kirjoitti:
...juoppo isäsi joka halusi vain käyttää kaikki rahansa itse viinaan. Sen takia se sinua patisteli omilleen jotta saisi ryypätä kaikki rahat rauhassa. Ja se näkyy myös kasvatuksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorenakin oli vaikea päästä töihin. Saati nyt keski-iässä.
Eikä yli 50v työttömällä ole mitään mahdollisuutta päästä oikeisiin töihin pakanamaa Suomessa. Mutta ns.vahva ja välittävä säästää tällä kyllä, ihmisten selkänahasta, palkoista, eläkkeistä yms. ison siivun. Ja ajaa aiemmin hautaan myös koska on paha pakanmaa.
Vierailija kirjoitti:
ei loisille mitään pressuja hankita veronmaksajien rahoilla. nyt loppuu se tuilla elely.
Tuskin ruumispussiakaan täällä ilmatteeks köyhä saisi..Jotain rotia pitää olla, ei AINA niitä oikeuksia vaan myös VELVOLLISUUKSIA, mantraavat räätälöidyissä puvuissaan herrat ja rouvat. No, erittäin pian Jeesus Kristus laittaa kaiken ja kaikki jalkansa alle, Amen.