Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon katkera. Mä päädyin laitossiivoojaksi koska kukaan ei tukenut mua koulussa.

Vierailija
16.03.2026 |

Toki oon nyt pois työelämästä ongelmien takii.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan se on jonkun muun syy. 

Vierailija
2/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja on kunnioitettava ammatti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa ammatissasi?

Vierailija
4/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä susta sitten oli tullut, jos olisi tuettu? DI, toimitusjohtaja, professori?

Vierailija
5/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ollut todella oma syy. Vanhemmat ei tehny mitään esimm pakottanu mut kouluun ja tekeen läksyt. Sain juosta kaupungilla kavereiden kaa ihan vapaasti ja ne oli vaan et on tärkee kun on kavereita ja omia menoja

Myös koulussa ei tuettu ja pakotettu oppimaan

Ap

Vierailija
6/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on kaikessa läsnä, sille yhdelle kävi kyllä köpelösti.

Vierailija
7/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mahdollisuus uudelleenkouluttautua. 

Vierailija
8/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja on kunnioitettava ammatti :)

Ai? Et oo tainnu siivota työkses

Ap

Vierailija
9/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ollut todella oma syy. Vanhemmat ei tehny mitään esimm pakottanu mut kouluun ja tekeen läksyt. Sain juosta kaupungilla kavereiden kaa ihan vapaasti ja ne oli vaan et on tärkee kun on kavereita ja omia menoja

Ap

No voi luoja. Ei minunkaan vanhemmat pakottaneet yhtään mitään kun ei niitä kiinnostanut, vaan hoidin ihan itse kouluni. 

Vierailija
10/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ammatti , mun sisko oli 40v , jäi vasta eläkkeelle. Äitinikin oli maalaiskoulun keittäjä-siivooja-talonmies. Itse halusin kampaajaksi. Saimme itsenäisesti valita mihin ammattiin opiskelemaan halusimme,  ei meitäkään tuettu erikoisemmin.

Vierailija
11/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa ammatissasi?

Huono palkka ja raskas tyô. Työajat.

Ap

Vierailija
12/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, weetee!

Vierailija
13/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan nyt laitoshuoltajana yli 16e tunti,pyhinä tuplat ja keski kk brutto n. 3400e. Mut eihän tää työ kaikille sovi. Mä itseasiassa teininä jo tiesin et musta tulee siivooja. Onneks en alkanut kampaajaksi. Töitä oli kesken koronankin,vaikka jaksaminen oli vähän kiikun kaakun. Kerran purskahdin itkemään kesken työvuoron , et loppuisi jo tää korona.

Vierailija
14/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laitossiivoojassa ole mitään vikaa. Ymmärrän tietenkin, että jos on lahjakas ja ei saa apua mielenterveyden pulmiin yms ja siksi ei pääse eteenpäin elämässä niin turhauttaa. Näin on omalla kohdallani, olen ollut lähes koko aikuisikäni työtön, vaikka kaikki yleensä kehuvat fiksuksi. Traumatausta, adhd ja autismi. No, minulla kesti kauan aikaa oppia ymmärtämään itseäni. Miten minua olisi voineet ymmärtää aivan vieraat ihmiset?

Vierailija
15/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama, eikä toista vanhempaa ollenkaa. Koskaan ei kysytty onko läksyt tehty, mitä kuuluu, onko hampaat pesty. Ihan pellossa kasvanu oon. Mut mä halusin jo pienenä siivoojaks ja oon ollukki monenlaisessa paikassa siivoamassa ja nyt sairaalahuoltajana ja oon hyvin onnellinen :)

Vierailija
16/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se mitä tapahtui on ikävää, mutta voit A) olla katkera asiasta lopun elämääsi tai B) hyväksyä se mitä tapahtui ja tehdä nyt elämässä sellaisia päätöksiä, jotka vievät sinut kohti niitä sun omia tavoitteita.

Vierailija
17/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa ammatissasi?

Ap

Ei se nyt taida raskasta olla kun tyyliin leikkurissa,teholla,päivystyksessä. Vaihda rauhallisempaan osastoon.

Vierailija
18/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ylpeästi laitoshuoltaja, töitä riittää ja heti huomataan jos olen saikulla...

Vierailija
19/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman laitossiivoojan työtä sairaalat veisivät potilailta hengen. Jos siivous ei toimi, pilaa se palvelun kuin palvelun (vaikka kaikki muu toimisi täydellisesti). Ole ylpeä ammatistasi.

Vierailija
20/51 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa ammatissasi?

Ap

Eikös tuohon kuulu viikonloppu- ja vuorolisät, ja vaikka tekisit pelkkää ma-pe aamua, ei vastuuta muusta kuin niistä laitoshommista, vähäkö ideaali duuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi