Huvila ja Huussi 2026 :)
Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1873)
Ihmettelen sitä, että pienten lasten perheille valitaan niin kovin vaaleita mattoja ja tyynyjä. Ovatko kaikki nämä suunnittelijat itse lapsettomia? Vaaleat värit ovat niin kovin arkoja. Pienet tahmatassut ja mökkielämä!
Vierailija kirjoitti:
Olipa surkea tämä Marun suunnittelema saunamökki. Pimeä keittiö. Ruma kalustus ja muutkin värit. Omistajista näki, etteivät pitäneet. Maru on kylmän oloinen ihminen, silmissäkään ei lämpöä, elekieli ja sanat usein ristiriidassa. Liian itsevarma. Siksi hänestä ei ole helppo pitää.
Nyt keksit päästäsi omistajien realtion ja mielipiteet. Ok jos et itse pidä mut älä väritä omistajien reaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Olipa surkea tämä Marun suunnittelema saunamökki. Pimeä keittiö. Ruma kalustus ja muutkin värit. Omistajista näki, etteivät pitäneet. Maru on kylmän oloinen ihminen, silmissäkään ei lämpöä, elekieli ja sanat usein ristiriidassa. Liian itsevarma. Siksi hänestä ei ole helppo pitää.
Onko sulla kaikki ihan kunnossa, uskomatonta selitystä.
Mikä juttu tää on että tullaan selittämään ettei omistajat pitäneet lopputuloksesta vaikka ohjelmassa sanoisivat niin, eihän täällä kukaan sitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen sitä, että pienten lasten perheille valitaan niin kovin vaaleita mattoja ja tyynyjä. Ovatko kaikki nämä suunnittelijat itse lapsettomia? Vaaleat värit ovat niin kovin arkoja. Pienet tahmatassut ja mökkielämä!
Kaikkia se ei haittaa, lian saa pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia se ei haittaa, lian saa pois.
Ja lapset oppivat nopeasti talon tavat. Jos opetetaan pienestä pitäen siistiksi, ei ole ongelmaa. Jos taas annetaan mellastaa kuin pikku riiviöt vailla mitään sääntöjä on ongelma siellä kasvattajan puolella. Meillä on vaalea skandi sisustus kotona ja mökillä + pienet lapset ja hyvin on kaikki pysynyt vaaleana.
Hannan ja Anssin terassimuutos on ihan järkyttävän hieno! Heittämällä Lauran paras kohde, aivan mielettömän hyvin ideoitu ja toteutettu. Superhyvä 🎯
Vierailija kirjoitti:
Siinä se kuluu mökkielämä pyykätessä laiturilla tahroja pois...ei tule aika pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se kuluu mökkielämä pyykätessä laiturilla tahroja pois...ei tule aika pitkäksi.
Onneksi olkoon, sulla on tänään nimipäivä
Tekipä Laura hienon muutoksen.
Vierailija kirjoitti:
Tekipä Laura hienon muutoksen.
Tyylitön kuten kaikki hänen muutokset, valitettavasti. Aina halvan oloisia ja nopeasti vanhanaikaiselta näyttäväksi muuttuvia. Miten hän "onnistuukin".
Laurasta tulee muuten monella tapaa mieleen Mona Bling..
Minusta Lauran tekemä terassialue oli kiva!
Laajeni paljon eikä puustoa kaadettu.
Kuka tää Anssi herra on.. Kaikuja Renne Korppila ja hänen radiokaverinsa. Mun kysymysmerkki on jälleen lopettanut toimintansa, pahoittelut siitä.
Anssin ja Hannan terde oli ihan kiva, mutta mä en nyt oikein ymmärtänyt, että miksi se kaide loppui kesken sieltä rappusten vierestä. Muutoinhan se olisi ollut helppo muksujen kanssa. Nyt saa pelätä, että putoavat siihen kukkapenkkiin.
Lauran suunnittelema muutos oli ehdottomasti hänen h&h töistä onnistunein! Tuo tyttö sittenkin osaa! Ihanan iloinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täällä kirjoitettu mielipide ei ole sama kuin omasi, niin anna alapeukku. Kirjoita sitten halutessasi oma kantasi, katso montako peukkua tulee. Makuasioista on turha riidellä.
Kuka laskee peukkuja?! Ollaanko me yks kaks siirrytty jonnekin lastentarhaan jossa kilpaillaan suosiosta? Voi elämä!
Mä toisinaan katson, kun ihmetyttää, että mistähän mikäkin puheenvuoro on saanut ne peukut. Ei kyse ole suosiosta, vaan aidosta äimistelystä, että miten tuokin sai tuommoiset peukut. Enkä puhu omista kirjoituksista, se ja sama.
ohis
Tullut mieleen muutamasta tämän kauden jaksoista, että asukkaat ovat käyneet lukemassa Huvila ja Huussi keskusteluita täältä. Yksi perhe kertoi että halusivat nimenomaan Lauran muutoksen tekoon. Perheen mies sanoi kahteen kertaan hyvinkin ponnekkaasti, toisella kertaa katsoi suoraan kameraan. Tuossa Hanna ja Anssi jaksossa oli parikin juttua, joissa vastaavat selkeesti palstan kysymyksiin. :D
Tosi kiva terde,mutta ihmettelin miksei siitä pääse mistään alas/pois.Jos ois oma, olisin halunnut kukkapenkin kohdalta raput alas.Että ne olisi yhdistetty niihin toisiin rappusiin.Nyt jos haluat terdeltä pois,meet raput ylös,liukuovista kuistille ja sieltä liukuovista raput alas.Hankalaa minusta.
Miten olisit toteuttanut portaat kukkapenkin kohdalta ilman hurjaa kaideviidakkoa kun pääosassa oli terassilla olevat portaat?
Terassilta haluttiin huonemainen yhtenäinen tila ja mielestäni siinä onnistuttiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva terde,mutta ihmettelin miksei siitä pääse mistään alas/pois.Jos ois oma, olisin halunnut kukkapenkin kohdalta raput alas.Että ne olisi yhdistetty niihin toisiin rappusiin.Nyt jos haluat terdeltä pois,meet raput ylös,liukuovista kuistille ja sieltä liukuovista raput alas.Hankalaa minusta.
Se tonttihan oli ihan superjyrkkä. Jos siitä terassilta olisi tehnyt portaat alas, ne olisi pitänyt tehdä sinne rantaan asti, että olisi olleet tarpeeksi loivat.
Muuten ne olisi olleet, kuin tikapuut, yhtä jyrkät. Portaat olis pitänyt tehdä aluksi irti maasta, koska terassilta maahan oli varmaan monta metriä. Aikamoinen rakennelma olis kyllä.
Ja mökillä ei saa olla niin kiire, ettei ehdi muutamaan askelta ottamaan kiertääkseen noin pientä matkaa. Ne liukuovet sai kokonaan siirrettyä pois, joten tuskin ovat kesällä edes kiinni.
Pointti siis se, että tuo(kin) tontti oli niin jyrkkä, että portaista olisi tullut niin massiiviset ja ehkä jyrkätkin, että sitten olisi taas sanottu, että miten lapsiperheelle tuollaiset portaat. Rinnetonteilla on omat haasteensa, siitä ei pääse mihinkään. Nythän tuosta tuli täydellinen ja asukkaat oli enemmän, kuin tyytyväisiä.
"Vanhempaa väkeä ei mustat keittiöt innoista" Ehkä he sinusta olivat vanhempaa väkeä, mutta eihän nuo olleet oikeasti olleet vanhoja . Olisvatko edes 60v ja tuon ikäiset kyllä tykkää mustistakin keittiöistä. Varsinkin kun olivat tummia värejä toivoneet ja nainen vielä sanoi, että näki keittiön juuri tuon värisenä.
Ehkä joku 80v+ ei tykkäisi mustasta, mutta nuo oli takuulla vielä työelämässä olevia ihmisiä, ei mitään vanhuksia.
Itsekin olen "vanha" ihminen ja tykkäsin kovasti tuosta lopputuloksesta. Ja ymmärrän senkin, että nykyään ei monetkaan enää halua sitä 70-luvun mökkiä ja mökkitunnelmaa, vaan modernia mökkiä. Aika aikansa kutakin.