Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla huoleton hauska nainen

Vierailija
04.05.2007 |

joka osaa pitää hauskaa eikä ole liian vastuuntuntoinen ja että mulla olis mies joka pistäisi vähän rajoja ja kantaisi musta huolta. Nyt juttu täysin toisinpäin ja harmittaa. Olis ihana vaan mennä viipottaa tuolla ja mies murjottaisi kotona ja yrittäisi rajoittaa mun menemisiäni. Kertokaa onko se niin ihanaa kuin kuulostaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan itse lähipiirissäni kahta perhettä jossa mies murjottaa kotona kun nainen käy jossakin , pikku hiljaa miehet saanut alistettiua naiset siihen pisteeseen että naiset ei viitsi lähteä mihinkään kun mies on naama persruvella " viipotuksen " jälkeen . eli suomeksi sanottuna miehet alistaneet naisensa kotiin . itsellä mies joka päästää menemään tyttöjen kanssa eikä taatusti ole mörtsinä kun tulen kotiin . näin juttu toimii meillä molemmin päin .

Vierailija
2/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka paiva hulluilen ja nauran lapsen kanssa ihan tyhmia juttuja. huomisesta en kanna huolta ollenkaan (mutta se on varmaan synnynnaista, en ole niin ikina tehnyt). illalla otan pari lasia viinia ja nautin omasta olosta. aamulla alkaa sama hauska ja huoleton rumba taas alusta. elama on ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäisyys ennen kaikkea

Vierailija
4/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin edes kerran mennä ulos niin että mieheni olisi selvinpäin kotona ja miettisi että mitä teen ja olisi vähän huolissaan. miksi hitossa se olen minä joka aina kykin täällä kotona ja odotan?

ap

Vierailija
5/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sitä omia valintojaa vinkua ja nurista vaikka seinille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi