Voiko 2,5 kuukaudessa laihtua 20 kg?
Jos on 65 kg painava tyttö ja ei syö käytännössä mitään? Liikkuu pari kolme kertaa viikossa kevyesti. Haluun vaan tietää onko käytännössä mahdollista enkä kuulla varoituksia että ei kannata/en pysty
Kommentit (19)
Ei voi. Eikä noilla kiloilla 2,5 kuukaudessa kannatakaan laihtuakaan kuin muutama kilo, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Eikä noilla kiloilla 2,5 kuukaudessa kannatakaan laihtuakaan kuin muutama kilo, jos sitäkään.
Varmana voi jos ei syö
Et halunnut kuulla ei, mutta se on realistinen vastaus. 20 kg ei vaan voi lähteä noin nopeasti, kun lähtöpaino ei ole tuon korkeampi. Sanoisin, että voit laihtua 10 kg.
Mä olen laihtunut 20 kiloa kahdessa kuukaudessa. En liiku ja syön ja herkuttelen.
Voi, mutta todennäköisesti kuolema tulee jos mitään et meinaa lähemmäs 3 kk syödä. Tai jos kuolema ei korjaa niin ainakin sisäelimet kärsii, et joo laihdut, mutta erittäin epäterveellisesti. Ja kilot tulevat takaisin, kun alat taas syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmana voi jos ei syö
Taatusti ei tipu 20 kiloa tuossa ajassa 65 kiloa painavalta vaikka pelkästään joisi vettä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen laihtunut 20 kiloa kahdessa kuukaudessa. En liiku ja syön ja herkuttelen.
Ka sullakin oli siis lähtöpaino 65 kg?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmana voi jos ei syö
No ei sittenkään elää kovin kauan.
Syömättömyys päinvastoin tuo painoa lisää. Katso aliravittuja ja vatsoja pienillä lapsilla.
Elimistö säilöö kaiken saamansa ravinnon, jos sitä petetään syömättömydellä.
Helpoin keino on laihtua syömällä. Voit lisäksi liikkua rivakasti.
Jos sulla on painoa 65 kiloa, niin 55 kiloon saat aika vaivatta painon. Sen jälkeen tippuminen hidastuu, mutta menee vielä 50 tietämille melko vaivatta, mutta vain hitaammin. Jos tavoite on 45, niin se viimeinen 5 kiloa vaatii jo aikaa.
Ja jos et jatka samalla muutaman sadan kalorin energiamäärällä päivässä, nousee se muutaman kilon jo parissa viikossa.
Terv. 65 kilosta 45 kiloon laihduttanut vajaassa puolessa vuodessa.
Oon laihduttanut elämässäni niin monta kertaa, että nahka ihan velttoa eikä todellakaan ollut sen arvoista. Nyt jo parantunut siitä vitsauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Et halunnut kuulla ei, mutta se on realistinen vastaus. 20 kg ei vaan voi lähteä noin nopeasti, kun lähtöpaino ei ole tuon korkeampi. Sanoisin, että voit laihtua 10 kg.
65 kiloa on iso paino esim 150cm pitkälle ja siinä on hyvinkin se 20kg liikaa.
Ei voi. 65 kg kilosta 45 kiloon on mahdotonta lähes jos ei halua itsestään sairasta. Onko joku koulussa haukkunut lihavaksi vai. Treenaamalla vois saada 10 kg pois mutta pitää sitten juosta 3 tuntia päivässä ja kuluttaa kaloreita ja syödä terveellisesti kuitenkin.
Hengenvaarallisen epäterveellistä se ainakin on.
Kai se sinänsä mahdollista on jos lukitaan häkkiin ja heitetään avain kaivoon. Ruokaa pieni leipäpala päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Keskitysleirillä tuo oli normaalia. Hakeudu keskitysleiriin.
Voi esim. matkustaa Pohjois-Koreaan ja pilkata siellä Suurta johtajaa. Ilmainen laihdutusleirikokemus on taattu, ja kilot hupenevat silmissä.
Kilo rasvaa on noin 7000 kaloria. Ei voi laihtua edes tanakampi ihminen tuon verran vaikkei söisi mitään ja liikkua riuhtoisi kuin heikkopäinen.
Voi kyllä. Syöpähoitojeni aikaan laihduin juuri tuon verran reilussa kahdessa kuukaudessa. Mutta en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on painoa 65 kiloa, niin 55 kiloon saat aika vaivatta painon. Sen jälkeen tippuminen hidastuu, mutta menee vielä 50 tietämille melko vaivatta, mutta vain hitaammin. Jos tavoite on 45, niin se viimeinen 5 kiloa vaatii jo aikaa.
Ja jos et jatka samalla muutaman sadan kalorin energiamäärällä päivässä, nousee se muutaman kilon jo parissa viikossa.
Terv. 65 kilosta 45 kiloon laihduttanut vajaassa puolessa vuodessa.
Oon laihduttanut elämässäni niin monta kertaa, että nahka ihan velttoa eikä todellakaan ollut sen arvoista. Nyt jo parantunut siitä vitsauksesta.
Kuinka pitkä olet?
Jos et syö niin elimistö rupeaa syömään itseään.
Tärkeää syödä.
Jos ruokavaliosta saa liian vähän energiaa, elimistö alkaa ikään kuin syödä itseään ja kuluttaa lihasmassaa, jota olisi hyvä mieluummin kasvattaa Bruun varoittaa.
https://kuntoplus.fi/terveys/opettele-tunnistamaan-kyllaisyydentunne
Valmistautumisjakson aikana keho syö itseään, kunnes ei ole mitään syötävää jäljellä. On selvää, ettei se ole kovin terveellistä, Hamberg myöntää Sportlivissä.
Keskitysleirillä tuo oli normaalia. Hakeudu keskitysleiriin.