Miksi naiset eivät enää uskalla tulla samaan hissiin miesten kanssa? Itse olen kunnollinen, siisti mies ja pidin hissin ovea auki naiselle
mutta ei tullut ja alkoi räpläämään tekosyynä puhelinta. Jäin käytävälle tarkkailemaan ja nainen tuli lopulta myös hissillä ylös. Jäi kyllä hiukan omituinen vaikutelma.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
kunnon setämies
Namusetä vasara povitaskussa kyllä nuo tiedetään.
Sinkkumiehenä vähän harmittaa, että naisia enää oikein näy missään. Varmasti moni kaipaisi myös parisuhdetta.
ap
Meidän kerrostalossa asuu kohtelias ja kunnollinen nuori mies, joka jättää aina hissin naisille ja juoksee reippaasti portaat ylös omaan kotikerrokseensa.
Ihanaa, että tuollaisiakin miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehenä vähän harmittaa, että naisia enää oikein näy missään. Varmasti moni kaipaisi myös parisuhdetta.
ap
Kiitos, vahvistit juuri että jatkossakin kannattaa vältellä hississä matkustamusta vieraiden kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
ap
Kotona on hyvä olla. Sekä sinkun että varatun. Etenkin jos hississä on oudokkeja.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä just istun kahvilassa ja täällä kyllä näkyy naisia. Miehiä myös, aikalailla 50-50.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kerrostalossa asuu kohtelias ja kunnollinen nuori mies, joka jättää aina hissin naisille ja juoksee reippaasti portaat ylös omaan kotikerrokseensa.
Eli pelkää naisia.
Mä oon tehnyt noin, jos hissiin on mennyt todella hajustettu tai homeelta tai voimakkaasti tupakalta haiseva henkilö.
T. Astmaatikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä just istun kahvilassa ja täällä kyllä näkyy naisia. Miehiä myös, aikalailla 50-50.
Mä kävin vasta Amos Rexissä, sielläkin oli naisia. Kaupungilla yleensäkin on paljon naisia joka puolella.
"Jäin käytävälle tarkkailemaan ja nainen tuli lopulta myös hissillä ylös."
Hyytävää. Eli teki oikein, ettei tullut samaan hissiin. Toivottavasti välttelee seuraavallakin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä seuraavan kerran naiselta, että oliko ylpeä käytöksestään.
ap
Olet todella poikkeava. Ehkä caistoavat sen. Sinua on syytä vältellä.
Miksi jäit tarkkailemaan ja miksi sua edes kiinnostaa? Ihmisillä on hyvin monia syitä olla menemättä jossakin arkisessa tilanteessa hissiin. Ehkä hän oikeasti halusi esim. Lähettää yksityisen ääniviestin samalla kun on hississä. Tai ehkä häntä ahdistaa sosiaaliset tilanteet tms awkwardit kohtaamiset ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Jäin käytävälle tarkkailemaan ja nainen tuli lopulta myös hissillä ylös."
Hyytävää. Eli teki oikein, ettei tullut samaan hissiin. Toivottavasti välttelee seuraavallakin kerralla.
Tuollainen on kyllä oikeasti hieman pelottavaa. Ei vaikuta terveeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkää naisia.
Ei pelkää. Hän on kohtelias ja hymyilevä, pitää ovea auki naisille ja sanoo "kaunis ilma tänään" jne. Kaikki taloyhtiössä asuvat naiset (18-87-vuotiaat) kehuvat tätä mukavaa nuorukaista.
Näin naisena mua ei ole jäänyt häiritsemään, jos joku ei halua samaan hissiin kanssani. Ihan oon siisti, nätti ja hyväntuoksuinen.
Jos ei haluu, niin ei oo pakko, mitäpä noita miettimään.
En haluaisi että kukaan on ahdistunut mun takia.
Mutta tää onkin naislogiikkaa, miehet ilmeisesti ei ajattele samoin.
Meidän naapurissa asui aiemmin mua muutaman vuoden nuorempi poikamies. Oltiin ihan hyvissä väleissä, mutta en mennyt hänen kanssaan pieneen hissiin siksi, että hänen vaatteensa haisivat aina likaiselle tiskirätille. Moni ei oikein hallitse pyykinpesua. Ap:n kohdalla ongelma on kyllä käytöksessä. Stalker in the making.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä kävin vasta Amos Rexissä, sielläkin oli naisia. Kaupungilla yleensäkin on paljon naisia joka puolella.
Helsinkin on täynnä naisia. Varsinkin aurinkoisella säällä kaupunki oikein tulvii naisia. Kaikilla on hymy huulilla ja kevättä rinnoissa.
Onhan se naisen kannalta huolestuttavaa mennä mahdollisen miespuolisen sarjamurhaajan kanssa samaan hissiin, voi päätyä aivan eri kerrokseen minne oli matkalla!
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kysyä seuraavan kerran naiselta, että oliko ylpeä käytöksestään.
ap
Eikö ole järkyttävää olla tuollaisten ennakkoluulojen kohde?
En mene hissiin kenenkään kanssa.