Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

|*|*|* | Ensikoiden la-su

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehheh, lähit pikkasen liian aikaisn :DDD

Eiliset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10229610&p=1&tmode=1&smod…

Vierailija
2/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti aamusta terrorisoin. Ärsyttää, kun ei osaa kirjoittaa oikein :/ Kirjoitan kannettavalla ja se aikuisten oikeesti jättää välistä kirjaimia joskus. Tosin esim. ekassa viestissä olevat virheet on kyllä ihan mun omia mokia. Onkohan mulla joku lukihäiriö, kun en hoksaa noita virheitä vaikka muka tarkistankin mitä oon kirjoittanut...

AMY, ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. Itselläkin tulee enempi kommentoitua joko sellaisiin yleisiin juttuihin tai sitten suurinpiirtein samanikäisten mammojen juttuihin. Ei se oo mitään tietoista dissausta, mutta kun täällä on joitakuita joiden kanssa on kirjoitellut jo kuumeilijoista asti, niin tavallaan heidät myös " tuntee" ja heille tulee enemmän vastailtuakin... Mutta se ei tosiaan oo mitään henk.koht. ketään vastaan :) En vain osaa

Kuumeilijoista tulikin mieleeni SIRU, josta ei ole kuulunut maailman aikoihin! :O Mitenköhän siellä jaksellaan... Olis kyllä kiva kuulla jotain, joten SIRU, jos käyt lukemassa, niin pistäpä vaikka ihan moikkausviesti, että tiedetään, että oot elossa :)

Han ja Sampo 3kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä oon kipeenä, joten meiltä ei ainakaan treffeille päästä. Sovitaanko jotain uutta päivää? Joku vois alottaa siitä vaikka oman pinon.. (mä en halua alottaa näitä enska-pinoja, koska täällä pyörii tuttuja eikä kaikkien tarvi tietää mitä kirjottelen..)

Jenni

Vierailija
4/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti siis sanoa, että eniten tulee kommentoitua Sampon kanssa samanikäisten lasten mammojen juttuihin. Ei täällä nyt niin montaa ikäistäni ole :D Mitähän moon oikein seikoillu... Huonosti muotoiltu lause, olis sitäkin voinut miettiä vähän pidempään, ennenkuin lähetti tänne :/

Vierailija
5/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=3A5FCD]Tänään nukuttiinkin vähän myöhempään ja kauhee kiire heti aamusta =) Ollaan lähdössä Nauvoon viettään päivää isovanhempien luona ja sovittiin jo, että haetaan miehen veli mukaan joskus kymmenen aikaan..ei ihan taideta ehtiä..=) Voi tätä aikataulujen paikkaansapitämättömyyttä! =D

Tosta naperopinosta sen verran, että onhan se mukava lukea isompien lasten kuulumisia, mutta mäkään en osaa niihin oikeen mitään kommentoida kun toi koppakuoriainen ei edes käänny ym. vielä ..=D Ja eihän naperopino tosiaan ole mikään porttikielto sitten tänne pinoon..=)

Nyt ei oo mitään muuta mielessä..Oikein ihanaa aurinkoista lauantaita ihan jokaiselle!! =) Voikaa hyvin!

t. poppis ja Emiliina 3kk

Vierailija
6/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oonki ihan iltavirkkuna ja aamuvirkkuna täällä :) Lyhyet yöunet, mut sitäkin virkeempi olo.

Jospa me suosiolla unohetaan ne tän viikonlopun treffit, kun meni näin viimetippaan. Mä voin vaiks pystyttää sen treffipinon. Laitan sen tänne vauvapuolelle. Mutkin kyllä varmaan tutut tunnistaa, mut tunnistakoot. Ei oo tahtia haitannu.

Jennille pikaista paranemista.

Hyvä, että täällä on muitakin sekoilijoita, että en oo ainut ;)

Ootko sä Han -85 vai -86 syntynyt? Ootkos sä nuorin enskamamma vai Niamey? Olikos muita nuorempia vielä? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.

Joona heräs tänään 06.40. Nyt se jo haluu päikkäreille. Taidan mennä sen viekkuun vähäksi aikaa.

Nyt ei irtoo muuta, kun en muista yhtään juttuja mitä ois voinu kommentoida. Tosiaan me taaperoenskat siirrytään sinne taaperopuolelle. Saapi tulla morjenstamaan ja mekin varmasti käydään morjenstamassa teitä :)

pesukarhu ja Jonskubonsku 1v

Vierailija
7/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuun hirmuisen isot pahoittelut Q:lle!!! Elämä on niin hirveän epäreilua... mutta on se outoa, miten asian voi aavistaa - niin selkeästi sä olit jo henkisesti tähän vaihtoehtoon varautunut. Silti todellisuus iskee ku puun takaa. Mä olen niin pahoillani.

Mä olen kans kärsinyt " palstaväsymyksestä" eli kuten olette huomanneet, en jaksa kommentoida muiden juttuja ku silloin tällöin. Mut eihän se mitään haittaa. :) Mulle tuli ajatus, et voisko jakaa kahteen osaan, alle ja yli puolivuotiaat ja sit yli vuotiaat (kas ku ei vyötiäät) tuolla taaperopuolella. Vai meneekö ihme säätämiseksi? Tulee varmaan luettua myös muut pinot, mutta helpottais ehkä tätä kommentointiväsymystä. Mut ihan voidaan jatkaa kaikki samassa pinossa, kuten amy sanoi, tää on vaan omaa kykenemättömyyttä täälläkin päässä. :)

Maanantaina alkanut " bileputki" sen ku jatkuu ja jatkuu :D - eilen olin yhden yhdistyksen kokouksessa ja jäin muutamalle siiderille, kun typy oli nukahtanu yöunille jo kahdeksalta isin hyvässä hoidossa. Tissit oli niin täynnä, ku kotiin 23 jälkeen tulin, että sain ekaa kertaa pumpattua 1,5dl kerralla ja helposti! Tyttö kyllä söi sit melkein kahden tunnin välein koko yön, mutta onneks nukahti helposti joka kerta, eli ei mitään kitinäitkuja. Nää " biletykset" jatkuu taas parin viikon päästä, kun on mun kaverin polttarit ja sit häät ja kesällä toiset. Onneks typy pärjää niin hyvin ilman mua. Oli eilen juonut pakkasesta maidot hienosti suoraan mukista ilman tutteja tai nokkia!

Mä oon alkanut henkisesti valmistautumaan tuohon eroahdistuskauteen, koska musta tuntuu et se tulee olemaan mulle jotenkin vaikeeta. Siis ihanaahan se on, jos lapsi on kiintynyt äitiinsä, mutta miten sen jaksaa, et kukaan muu ei kelpaa ja 1,5 minuutin välein pitää olla lohduttelemassa... :) Kai siihen vaan pitää suhtautua taas yhtenä " kautena" . ei meillä siis vielä ole mitään merkkejä, eilenkin kaikki muut oli taas kivoja paitsi äiti, jolle kiukuteltiin koko päivä (ne on ne hampaat... vai mitä milli?).

Pian tästä lähdemme ajelemaan pääkaupunkiseudulle, mennään ensin mun veljen luo ja sit illaks kummitytön synttäreille. TOinen on jo 6! Iso tyttö... snif. Huomenna mennään uimaan ja jospa tää meidän kämppä nyt menis kaupaksikin. ainakin kuulema on jo jonkin verran tullut etukäteen soittoja vaikka näyttö on vasta sunnuntaina.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

-Osse ja typykkä entistä lähempänä 6kk:tta

Vierailija
8/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESUKARHU, oon synt. -85. Niamey on vissiin jonku kuukauden vanhempi kuin mää...? Oon syntynyt lokakuussa. Mutta en oo nuorin, kun Laralei on syntynyt mua päivän myöhemmin. Vähänkö tunnen oloni kypsäksi XD

Hitsit, nyt sais kyllä muutkin aktiviotua. Kohta eka sivu täynnä melkein pelkästään mun viestejä *nolous*. No muttaku Sampo aamutorkuilla ja seliseli....

Hyi että luin eilen oksettavan kirjan! Onko kukaan muu lukenut Torey Haydenin kirjoja? Oon lukenut useampia ja tämä viimeisin, ´Aavetyttö´,oli kyllä aika järkky. Näin aivan painajaisia :/ Ja kirjaimellisesti voin pahoin kun luin sitä. Yleensä oon kiinnostunut tuon kirjailijan teoksista. En kyllä voi sanoa ovatko " hyviä" (perustuvat aina tositapahtumiin), mutta ainakin herättävät ajatuksia. Voisin suositella tutustumaan, mutta ovat kyllä aika järkyttäviä välillä.

Vierailija
9/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti tulla kertomaan että mä oon syntyny huhtikuussa -86. Nuorinko?

bejpi ja nuhanenä Eve 4kk~

Vierailija
10/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan nopsaan ilmottaudun jos joku on sattunut huomaamaan meikäläisen hiljaisuuden. Meillä on jo 2viikkoa ollut netti poikki eikä loppua näy:( Siellä on nyt kämmitty jotain oikein urakalla eivätkä saa millään meille nettiä.Kännykän kautta oli pakko tulla piipahtamaan!:D

Mutta siis hengissä ollaan ja palaan astialle kunhan saadaan netti päälle!

Queen ja Liia kohta 9kk

Vierailija
11/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Q sitten vaikka tiistain jälkeen takaisin kertomaan kuulumisia, yritä jaksaa! Halit!

Toi taapero-pino on ihan hyvä! Käydään sitten kaikki vuoroin vieraissa=) Se on ihan totta että tulee kommentoitua ja huomioitua ehkä enemmän niitä " vanhojen tuttujen" juttuja, vaikka olen kyllä yrittänyt kommentoida ja jutustella uusienkin kanssa. Mä olen ehkä ennemminkin huono kertomaan omia kuulumisia, mutta kommentoin mielelläni muiden. Nyt varsinkin kun elellään sellaista rauhallista vaihetta, niin ei ehkä tule ihan kaikkia tytön uusia temppuja raportoitua.

Tuli tosta Pesukarhun jutusta mieleen, että kuka on perustanut Ensikot... Taisi olla touko-kesäkuu 2005, kun minä tuolla vauvakuumepuolella huhuilin ekaa lasta yrittäviä. Siitä sitten laitettiin pino pystyyn, Ensikot-nimen takana taitaa olla Tokkopa, jos oikein muistan! Mä plussasin siitä sitten aika nopeesti, sen jälkeen taisikin olla aika iso plussa-tauko ensikoissa. Olikohan PauliNea seuraava...? Ei oikein muista ikivanhoja juttuja=) Odotus-puolelle siirtyi ensikoita niin hitaasti, että pino saatiin sinne vasta joskus viime vuoden alussa, olikohan noin...? Ja porukkaa on liittynyt mukaan joka puolelta, vauvakuumeesta, odotuksesta, vauvoista jne.

Jospa kävisi vielä tuolla taapero-pinossa moikkaamassa...

NapNap + tyttö 1v2kk

Vierailija
12/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän se mullakin muutama rivi tännekin raapustaa.. Tyttö alkaa lähennellä jo 4 viikkoa mutta ei meikäläinen oo saanut aikaiseksi paljoa palstailtua.

Kiitos mukaville Oulun Enskoille mukavista treffeistä männä torstaina! Meidän typy tosiaan veteli sikeitä koko kahvittelun ajan, vaikka oli kolme kipaletta toinen toistaan hurmaavimpia herrasmiehen alkuja ympärillä! Kohtelias neiti, mutta annettakoon anteeksi tämän ikäiselle :)

Vauva-arki on meillä lähtenyt käyntiin oikein mukavasti. Äipällä vaan on krooninen univaje, mutta sepä taitaa olla enemmänkin sääntö kuin poikkeus ;) Imetys sujuu hyvin ja tyttö kasvaa, nyt painaa hieman yli 4000g. Äiti ja isi on kyllä aivan myytyjä tytön edessä, varsin hurmaava pakkaus!

Terkkuja tutuille ja " tuntemattomillekin" Enskoille, yritän päästä koneelle hieman useammin ja silleen. Ja uudet silmälasitkin tulee parin viikon päästä, jolloin palstailu helpottuu huomattavasti, kun näkeekin jotain..

Serenity ja tyttönen 3vkoa 4pvää

Vierailija
13/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yskä saanut nuhan kaveriksi ja eilen onneksi käytiin se nenäfriidu hankkimasta, kiitos vinkistä!=) Oliver tuhisee ja töhisee, eikä syöminen ole kivaa kun nenu tukossa:( Onko vinkkejä tohon nuhaan ja eihän tollasen takia tartte lekuriin lähteä, siis yskän ja nuhan?!

Eli riittääkö se sairaanhoitajan todistus lapsen sairaudesta vauvauintiin? Jos kävis hakemassa sellaisen tks:sta.... Onko kaikilla uimareilla se periaate, että hyvittävät jos sairaus ollut este??

Vai nyt on sit taaperopino pystyssä? Pitääpä tulla sit sinnekin kurkistelemaan, kun siellä puolella myös sellaisia joiden juttuja aktiivisesti seuraan. Varsinkin ne ketkä olen nähnyt " livenä" tai joilla suht samanikäinen vauva, niin niiden juttuihin kommentoin helpommin ja perehdyn ajatuksella. Eli mun mielestä ihan hyvä että täällä vauvat ja sit taaperot omanaan ja käydään nyt kuitenkin vuoroin vieraissa, eiks vaan??

Oletteko muuten huomannut että kuumeilu ja o-puolella on tosi hiljaista, tää " yliaktiivinen" sakki on tainnut nyt siirtyä kaikki tänne vauvapuolelle;) Eli taidetaan olla se aktiivin kirjoittelijaporukka jo kuumeilusta saakka....=))

Bejpilläkin oltiin nuhaisia, onko teillä miten " paha" tilanne?

Nyt nuhanenän viereen sohvalle, palailen illemmalla!

Aurora & Nuhanenä Oliver 11vkoa

Vierailija
14/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora, meidän poitsul oli eka räkätauti/yskä 2 viikkoisena ja kun ei kuumetta ollut niin ei lääkäriin viety. Meni silloin ohi jo viikossa. Nyt pojalla on hiukan yskää ja nuhaa, tietty ku matka juuri edessä :( toivotaan että aurinko ja lämpö sen parantaa =)

toivotaan et Oliverilla siitä menee nopiasti ohi!!

Piti vielä kertomani 3 kk rokotuksesta, kun sitä varmaan joka äiskä vähän jännittää =) meillä se meni hyvin, kun poika oli sylissä ja ei huomannut mitään pistosta. Tuttia varmuudelta siinä laitoin samalla suuhun ja vähän hyräilin =) iltapäivästä alkoi kyllä sellainen käninä ja poika oli tosi levoton. Annoin ennen nukkumaan menoa Panadolia, vaikka ei kuumetta ollutkaan. Nukkui siitä yön hyvin.

Mäkään en osaa oikein taaperoille aina kommentoida, mutta tosi kiva lukea miten pikkuiset kasvaa ja kehittyy. Varmaan oma pino taaperoille vähän helpoittaa tota kommentointia =)) mutta ihmeessä kyllä täytyy vierailla toisin ja puolin =) ja treffaillakin....kun tästä nyt pääsis seuraaville mahdollisille reffeille. Tänään ei ole mitään saumoja :(

oikein ihanaa viikonlopun jatkoa ja ensiviikolla sitä ollaan *kääks* nettipimennosta. Joku taisikin kysäistä mihin päin espanjaa mennään, niin sinne Costa del Soliin Marbellaan.

huiskutus kaikille ihanille enskattarille ja vaaveille!

mykis ja S 3 kk ja risat

Vierailija
15/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SERELLE tervehdys, pääsit nettiin rilleistä huolimatta :D

AURORA, oon pistänyt saman merkille kuin sinäkin! Itse asiassa just tänään aamulla selitin miehekkeelle, kuin vauvakuumepuolen enskat on hiljentynyt sitten sen, kun itse on ollut siellä kirjoittelemassa. Samoin taitaa olla käymässä o-puolen enskoillekin... :/ Kaipa se vaan on niin että aktiivisin porukka on täällä (allekirjoittanut jo ties monettako viestiään kirjoittaa tälle päivälle...).

Joo, nyt on magneettikuvaus takana. Oli kyllä...noh, kokemus.

Vierailija
16/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy, ei vedetty herneitä nekkuun =D jo se on aikakin meidän alkaa siirtyä tonne toiselle puolelle ;)

Nuhaisille jaksuja!!!

p-m & A 1v

Vierailija
17/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Kävinpä tänään sitten tallilla vähän hommia tekemässä, ja kokeilin selässä istumistakin - vielä ei oikein kivalta tunnu, häntäluu (joka meni synnytyksessä) oireilee edelleen :( Mutta onneks on jo paranemaan päin. Jospa sitä jo enempi loppukesällä voi sitten ihan ratsastellakin.

Kävin tallin jälkeen myös terassilla kavereiden kanssa, ja kun yht. mun reissu kesti 4h, niin Arttuhan oli toki nukkunut siitä ajasta 3,5h!!! Että kyllä siinä oli isillä vaikea lapsenvahti-urakka ;) Pisimmät päikkärit varmaan ikinä... En tiedä, oisko sillä merkitystä, kun laitoin sen maidon sekaan 20ml peruna-porkkana-velliä ennen lähtöäni... Hitsin maissivelli oli kaupoista (kävin kahdessa) loppu :( Ajattelin sitten tosi rauhakseen kokeilla, sopiiko tuo velli Artulle. Pakko antaa jo nyt päivällä vähän, ettei sitten yötä vasten kokeile ekaa kertaa, jos siitä tuliskin heti jotain oireiluita ja menee yö valvoessa... Jos antaa illalla sen saman 20ml maidon kanssa, niin ei luulis olevan mikään hurja aloitus (?).

HAN, joo, mä oon lukenu sen Haydenin 2 kirjaa, " Toisten lapset" oli toinen, ja toinen " Hiljaisuuden lapset" . Se " Aavetyttö" odottaa yöpöydän laatikossa, että jos joskus ois kunnolla aikaa lueskella. Mä oon nyt synn. jälkeen vaan jaksanu keskittyä lehtiä lukemaan, kun oon sellanen kirjojen lukija, että pitäis olla kunnolla aikaa sitten lukea, kun kerran alas istahtaa... Ja jostain syystä nyt on ollut vähempi aikaa XD Ja on kyllä ollu aika ikäviäkin tarinoita niissä Haydenin kirjoissa, kun ne vielä tosia on :( Mutta tykkään lukea, kun se liippaa läheltä omaa alaa, tollaset lapsi-psykologia-jutut (oon tosin ihan vaan kouluavustaja, mutta kuitenkin!).

Ja kyllä se munkin mielestä kuulostaa aika hyvälle ajatukselle, että " jakaudutaan" vauvoihin ja taaperoihin. Tosin vuoden päästä meillä on sitten tämä sama ruuhka sitten taaperoissa, hih! Mutta hyvähän se vaan on, että meitä on monta erilaista äitiä kokemuksia jakamassa. Ja mä aion ainakin käydä kurkkimassa taapero-puolella aina kun ehdin! (Käyn myös välillä o-puolella ja tän v-puolen helmikuisissa, kun mulla oli alunperin helmikuussa la.)

Mutta nyt Artun kanssa seurustelemaan! :)

Pi-Ki ja Arttu tänään 2kk (mikä tuntuu hölmölle, kun jo ylihuomenna sitten viikkoja laskettaessa Arttu on 9vko...mutta niinhän se vaan menee.)

Vierailija
18/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paremmalla ajalla kirjoitella..

Aurora, ei meillä kovin paha nuha ole.. Yöllä Eve heräs normaalia aikaisemmin ja silloin jo kuuntelin et vähän yskii ja nenä tukossa, mut sit puol viis kun heräs uudestaan, nostin sängyn päädyn ylös. Se tuntui helpottavan, ja sit kun heräs ni otettiin suolatippoja ja pikku niistäjällä vähän räkää pois. Päivällä samat toimet, ja ihan hyvin on mennyt. Maito ei meinaa pullosta maistua, sose meni hyvin ja tissi. Pakko kuitenkin illalla syödä pullosta..

Siinä melkein koko päivä, paitsi äsken tein elämäni toisen tsi-fuzzin ja kasan imuja. Kunhan neiti herää nii pitää testata se. :)

Toivottavasti huomenna olisi hyvä ilma niin päästäis Amyn ja Emmin kanssa vaunuttelmaan. :)

Kohta saattaa suututtaa, pestin tänään kaksi koneellista pyykkiä, ja toista kone ei lingonnut ollenkaan! Pitää vielä pyörittää tyhjänä kerran ja kuunnella linkoaako ollenkaan.. Onneks on takuu voimassa, mutta kone on ostettu Hämeenlinnasta!

Nyt pitää mennä auttaa miestä pyykkien laitossa!

bejpi ja nukkuva Eve 4kk~

Vierailija
19/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kovasti tuo ravitsemusterapeutin " tuomio" minkä saitte. Meillähän ei Aino syö vielä edes lihaa, joten puurolla, kasviksilla, hedelmillä ja maidolla mennään so far. Ensi viikolla yritän uudestaan lihan kanssa, kun tuo edellinen kokeiluhan epäonnistui kun ei neitokainen suostunut syömään äidin tekemää lihakasvissoosia.

Mitä puuroa teidän Aino syö? Nimittäin maitoallergisille lapsillehan on Sinlac-puuro, joka sisältää mm. kalsiumia (tänään vasta senkin hiffasin), vitamiineja ja rautaa. Aino syö sitä kerran tai kahdesti päivässä ja siitä saa ainakin kalsiumia tosi hyvin.

Nyt sopii ilmeisesti muuten Ainolle perunakin joten ollaan saatu ruokavalioon jo bataatti, maissi, porkkana, peruna, luumu, ruusunmarja, riisi ja tuo Sinlac-puuro. Seuraavaksi liha ja sitten en tiedä mitä. En ole ajatellut ravitsemusterapeutille mennä kun Ainon ruokavalio laajenee ihan mukavasti mutta toisaalta siitä kyllä varmaan olisi apua. Saitteko jostain lähetteen ravitsemusterapeutille vai menittekö ihan " omin avuin" ? Luin jostain että allergialääkäri voisi kirjoittaa tarvittaessa lähetteen...

Nyt miehen kainaloon katsomaan Bondia ja koitan ehtiä huomenna jutskailemaan muustakin! :)

Karssuli & Aino 7kk

Vierailija
20/36 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi nukkuu ja mies katsoo lätkää. Mä en jotenkin jaksa keskittyä siihen nyt. Jospa pari sanaa sais kirjoitettua. Oon meinaan nyt sitten lueskellut kaikki mahdolliset enskapalstat pitkästä aikaa läpi. (vakoilutulos o-puolelta: 1 prinssi ja 1 prinsessa ü )

Kiva, etten saanut pahaa verta aikaan eilisellä kirjoituksellani! =)

Hanin läppäri jättää kirjaimia pois, mulla taas käsi aina hipaisee jotain näppäintä, mikä tarkoittaa mitä milloinkin ja kursori hyppii, ruudut vaihtelee jne. Toki myös täällä saattaa osa häröilyistä johtua myös kirjoittajasta. =D Mä muuten oon lukenut uusinta lukuunottamatta kaikki Häydenin kirjat. uusinkin odottaa hyllyssä lukemista, mutta mulle ei vaan tunnu siunaantuvan rauhallista hetkeä lukea. Ehkä sitten kun likka menee rippikouluun tai jotain... ;o) Ei vaan josko tuossa kesän mittaan sais tuon lukemattomien kirjojen suman purettua, kun mies on kotosalla.

Poppiksella on asiat tärkeysjärjestyksessä: vaikka vähän myöhästytään, palstaa ei jätetä ;o) Olikos kiva reissu Nauvoon?

Jennille paranemisia!

Joona ja Ronja on ainakin olleet aikaisia herääjiä. Emmi kuuluu samaan sakkiin. Kävin tänään ostamassa pimennysverhon makkariin, josko sillä sais likkaa jekutettua nukkumaan vähän pidempään.

Ossen asuntonäytölle peukkuja *bd*

NapNap mainitsi Tokkopan. Muistaakos kukaan, mikä tilanne heillä on ollut viimekuulemalla? Tai Tokkis, jos oot linjoilla, niin huikkaa " hep!"

Nuhanenä Oliverille parempaa oloa!

Mykikselle ja perheelle oikein mukavaa ja lämmintä lomaa!

Pi-Ki oli päässyt ratsastelemaan. Mäkin kävin kurkkimassa tänään yhdellä tallilla ja sain tilattua itselleni tunnin tiistaille. odotan ihan hulluna sitä! Ihan hyvin voit tuollaisilla määrillä kokeilla velliä.

Milli, kuinkas vanha Aksu oli, kun te olitte siellä Dublinissa? Entäs montakos yötä olitte reissussa? Mä tuolla erillisessä aloituksessa kyselin tuosta imetyksen lopettamisesta ja mainitsin siellä, että ollaan lähdössä miehen kanssa reissuun viideks päiväks Emmin ollessa noin 8kk ja sain Emilynin avautumaan, kuinka minun olisi syytä harkita asia uudelleen ja jotenkin hänen kirjoituksestaan huokui, että taidanpa olla aika huono äiti, kun edes harkitsen lopettavani imetystä ja jättäväni lapseni tuttujen ja turvallisten isovanhempien hoivaan tuoksi ajaksi. =S Toki täälläkin varmaan moni tekisi toisin, mutta täällä jotenkin asiat sanotaan kauniimmin, vaikka ollaankin eri mieltä.

Miten muuten isompien enskavauvojen kanssa teillä on imetyksen lopettaminen sujunut?

Karssulin Ainokin on saanut jo aika monta makua listalle. Toivottavasti sama suhdanne jatkuu!

Nyt tarttee varmaan itsekin mennä nukkumaan, että jaksaa, jos tuo likka taas kiekaisee kanssa aamuisten fasaanien... =D Mukavaa viikonlopun loppua kaikille!

-Amy, joka avasi sanaisen arkkunsa heti, kun sai naristua rauhassa hetken ja Emmi, joka on nyt hoksannut, että masullaankin voi olla ihan kivaa-