Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä ei voi olla totta!!!

Vierailija
04.05.2007 |

Kahta ekaa lasta on toivottu todella paljon, mutta raskautumiseen on mennyt molemmilla kerroilla yli vuosi aikaa. Sitten mies sai töissä ylennyksen ja on todella paljon pois kotoa töissä. Kun toinen lapsi oli alle 1v niin tulin raskaaksi. Ehkäisynä oli kortsu ja vauva ei ajoittanut itseään ollenkaan hyvin. En olisi halunnut vauvaa, kun miestäkään ei paljon kotona näkynyt, mutta vauva kumminkin pidettiin (onneksi, näin jälkikäteen ajatellen) Nyt tuo kuopus on 9kk ja vahingosta viisastuneena olen syönyt jo useamman kk pillereitä, mutta mutta... Tein tänään plussa testin.

Olo on aika sekava enkä nytkään tätä vauvaa ole todellakaan toivonut. Sillon kun vauvaa toivoo niin niitä ei tule ja sitten kun on huono aika niin ehkäisy pettää (kaksi kertaa!!!)

hmmm...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän päälle väsymys ja paha olo ja myöhemmin huonosti nukutut yöt ja itkevä vauva :(

Vierailija
2/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat ei tullutkaan niin tein testin ja yllätys yllätys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se ei nyt lohduta...

eräällä on myös melko sama tilanne paitsi että tää kolmas on nyt 7 kk ja heille tulossa neljäs yllätys vauva loppuvuodesta...jos saat vanhimmat päivähoitoon niin vähän se arki helpottuu...vain vähän..itse olen kanssa lähes yksinhuoltaja kun mies pyörittää yritystä..ei ole helppoa kahdenkaan pienen kanssa...4 on jo suurperhe.

Vierailija
4/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla kestää vauvan saanti todella kauan tai ei onnistu ollenkaan ja toiset (ap) valitteleem että oi oi voi voi mulla ei nyt olisi kyllä nyt kalenterissa aikaa vauvalle kun on se etelän matkakin varattu ja saunailta tyttöporukalla!!!

Vierailija
5/5 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto se abortti on, kuin lapsella syntyä perheeseen, joka sitä ei halua!