Huvila ja Huussi 2026 :)
Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2094)
Turhaa löpinää liian pitkään. Kyllä on ohjelma mennyt surkeaksi.
Voisiko tuo Laura olla kiemurtelematta ja kikattamasta.
Ottaisi Marjasta mallia.
Miksi ihmeessä huussi oli sijoitettu suoraan valkoisen rakennuksen ikkunoiden eteen? Itse haluaisin nähdä ikkunasta muutakin kuin huussin.
Katsoin Ruudusra viimeisen tämän vuoden jakson. Kiitos Marja! Olet koko kauden ollut aivan loistava juontaja. Toivottavasti jatkat ensi vuoden jaksoissa. Voisit saada enemmänki "tilaa" ohjelmassa. Olet selkeä ja empaattinen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unnan piha Loviisassa. Sinne ängetään nyt afrikkalaista henkeä, torpat tyyliltään valmiiksi täysin erilaiset ( kammotus puhtaan valkoinen pyöröhirsitupa) ja ripulivaipan värinen seinähökötys näyttää kruunaavan koko karmeuden. Täytynee todeta että mitä hittoa?
Kyllä luulin että suunnittelija puhuu omistajat ympäri ja olisi maalauttanut pyöröhirsimökin kelonharmaaksi. Myös rakennukset olisi pitänyt yhdistää toisiinsa siihen sopivalla tavalla ja kivetyksen olisi voinut jättää pois. Mauton sekava lopputulos.
Ettekö kuunnellut mökin omistajan toiveita? Hän EI halunnut, että rakennuksia ja muuta pihaan tulevaa tehdään toisiinsa sopiviksi ja yhtenäiseksi. Liekö sen takia oli kiitollinen ja haltioissaan, kun sai tismalleen mitä tilasi ja enemmänkin. Hieno päätös kaudelle. Hyvä Huvila ja huussi!
Oho ja Huh huh! Ensimmäinen kerta kun Lauran suunnitelma on pettymys.
Todella sekava, epäsiisti ja sanalla sanoen omituinen kokonaisuus :( Ei mitään ns. punaista lankaa, keskelle pihaa värkätty kummallinen kesäkeittiön virkaa tekevä kyhäelmä kökkii oudolla laatoituksella epäsiistin kasvuston keskellä.
Kuntta ei vaan ole minun makuun! Jossain tontin reunassa voisi olla ok, mutta kun sitä on piha täynnä, niin tulee mun mielestä epäsiisti vaikutelma.
Vessassa ei edes paperia, tyhjä koppi :O
Pakko olla niin, että tässä oli tän kauden säästöbudjetti-remppa, vain minimi summa käytössä, eli ei ollut varaa tehdä oikein mitään.
Kurjaa kun jäi tälläinen piha viimeiseksi. Haikeudella muistelen sitä Lauran aiempaa, harmonista, ruohikkoista rantatonttia kivalla terassilla. Nyt tuli kyllä floppi, mun makuun ainakin. Sori tästä tyylistä pitäville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unnan piha Loviisassa. Sinne ängetään nyt afrikkalaista henkeä, torpat tyyliltään valmiiksi täysin erilaiset ( kammotus puhtaan valkoinen pyöröhirsitupa) ja ripulivaipan värinen seinähökötys näyttää kruunaavan koko karmeuden. Täytynee todeta että mitä hittoa?
Kyllä luulin että suunnittelija puhuu omistajat ympäri ja olisi maalauttanut pyöröhirsimökin kelonharmaaksi. Myös rakennukset olisi pitänyt yhdistää toisiinsa siihen sopivalla tavalla ja kivetyksen olisi voinut jättää pois. Mauton sekava lopputulos.
Ettekö kuunnellut mökin omistajan toiveita? Hän EI halunnut, että rakennuksia ja muuta pihaan tulevaa tehdään toisiinsa sopiviksi ja yhtenäiseksi. Liekö sen takia oli kiitollinen ja haltioissaan, kun sai tismalleen mitä tilasi ja enemmänkin. Hieno päätös kaudelle. Hyvä Huvila ja huussi!
Ei ollut viimeinen vielä tälle kaudelle, katsoin tänään ruudusta saunamökin pihan muutokset. Jakso 14 Unohdetun kalliorannan muutokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut viimeinen vielä tälle kaudelle, katsoin tänään ruudusta saunamökin pihan muutokset. Jakso 14 Unohdetun kalliorannan muutokset.
Oikeassa olet. Ensi maanantaina tulee vielä telkkaristakin, kiitos. Sain jostain väärän tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Todella sekava, epäsiisti ja sanalla sanoen omituinen kokonaisuus :( Ei mitään ns. punaista lankaa, keskelle pihaa värkätty kummallinen kesäkeittiön virkaa tekevä kyhäelmä kökkii oudolla laatoituksella epäsiistin kasvuston keskellä.
Kuntta ei vaan ole minun makuun! Jossain tontin reunassa voisi olla ok, mutta kun sitä on piha täynnä, niin tulee mun mielestä epäsiisti vaikutelma.
Pakko olla niin, että tässä oli tän kauden säästöbudjetti-remppa, vain minimi summa käytössä, eli ei ollut varaa tehdä oikein mitään.
Kurjaa kun jäi tälläinen piha viimeiseksi. Haikeudella muistelen sitä Lauran aiempaa, harmonista, ruohikkoista rantatonttia kivalla terassilla. Nyt tuli kyllä floppi, mun makuun ainakin. Sori tästä tyylistä pitäville.
Rakennusten sisustussuunnittelu ei kuulunut urakkaan, joten sopivan vessapaperin löytäminen jää omistajan vastuulle🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakennusten sisustussuunnittelu ei kuulunut urakkaan, joten sopivan vessapaperin löytäminen jää omistajan vastuulle🤣.
Oletpa vitsikäs. No etpä. Kaikki aiemmin tehdyt rempat joissa on muokattu ulkohuussia on stailattu myös se hyyskä. Siksi tuo karu tyhjä koppero oikein loisti tyhjyyttään. Ja tottakai omistaja sen sisustaa ja ostaa wc paperinkin, yleensä vaan nää H&H rempat pitäis olla tyyliä "avaimet käteen", eli kun ei ollut edes paperia mukana, niin se ei ole valmis tuote... Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen sekasikiö jo lähtökohtaisesti koko pihapiiri, enkä tiedä tuliko tuo yhtään paremmaksi. Pyöröhirsimökin ikkunasta saa nyt sitten katsella PuuCeen seinää, mukana tietenkin Lauran suunnitelmiin pakolliset kivituhka ja kuntta, ja aika kaukaa haettua oli tuo afrikkalaisuuskin. "Suuri nuotiopaikka, jonka ympärille heimo voi kokoontua" oli surkean pieni kivikasa keskellä jumalattoman isoa, harmaata laattakenttää ja ympärillä pari pölkkyä. Ainoa edes hieman afrikkaan yhdistettävä elementti oli sen pergolan jyrsitty seinä, mutta sekin pilattiin niillä laatikkomaisilla graniittipöydillä, jotka ei sopineet yhtään kokonaisuuteen. Sekasikiöstä tuli oikeastaan vaan entistä pahempi sekasikiö. Mutta tässä kaikkea ei voi laittaa Lauran piikkiin, kun omistajankin ratkaisut ja toivomukset oli minun makuuni aika outoja.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Ruudusra viimeisen tämän vuoden jakson. Kiitos Marja! Olet koko kauden ollut aivan loistava juontaja. Toivottavasti jatkat ensi vuoden jaksoissa. Voisit saada enemmänki "tilaa" ohjelmassa. Olet selkeä ja empaattinen <3
Marja on ollut kyllä 300% parannus entiseen juontajaan.
Näitä piharemontteja on ihan liikaa.
Enemmän Mikon sisäremontteja, please.
Marulle potkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa vitsikäs. No etpä. Kaikki aiemmin tehdyt rempat joissa on muokattu ulkohuussia on stailattu myös se hyyskä. Siksi tuo karu tyhjä koppero oikein loisti tyhjyyttään. Ja tottakai omistaja sen sisustaa ja ostaa wc paperinkin, yleensä vaan nää H&H rempat pitäis olla tyyliä "avaimet käteen", eli kun ei ollut edes paperia mukana, niin se ei ole valmis tuote... Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Ohjelmassa sanottiin, että wc:n sisustus jää omistajalle. Ihme jupinaa, kun piharemontti maksaa kymmeniä tuhansia ja sitten joku kiinnittää huomiota, kun vessasta puuttuu paperi, pitäisi olla on "avaimet käteen". Vessapaperi on kuitenkin päivittäisessä käytössä oleva kulutustavara, jota on itse ostettava säännöllisesti lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta.
En ollut uskoa silmiäni, että se huusi todella laitettiin siihen ikkunan eteen. Mitä ihmettä? Eikö sille olisi ollut mitään paikkaa hieman kauempana?
Tuo nuotiopaikka oli todella surkea. Se muistutti kaivoa. Mites kun sataa se hiton "kaivo" täyteen, tosin kivastihan se nokinen vesi sitten lirisee siihen vaalealle kivetykselle.
Sekava oli lopputulos, mutta sekavat oli naisen toiveetkin. Se kuntta ei oikein sopinut siihen vessapolulle, kun siihen oli upotettu ne liuskekivet. Nainen käveli hyvin varovasti laattoja pitkin kurkkaamaan tyhjää ammottavaan vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Mikko on ylivertainen Maruun verrattuna.
Minä tykkään enemmän Marun tyylistä, joka on rohkeampi ja kokeilevampi. Mikko vetää aika varman päälle sellaista tylsähköä suomalaiseen makuun sopivaa greigeä linjaa, mutta itse pidän enemmän rohkeammista värivalinnoista, kuvioista ja hienoista yksityiskohdista, joita Marun suunnitelmissa on enemmän.
OMG vessapaperigeitti nyt :DDDD
Pari asiaa jäi mietityttämään Unnan pihassa. Piha oli täysin avoin, ei puun puuta eikä minkäänlaista varjoa, jos aurinko oikein porottaa. Kesäkeittiö oli täysin avoin merelle päin ja tosi altis tuulille. Kun sataa ja tuulee mereltä, hankalaa on kokkailla. Päärakennuksesta mäkeä alas pitää kantaa kaikki ruokatarvikkeet työläästi. Tuleekohan kesäkeittiöön jääkaappi?