Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro miksi otit tatuoinnin ja millä perusteella päätit minne sen haluat

Vierailija
16.03.2026 |

Liittyykö tatuointiisi tarina? Jäitkö koukuun ja nyt niitä on jokapaikassa?

Itselläni ei tatuointeja ole enkä aio ottaa mutta haluaisin ymmärtää miksi jotkut näitä ottavat.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden otin,menehtyneen ihmisen muistoksi. Ja jos joku muu läheinen menehtyy, otan lisää. Onnekas olen vielä,yli 40v olen ja vain yhden ihmisen menehtyminen on ollut henkisesti raskas. 

Vierailija
2/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulunneeko tuo sulle... hyvää alkanutta viikkoa vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkilankaa alaselkään

En sen kummemmin miettinyt, halusin tatuoinnin ja reissussa sitten otin :)

Vierailija
4/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulunneeko tuo sulle... hyvää alkanutta viikkoa vaan

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija
5/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolikas sydän olkapäässä ja miehelläni on samanlainen mutta peilikuvana että ne niinkuin tavallaan sitten muodostaa sydämen kokonaisuudessaan. Oli miehen idea.

Vierailija
6/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin mustan pataässän pyllyyn

Tarkoittaa, että tykkään mustasta kullista

Vierailija
7/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puolikas sydän olkapäässä ja miehelläni on samanlainen mutta peilikuvana että ne niinkuin tavallaan sitten muodostaa sydämen kokonaisuudessaan. Oli miehen idea.

Taidat vähän hävetä 

Vierailija
8/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun frendikin otti. Me ollaan bff.

Vierailija
9/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat vähän hävetä 

Näissä on kirous. Parisuhde ei tule kestämään.

Vierailija
10/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen liittyi (tai siis liittyy) tarina, sen leimaaminen ihoon tuntui silloin merkitykselliseltä. 

On paikassa, missä sen voi helposti pitää halutessaan piilossa ja on muutenkin aika huomaamaton, vaikka ei olisikaan peitetty. Tästä on nyt jo 15 vuotta enkä muita ole ottanut. En varmaan ottaisi tätäkään, jos saisin uudelleen valita, mutta ei se toisaalta minua mitenkään harmitakaan.

Vierailija
11/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita tatuointeja eri puolilla kroppaa. Otin ne jo 90-luvulla. N66

Vierailija
12/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistotatska rakkaalle lemmikille, ajattelin jo silloin parikybäsenä rasavillinä sen verran järkevästi että eläinrakkaus aiheena ei varmaan tule mihinkään muuttumaan. Paikaksi valikoitui yläselkä, koska silloin nollarilla saattoi mennä työhommia sivusuun näkyvien tatskojen takia, nykyään kai jo rennompaa sen suhteen. Selkä on kyllä kiva paikka siitäkin ettei itsekään näe sitä tatskaa koko ajan niin ei ole alkanut kyllästyttämään eikä kaduttamaan tai mitään, väritän sen uusiks tässä joskus kun on päässyt jo haalistumaan, mitään tatskakuumetta ei kuitenkaan tullut tästä hankinnasta.

Vierailija
13/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mulle niinku statement, että mä olen silleen niinku nextillä levelillä, kun mulla on toi tribaali. Se kertoo, että olen sentään jotakin, tai niinku silleen.

Vierailija
14/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaristi selkään.

Vierailija
15/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräröörin ympärille, exit only.

Jorma

Vierailija
16/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita tatuointeja näkyvillä paikoilla, mutta saa piiloon pitkähihaisilla ja -lahkeisilla vaatteilla. Kuvat ovat mielestäni kauniita ja miellyttävät omaa silmääni. En mieti sitä, mitä joku muu voi tatuoinneistani ajatella. Se ei minua oikeastaan kiinnosta. 

Vierailija
17/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihmiset ota tatuointeja samasta syystä kuin muutoinkin koristelevat itseään. Toiset koristelee itseään vaatteilla, toiset lävistyksillä, toiset laitattaa tekokynnet, ja joku ottaa tatuoinnin. 

Vierailija
18/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena otin alaselkään tatuoinnin koska halusin ja miellyttää silmää. Ei sen kummempaa tarinaa.

Vierailija
19/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka sinulle vääntäisi rautalangasta, et sittenkään ymmärrä.

Vierailija
20/24 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistojuttu, mutta otin huomioon kanssaihmisten asenteet eli sijoittelussa huolehdin ettei t-paita päällä tatuoinnit näy. Tämän johdosta työjutuissa tatuoinnit eivät vaikuta suuntaan tai toiseen kanssakäymisessä ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi