Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvila ja Huussi 2026 :)

Vierailija
16.03.2026 |

Uusi kausi alkaa tänään, aiotko katsoa? 😊

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2094)

Vierailija
1941/2094 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikolla tää tyyli jääny sinne vuoteen 2010. Mutta ihan klassisen nättiä siltikin.

Menepä katsomaan Suomen kaunein koti viimeinen kausi. Samaa Mikko-tyyliä vuonna 2025, muodikasta ja pinnalla just nyt... Että voit lopettaa tuon nillittämisen. Mikko nyt vaan on hyvä Sisustusarkkitehti. Koita elää sen kanssa ja niellä harmisi.

Mikä harmi? Kyllähän sitä saa olla eri mieltä. Ja joo suomalaiset on tylsiä sisustajia. Itse pidän värikkäämmästä ja erilaisesta tyylistä. Turha sinun on siitä pahastua.

Miksi sinä nimittelet täällä tylsäksi suurimman osan makua? Ei mekään sinun makua mollata! Ja turha se on suunnittelijaa alkaa vähätellä jos hän tekee yleisesti pidettyä ja toivottua jälkeä. Hyvä suunnittelija tekee niinkuin asiakas toivoo!

Korrektia olisi sanoa vain että sinua miellyttää värien roiskiminen, ei tarvitse siinä lauseessa dissata muiden makua.

Vierailija
1942/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten riemastuttavaa! IS oli lainannut uusimmassa H&H jutussa mun kommenttia missä kehuin Mikon remppaamaa vikaa mökkiä ja kysyin voisko joku kissallinen vastata pääseekö kissa itse kiipeämään noin vaikeaa reittiä. Oli myös paria muuta kommenttia lainattu, eli tuli todistetuksi, että vauva.fi keskustelua seurataan enemmän kuin luulisikaan :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1943/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein remontti on ohjelman tekijöiden mukaan ollut noin 200 000€.

Arvauksia kenen koska itse olen ajatellut remonttien olevan aikalailla 60 000€.

Näköjään ohjelman hakutiedoissa minimisummana on 20 000€.

Vierailija
1944/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten riemastuttavaa! IS oli lainannut uusimmassa H&H jutussa mun kommenttia missä kehuin Mikon remppaamaa vikaa mökkiä ja kysyin voisko joku kissallinen vastata pääseekö kissa itse kiipeämään noin vaikeaa reittiä. Oli myös paria muuta kommenttia lainattu, eli tuli todistetuksi, että vauva.fi keskustelua seurataan enemmän kuin luulisikaan :) 

Haha, joo. Minä sanoin epäileväni, ettei kissa itse tule alas, jos ei laiteta korkeaa tuolia välietapiksi. Löytyi jutusta. 😁

Kun nyt katsoin kuvaa siitä paikasta, niin kannattaisi laittaa oven päälle yksi näistä kulkurullista. Seinältä olisi mahdollisuus hypätä sinne ja sieltä sitten pesään. 

Vierailija
1945/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oviaukon päälle.

Ei muuten taas päästänyt palsta lainaamaan. Ilmoitettiin kuulemma moderaattorille kommenttini siis oviaukon päälle. 

Voisiko joskus edes joku tehdä tästä palstasta ihan toimivan?? 🙄

Vierailija
1946/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikolla tää tyyli jääny sinne vuoteen 2010. Mutta ihan klassisen nättiä siltikin.

Menepä katsomaan Suomen kaunein koti viimeinen kausi. Samaa Mikko-tyyliä vuonna 2025, muodikasta ja pinnalla just nyt... Että voit lopettaa tuon nillittämisen. Mikko nyt vaan on hyvä Sisustusarkkitehti. Koita elää sen kanssa ja niellä harmisi.

Mikä harmi? Kyllähän sitä saa olla eri mieltä. Ja joo suomalaiset on tylsiä sisustajia. Itse pidän värikkäämmästä ja erilaisesta tyylistä. Turha sinun on siitä pahastua.

Miksi sinä nimittelet täällä tylsäksi suurimman osan makua? Ei mekään sinun makua mollata! Ja turha se on suunnittelijaa alkaa vähätellä jos hän tekee yleisesti pidettyä ja toivottua jälkeä. Hyvä suunnittelija tekee niinkuin asiakas toivoo!

Korrektia olisi sanoa vain että sinua miellyttää värien roiskiminen, ei tarvitse siinä lauseessa dissata muiden makua.

Höpöhöpö, koko ketjun ajan mollattu marua ja marun tyylistä pitäviä. 

Vierailija
1947/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuitenkin arvostelet muita täällä ja pädet, ei ole ok ja kohteliasta.

Vierailija
1948/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina tekee kivoja pihoja. Pidän myös Marun tyylistä, jotain muuta kuin vaaleaa.

Vierailija
1949/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän koko ketju on mollattu muiden tyylejä ja jos ei pidetä samoista kun sinä ja muut moraalinvartijat. Kyllähän he sai kovan haukkuryöpyn niskaan, ketkä Marunkun tyylistä piti tai Lauran tyyliä arvosteli. Makuasioita, turha niistä on hernettä nenään vetää.

Vierailija
1950/2094 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa aiot ton saman asian sanoa? Nyt jo neljä viestiä samasta aiheesta Maru, saman kirjoittajan laittamana. Helpottiko? Tuulettaa omaa pikku kiukkua useampana viestinä. Gimme a break 😂 Marun on jo kaikki muut palstalaiset unohtaneet, sä jaksat vieläkin jauhaa. Koita päästä nyt jo yli tosta aiheesta!

Vierailija
1951/2094 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä remppaa se on kun kämppä puretaan alkutekijöihin että lattia jää jäljelle.

Eiköhän se ole jo uusrakennus eikä remppa.

Vierailija
1952/2094 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakenteet paljastuu lahoiksi ne on pakko purkaa! Sitä ei koskaan tiedä ennen työn aloitusta mitä sieltä sisuksista löytyy. Lainaus viestistä numero 1912

Ja siihenhän jäi vanhaa seinää sen verran ettei tavinnut hakea uutta rakennuslupaa, jota ei olisi enää saanut, kun ei saa nykymääräysten mukaan rakentaa noin lähelle rantaviivaa.

Vierailija
1953/2094 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus uutta ei saa enää rakentaa liian lähelle rantaa ja silloin tehdään remontti.

Vierailija
1954/2094 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvila ja huussin Marja Hintikka on löytö. Luonteva läsnä oleva keskustelija, aikuinen nainen. Mikko aivan omassa kategoriassaan.

Vierailija
1955/2094 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen terassien ja kuistien kaiteita, kun niiden edessä on yli puolen metrin pudotus. Kaiteessa ei saa olla vaakasuoria puita ennen itse kaiteen yläpuuta (tav. 90 cm) ja pystysuorat välit saavat olla korkeintaan 10 cm leveitä. Jotta kaide ei näyttäisi aidalta, Ainoa järkevä vaihtoehto lienee lasikaide? Kuitenkin jatkuvasti huvilaohjelmissa näkyy "laittomia" kaiteita. Ihmettelen!

Vierailija
1956/2094 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tää jatkuva negatiivisuus oikein kumpuaa? Jollain on pipo selkeesti liian kireellä kun aivan kaikesta pitää valittaa.

Vierailija
1957/2094 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oviaukon päälle.

Ei muuten taas päästänyt palsta lainaamaan. Ilmoitettiin kuulemma moderaattorille kommenttini siis oviaukon päälle. 

Voisiko joskus edes joku tehdä tästä palstasta ihan toimivan?? 🙄

Jotain kummaa palstan lainauksissa on edelleen. Itse lainasin eilen viestiä, ja yritin heti perään lainata sitä omaa juuri lähettämääni viestiä koska unohdin siitä olennaisen lopusta pois, niin meni modaukseen. Lause jonka lisäsin oli just joku siksi nurmikkoa ei kannata leikata sateella. Eli kyse ei ollut sisällöstä vaannjostsin muusta.

Vierailija
1958/2094 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvila ja huussin Marja Hintikka on löytö. Luonteva läsnä oleva keskustelija, aikuinen nainen. Mikko aivan omassa kategoriassaan.

Jep, noiden jutustelua on kiva kuunnella. Tänä vuonna on ollut aivan liian paljon näitä pihatöitä, joissa Mikko ei ole ollut mukana. Niin, ja olihan siellä se tapettigate, jossa Mikko ei ollut. 

Vähän oli plääh tämä Huvilan ja Huussin tämä kausi.  🙁

Vierailija
1959/2094 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, minunkin kommentti oli lainattu tuonne😁 

Vierailija
1960/2094 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unnan piha Loviisassa. Sinne ängetään nyt afrikkalaista henkeä, torpat tyyliltään valmiiksi täysin erilaiset ( kammotus puhtaan valkoinen pyöröhirsitupa)  ja ripulivaipan värinen seinähökötys näyttää kruunaavan koko karmeuden. Täytynee todeta että mitä hittoa?